Parfumtopic deel 3

vrijdag 8 september 2006 om 11:13
Madiken: heb even voor je gemaild met Yves rocher. De geur is uit het assortiment gehaald..ik heb wel gevraagd wat de ingredienten waren van deze geur!
Witte rozen
Narcissen
Fresia
Seringen
ris
Ilang-ilang.
Ik denk zelf dat de nieuwe geur van Escada ook wel in de buurt komt!
Maar kijk sowieso nog wel verder voor je!!
Witte rozen
Narcissen
Fresia
Seringen
ris
Ilang-ilang.
Ik denk zelf dat de nieuwe geur van Escada ook wel in de buurt komt!
Maar kijk sowieso nog wel verder voor je!!

dinsdag 9 januari 2007 om 14:29
quote:
quote: taylor reageerde
Jasmine: bevalt de Code nog steeds goed? En anderen nog wat nieuws gekocht????????
Groetjes!!;)
Taylor, ja hij bevalt nog steeds super goed!! Ben er ontzettend blij mee.
Heb een vraag aan jou: mijn favoriete doucheschuim is alleen nog maar zo hier en daar verkrijgbaar als laatste restjes, welk doucheschuim gebruik jij?
Ik heb hier en daar aan douchegels/schuims gesnuffeld maar ik vind er zoveel niet lekker. Dus ik hoop dat je wat tips voor me hebt zodat ik wat gerichter kan gaan kijken.
Mm..ja...Kneip...en dan de oranjebloesem of de Amandel..erg fijn om te gebruiken! En gebruik ook wel veel baby-produkten..zwitsal en derg. Dus op zich zijn die produkten die ik opnoem niet duur. En kan ook bij de geur die je wilt dragen. Ook gebruik ik wel wat van de Bodyshop..mango passionfruit en derg..dus de wat 'fruitige frisse 'geuren..erg lekker ook. Wat gebruik jij???????
quote: taylor reageerde
Jasmine: bevalt de Code nog steeds goed? En anderen nog wat nieuws gekocht????????
Groetjes!!;)
Taylor, ja hij bevalt nog steeds super goed!! Ben er ontzettend blij mee.
Heb een vraag aan jou: mijn favoriete doucheschuim is alleen nog maar zo hier en daar verkrijgbaar als laatste restjes, welk doucheschuim gebruik jij?
Ik heb hier en daar aan douchegels/schuims gesnuffeld maar ik vind er zoveel niet lekker. Dus ik hoop dat je wat tips voor me hebt zodat ik wat gerichter kan gaan kijken.
Mm..ja...Kneip...en dan de oranjebloesem of de Amandel..erg fijn om te gebruiken! En gebruik ook wel veel baby-produkten..zwitsal en derg. Dus op zich zijn die produkten die ik opnoem niet duur. En kan ook bij de geur die je wilt dragen. Ook gebruik ik wel wat van de Bodyshop..mango passionfruit en derg..dus de wat 'fruitige frisse 'geuren..erg lekker ook. Wat gebruik jij???????

dinsdag 9 januari 2007 om 14:33
[fgcolor=#0000ff]Morgan Sweet Paradise, NellyRodi Scent Factory 9 ~ new fragrances[/fgcolor]
Parfums Morgan will launch Morgan Sweet Paradise in February:
The floral, fruity fragrance is created by perfumers [fgcolor=#0000ff]Antoine Lie[/fgcolor] and Guillaume Flavigny. It is derived from spicy pink pepper and blackcurrant buds and is described as having “a fashion attitude.

dinsdag 9 januari 2007 om 14:34
[fgcolor=#0000ff]Estee Lauder Beautiful Love ~ new fragrance[/fgcolor]
[fgcolor=#0000ff]Estee Lauder[/fgcolor] will launch Beautiful Love in January. Beautiful Love is a variation on the classic Estee Lauder fragrance Beautiful, which was introduced in 1985 with advertisements featuring a bride in white and the tag line "This is your moment to be beautiful".
While Beautiful Love is inspired by the voluptuous, heady florals in the original Beautiful, it is infused with a rich, velvety, deeper tonality.
dinsdag 9 januari 2007 om 19:21
Hahaha Taylor ik lig hier weer eens dubbel van het lachen.
Komt ze aan met oranjebloesem
, ik heb tijdenlang oranjebloesem van Yves Rocher gebruikt en als we eens weg gaan naar een hotel (hebben zelf nl geen bad) heb ik van Kneipp de oranjebloesem badolie.
Daarvoor had ik van de bodyshop oranjebloesem badparels.
De laatste tijd heb ik van dove de firming douchegel gebruikt, daarin zit oa zeewier. Daarvoor dus die van YR en daarvoor nivea douchemilk met af en toe een uitstapje naar iets blauws (spa-erigs of zo) van palmolive geloof ik.
Oh en nog de douchegel van shiseido. Duur maar wel lekker en gelukkig zuinig in gebruik. Maar zoveel geld wil ik nu niet uitgeven.
Oke, ik denk dat ik dan maar weer eens bij de oranjebloesem ga kijken.
Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar de douchespullen van rituals, lijkt me ook lekker spul. Heb jij daar al eens wat van geprobeerd?
Komt ze aan met oranjebloesem

De laatste tijd heb ik van dove de firming douchegel gebruikt, daarin zit oa zeewier. Daarvoor dus die van YR en daarvoor nivea douchemilk met af en toe een uitstapje naar iets blauws (spa-erigs of zo) van palmolive geloof ik.
Oh en nog de douchegel van shiseido. Duur maar wel lekker en gelukkig zuinig in gebruik. Maar zoveel geld wil ik nu niet uitgeven.
Oke, ik denk dat ik dan maar weer eens bij de oranjebloesem ga kijken.
Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar de douchespullen van rituals, lijkt me ook lekker spul. Heb jij daar al eens wat van geprobeerd?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
dinsdag 9 januari 2007 om 19:22

woensdag 10 januari 2007 om 10:55
Ja, en die passionfruit/mango ruikt erg lang! Rituals..ja vlgs mij heb ik daar wel 's wat van gehad..even denken...nee, kom er niet op. Ik weet wél dat verpakking rood/zwart was..maar verder?
Wat grappig weer dat van die oranjebloesem!!!!!! Toevallig he!
Van Dove heb ik ook tijden die heerlijke zeep gebruikt voor onder de douche..lijkt ouderwets, maar vind het wél lekker ruiken!
Wat gebruik je nu?
Wat grappig weer dat van die oranjebloesem!!!!!! Toevallig he!
Van Dove heb ik ook tijden die heerlijke zeep gebruikt voor onder de douche..lijkt ouderwets, maar vind het wél lekker ruiken!
Wat gebruik je nu?

woensdag 10 januari 2007 om 11:12
(dit is allemaal off topic, gaat niet over parfum
)
De fles dove staat op de kop voor de laatste restjes. Zag op de site van schlecker dat je hem daar nog kunt kopen voor 1,59. Da's natuurlijk niet duur.
Ook jouw kneipp amandelbloesem is daar niet duur: 2,79
En ze hebben iets dat ik nog niet eerder gezien heb en ook niet op de site van kneipp terug kan vinden: reumabad speciaal.
Ze leveren best wel snel, binnen een dag of 2 had ik vorig jaar een pakktje al thuis met de duitse pakketdienst.
Bedoel je deze van rituals?
Is met mandarijn en mint.

De fles dove staat op de kop voor de laatste restjes. Zag op de site van schlecker dat je hem daar nog kunt kopen voor 1,59. Da's natuurlijk niet duur.
En ze hebben iets dat ik nog niet eerder gezien heb en ook niet op de site van kneipp terug kan vinden: reumabad speciaal.
Ze leveren best wel snel, binnen een dag of 2 had ik vorig jaar een pakktje al thuis met de duitse pakketdienst.
Is met mandarijn en mint.

woensdag 10 januari 2007 om 17:03
quote:
)
Is met mandarijn en mint. Ja!! Die bedoel ik..moet je maar 's proberen! ik denk dat jij deze ook wel lekker vindt ruiken (te koop bij de V&D) wist je dat? Hë, maar van Kneipp reumabad..interessant! Ga je die bestellen? Trouwens, om maar weer even op parfums terug te komen;) hoe vindt jij de geur van Narciso Rodriquez? (hoop dat ik 't goed schrijf) en dan de EDT..vlgs mij zag ik die een tijd terug bij Ici staan..wel prijzig! Zo'n 55 euro ofzo voor 50 ml..maar wel lekker en ik denk dat ik die wel verdraag. Hij is niet zwaar ofzo.Ken jij deze geur?

Is met mandarijn en mint. Ja!! Die bedoel ik..moet je maar 's proberen! ik denk dat jij deze ook wel lekker vindt ruiken (te koop bij de V&D) wist je dat? Hë, maar van Kneipp reumabad..interessant! Ga je die bestellen? Trouwens, om maar weer even op parfums terug te komen;) hoe vindt jij de geur van Narciso Rodriquez? (hoop dat ik 't goed schrijf) en dan de EDT..vlgs mij zag ik die een tijd terug bij Ici staan..wel prijzig! Zo'n 55 euro ofzo voor 50 ml..maar wel lekker en ik denk dat ik die wel verdraag. Hij is niet zwaar ofzo.Ken jij deze geur?
woensdag 10 januari 2007 om 19:28
Nee die geur ken ik niet, je maakt me wel nieuwsgierig!
En die van rituals ga ik een keer proberen. In Leeuwarden hebben ze helaas een steeds kleiner wordende afdeling van rituals in de V&D daar. Ik hoop dat er eens een echte rituals shop komt!
En die van rituals ga ik een keer proberen. In Leeuwarden hebben ze helaas een steeds kleiner wordende afdeling van rituals in de V&D daar. Ik hoop dat er eens een echte rituals shop komt!

woensdag 10 januari 2007 om 21:26
Je kan Rituals ook bestellen via hun site! Dat heb ik wel 's gedaan. ..ze hebben lekkere dingen hoor. Vooral die mandarijn/mint is erg lekker kwa geur ook! Ik ben echt erg benieuwd wat JIJ van Narcisso R.vindt! Kom niet meer bij als je die ook lekker vindt ruiken.dan hebben wel wél dezelfde smaak.
Merk toch dat die zware geuren me echt misselijk maken. Toch raar als je bedenkt dat ik die altijd heerlijk vond (denk dan aan Must Cartier, Opium YSL), noem maar op. Mss komt het wel door het ouder worden:P.

Merk toch dat die zware geuren me echt misselijk maken. Toch raar als je bedenkt dat ik die altijd heerlijk vond (denk dan aan Must Cartier, Opium YSL), noem maar op. Mss komt het wel door het ouder worden:P.
donderdag 11 januari 2007 om 09:13
Taylor, ik heb Narciso Rodrigues. Superlekker, maar wel meer een geur voor de avond dan voor overdag (vind ik). Nog even over Rituels: ik heb de Hammam serie, vooral de bodycream met vijgen is lekker. Omdat je het allemaal wel behoorlijk ruikt, gebruik ik het vaak niet in combinatie met mijn parfum. Ik heb daarom ook vaak een bodylotion zonder geur, daar kan dan alles bij.

donderdag 11 januari 2007 om 12:52
quote:Taylor, ik heb Narciso Rodrigues. Superlekker, maar wel meer een geur voor de avond dan voor overdag (vind ik). Nog even over Rituels: ik heb de Hammam serie, vooral de bodycream met vijgen is lekker. Omdat je het allemaal wel behoorlijk ruikt, gebruik ik het vaak niet in combinatie met mijn parfum. Ik heb daarom ook vaak een bodylotion zonder geur, daar kan dan alles bij.
Hoi! Heb jij de EDP of de EDT van dit merk? Had ze alletwee geroken maar vind de EDT wat zachter van geur. Ik denk er wél over om deze aan te schaffen..vind het echt een hele lekkere geur!
Ben het op zich wel met je eens dat als je parfum gebruikt, je niet alles ' "door elkaar 'moet ruiken..maar vind met de serie van de bodyshop dat het wel meevalt..smeer bv. heel vaak passionfruit-bodybutter en na verloop van tijd ruik ik dat zelf ook niet meer (mss anderen wel, en bedwelm ik ze, hahaha), neee, maar zonder gekheid, het kan op zich wel. Goh, die vijgen..moet toch maar eens gaan snuffelen bij V&D..mmmmm.
Hoi! Heb jij de EDP of de EDT van dit merk? Had ze alletwee geroken maar vind de EDT wat zachter van geur. Ik denk er wél over om deze aan te schaffen..vind het echt een hele lekkere geur!
Ben het op zich wel met je eens dat als je parfum gebruikt, je niet alles ' "door elkaar 'moet ruiken..maar vind met de serie van de bodyshop dat het wel meevalt..smeer bv. heel vaak passionfruit-bodybutter en na verloop van tijd ruik ik dat zelf ook niet meer (mss anderen wel, en bedwelm ik ze, hahaha), neee, maar zonder gekheid, het kan op zich wel. Goh, die vijgen..moet toch maar eens gaan snuffelen bij V&D..mmmmm.
vrijdag 12 januari 2007 om 09:35
quote:
Je kan Rituals ook bestellen via hun site! Dat heb ik wel 's gedaan. ..ze hebben lekkere dingen hoor. Vooral die mandarijn/mint is erg lekker kwa geur ook! Ik ben echt erg benieuwd wat JIJ van Narcisso R.vindt! Kom niet meer bij als je die ook lekker vindt ruiken.dan hebben wel wél dezelfde smaak.
Ik ben heel erg nieuwsgierig geworden naar die geur Narcisso!
Heb gisteren mezelf maar verwend en wat bij rituals besteld oa die doucheschuim mandarijn/mint. Lijkt me erg lekker. Dank je wel voor je tip!

Ik ben heel erg nieuwsgierig geworden naar die geur Narcisso!
Heb gisteren mezelf maar verwend en wat bij rituals besteld oa die doucheschuim mandarijn/mint. Lijkt me erg lekker. Dank je wel voor je tip!

vrijdag 12 januari 2007 om 11:40
Hoi dames!
Ik was jarig afgelopen week (jaja, weér een jaartje ouder,) maar goed: had bonnen gehad van de Ici en heb aangeschaft: jaja, de Narcisso R.!! Idd Zoefie..de EDT..vond de EDP wel erg sterk ruiken en heb vandaag dus de EDT gekocht.Had de EDP eerst op mijn huid uitgeprobeerd en vond 'm te heavy..deze is precies goed!
@Jas: ben benieuwd wat je van de rituals vindt!! Ben ook benieuwd hoe snel je het binnen hebt! (ja, je móet de Narcisso 's ruiken als je in de buurt van de Ici bent);)
:)
Ik was jarig afgelopen week (jaja, weér een jaartje ouder,) maar goed: had bonnen gehad van de Ici en heb aangeschaft: jaja, de Narcisso R.!! Idd Zoefie..de EDT..vond de EDP wel erg sterk ruiken en heb vandaag dus de EDT gekocht.Had de EDP eerst op mijn huid uitgeprobeerd en vond 'm te heavy..deze is precies goed!
@Jas: ben benieuwd wat je van de rituals vindt!! Ben ook benieuwd hoe snel je het binnen hebt! (ja, je móet de Narcisso 's ruiken als je in de buurt van de Ici bent);)
:)
vrijdag 12 januari 2007 om 17:50
Christina in een flesjeAMSTERDAM - Brak Christina Aguilera enkele jaren geleden door een nummer over een geest in de fles, tegenwoordig pakt de superster de zaken ook nog anders aan. De blondine krijgt haar eigen parfum. Christina vertelt: "Ik vind het geweldig om nieuwe dingen te proberen in de muziek- en modeindustrie. Om mijn eigen parfum te hebben, is een begin van een nieuw, spannend avontuur." De verwachting is dat de geur eind dit jaar verkrijgbaar is. Hoe de Dirrty -zangeres haar parfumlijn gaat noemen, is nog niet bekend.

zaterdag 13 januari 2007 om 16:32
zaterdag 13 januari 2007 om 17:12
Ha vanaf 45 pas, nou dan heb ik nog even... 
Heb Narcisso nog niet geroken, ik moet er een km of 25 voor rijden en heb op dit moment erge pijn in mijn rug dus niet echt lekker in de auto.
Zal wel even duren voor ik naar Leeuwarden ga maar mocht ik gaan dan ga ik zeker even snuffelen!
Ik ben erg nieuwsgierig geworden zeker nu hij jou zo goed bevalt!

Heb Narcisso nog niet geroken, ik moet er een km of 25 voor rijden en heb op dit moment erge pijn in mijn rug dus niet echt lekker in de auto.
Zal wel even duren voor ik naar Leeuwarden ga maar mocht ik gaan dan ga ik zeker even snuffelen!
Ik ben erg nieuwsgierig geworden zeker nu hij jou zo goed bevalt!