Eliza tips

28-01-2017 15:31 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die ervaring hebben met Eliza Was Here? Ze bieden blijkbaar exclusieve plekken, vaak rustig gelegen. Villa met eigen zwembad is natuurlijk helemaal fantastisch, als het ook allemaal echt zo fijn is als ze zeggen tenminste!

Ben benieuwd naar positieve ervaringen van bepaalde accommodaties die zij aanbieden. Lees graag reacties!
De accomodatie is meestal mooi, wel altijd ver van de bewoonde wereld. En de service van Eliza is zo beroerd dat ik er niet meer boek.
Even zoeken maar dan heb je ook wat.

ervaring eliza was here

eliza was here

en nog eentje
In november naar Portugal geweest. Fijne vakantie gehad! Goed geregeld en de accomodatie was ook top. Op loopafstand van een leuk dorp, precies zoals in de omschrijving en reviews stond...
Ik ben een keer met Eliza naar Zuid-Spanje geweest. Alles goed geregeld, erg leuk hotel en mooie plek. Ik zou het zo weer doen!
Bedankt voor de reacties! Negatieve ervaring wel op service dus? Dat lees ik ook terug in een ander topic.
Even afkloppen msschien, maar ik heb verschillende keren via hen geboekt en binnenkort gaan we weer, geen slechte service meegemaakt.
Leuk Eefje, en specifieke tips qua plekken misschien?
Namen can accomodaties weet ik eigenlijk niet meer. Lang geleden met ze op Kreta geweest (zuidkust), 2 jr terug op Tenerife (erg leuk, we zaten beetje ih midden, van daaruit het hele eiland bekeken, mooi huisje idd met prive zwembad, maar wel wat afgelegen en minimaal een half uur rijden naar restaurantje), en afgelopen september naar Andalusie (stukje ten oosten van Malaga). Maar als je alle highlights van Andalusie wilt zien kun je beter een rondreis doen want het zijn flinke stukken rijden.
quote:zecora schreef op 28 januari 2017 @ 15:37:

De accomodatie is meestal mooi, wel altijd ver van de bewoonde wereld. En de service van Eliza is zo beroerd dat ik er niet meer boek.Hoezo dit? Geen routebeschrijving of autostoelen oid? Ik krijg op de website altijd het idee dat het een zorgenvrije vakantie is, alleen vind ik de accomodaties te ver van de bewoonde wereld.
Afgelopen jaar op Lefkas geweest. Amarandos villas met eigen zwembad en uitzicht op zee. Vijf minuten rijden naar de supermarkt, vind ik wel meevallen. Lefkas vond ik erg mooi, had ik niet verwacht. Heerlijk rustig gelegen accomodaties en goede service.
Een keer meegeweest ja. Eliza was here is een afrader. De mooie literaire omschrijvingen van "Eliza" - die niet bestaat uiteraard maar dat terzijde - en foto's kwamen totaal niet overeen met de werkelijkheid. Zelfs de feitelijke omschrijving van de accommodatie klopte niet, zoals afstand tot strand/ dorp/ uitzicht etc..

Ook erg cryptisch een "3 kamer appartement" is bijv. geen accommodatie met 3 slaapkamers. De woonkamer wordt hierbij ook meegeteld. Dus 2 slaapkamers. Goed opletten tijdens het boeken dus.

Bij toeval raakte ik in gesprek met de eigenaar. Die kwam niet meer bij van het lachen toen ik voor hem de omschrijving van "Eliza" vertaalde. De namen van de zogenaamde eigenaren die Eliza in haar verhaaltje noemde, bleken schoonmakers te zijn die er al lang niet meer werkten .... .

Verder ook slechte service tijdens het verblijf.
quote:Boogschutter10 schreef op 02 februari 2017 @ 16:10:

Een keer meegeweest ja. Eliza was here is een afrader. De mooie literaire omschrijvingen van "Eliza" - die niet bestaat uiteraard maar dat terzijde - en foto's kwamen totaal niet overeen met de werkelijkheid. Zelfs de feitelijke omschrijving van de accommodatie klopte niet, zoals afstand tot strand/ dorp/ uitzicht etc..

Ook erg cryptisch een "3 kamer appartement" is bijv. geen accommodatie met 3 slaapkamers. De woonkamer wordt hierbij ook meegeteld. Dus 2 slaapkamers. Goed opletten tijdens het boeken dus.

Bij toeval raakte ik in gesprek met de eigenaar. Die kwam niet meer bij van het lachen toen ik voor hem de omschrijving van "Eliza" vertaalde. De namen van de zogenaamde eigenaren die Eliza in haar verhaaltje noemde, bleken schoonmakers te zijn die er al lang niet meer werkten .... .

Verder ook slechte service tijdens het verblijf.

Ik herken het helemaal niet. En alle reisorganisaties noemen een appartement met 2 slaapkamers een 3-kamerappartement. Dat is de normale naam daarvoor.

Ook als je een appartement koopt, heet het zo.
quote:Boogschutter10 schreef op 02 februari 2017 @ 16:10:

Verder ook slechte service tijdens het verblijf.Dan heb je het niet getroffen. Echter, ook op Funda spreekt men bij een drie kamer woning over woonkamer en twee slaapkamers. Is iets wat heel gewoon is.
Dat dus Pamela

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven