bondage tips

27-01-2017 04:02 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo mensen

mijn vriendin en ik zijn geintresseerd in bondage met touw en speeltjes en nu vroeg ik me af of er mensen zijn die tips hebben voor speeltjes of knopen en posities om het zo geil en leuk mogelijk te maken
Hallo Remco, welkom op dit forum. Wat leuk dat je als nieuwkomer zo'n originele vraag hebt. Dat gebeurt nou nooit, dat nieuwkomers dat doen. Persoonlijk zijn mijn vriend en ik dol op de schippersknoop, hieronder vind je een heel duidelijk plaatje. Heel veel oefenplezier!

en hoe kan ik deze knoop toepassen?
quote:sandra1905 schreef op 27 januari 2017 @ 04:26:

Hallo Remco, welkom op dit forum. Wat leuk dat je als nieuwkomer zo'n originele vraag hebt. Dat gebeurt nou nooit, dat nieuwkomers dat doen. Persoonlijk zijn mijn vriend en ik dol op de schippersknoop, hieronder vind je een heel duidelijk plaatje. Heel veel oefenplezier!

[img]http://www.sherpaz.nl/plaatjes/knopen/a ... _blank.gif[/img]waar kan ik deze het beste voor gebruiken?
Denk dat als je serieus antwoord op deze vraag wil, je hem beter kunt stellen op Fetlife.
Such a beautiful place to be with Friends.
quote:LoveDobby schreef op 27 januari 2017 @ 07:26:

Denk dat als je serieus antwoord op deze vraag wil, je hem beter kunt stellen op Fetlife.Inderdaad. Daarbij kunnen er risico's aan bondage zitten als je niet weet wat je doet. Dus echt even inlezen en evt een workshop volgen.
Hallo Remco,

Bij bol.com kan je het boek complete shibari van Douglas Kent kopen. Hier kan je heel goed mee beginnen! Zorg er ook voor dat je goed touw hebt. Jute of hennep zijn fijner dan synthetisch touw wat sneller 'rope marks' achter laat.

Succes en heel veel plezier!
Als je je dm aanzet kan ik je wat info doorgeven.
quote:Suth schreef op 27 januari 2017 @ 08:48:

Als je je dm aanzet kan ik je wat info doorgeven.

En waarom zou dat niet hier kunnen?

TO, er zijn workshops op dit gebied, google daar maar eens op. Of kijk op Fetlife inderdaad. Evt kun je je vraag ook nog stellen in dit topic: BDSM, voor de liefhebbers - deel III
quote:Suth schreef op 27 januari 2017 @ 08:48:

Als je je dm aanzet kan ik je wat info doorgeven.gedaan
Op Youtube staan er ook nog wat filmpjes met goede info, bijvoorbeeld van Twisted Monk Studios.
Omdat ik geen namen ga noemen op een openbaar forum. ;)
Even naar Aliexpress en voor een habbekrats een leuk setje comfortabele (nep)leren handboeien (en beenboeien!) kopen. Bouwmarkt induiken voor wat touw en dat ergens vastmaken (bijvoorbeeld de bedpoten) op een lengte die voor jullie goed is... en je hebt de basis. ;) Eventueel een leuk blinddoekje (kan ook zelf geimproviseerd worden), en qua speeltjes gewoon wat jullie leuk vinden. Veel plezier.
Voor alleen bondage kun je ook ' Two Knotty Boys' eens googlen.
Carpe diem
Ik kan me slechts aansluiten bij iedereen die een workshop adviseert. Hoewel je veel kunt leren uit een boek of van filmpjes, krijg je daarbij geen feedback op wat je doet. En hoewel bondage waarschijnlijk heel ongevaarlijk lijkt, kun je de ander zenuwbeschadiging bezorgen als je het niet goed doet.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven