Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2017 @ 23:01:

[...]

Nee das de ezel uit de efteling. Die schijt muntjes.Judas verried Jezus voor 30 zilverlingen! Of waren het er 20, daar wil ik af zijn.
quote:shifty schreef op 28 januari 2017 @ 23:02:

[...]

Dan zal het toch de schoonmoeder van Bridgette wel zijn ..Ik zei het toch!
quote:shifty schreef op 28 januari 2017 @ 23:02:

[...]

Dan zal het toch de schoonmoeder van Bridgette wel zijn ..Nou de mijne is ook erg hoor.
quote:Filee schreef op 28 januari 2017 @ 23:01:

[...]

Dus god is niet slim. Hij weet niet hoe hij mensen kan misleiden en hoe mensen in elkaar zitten. Satan weet dat daarentegen wel.

Volgens mij is die Satan i.t.t. God best een toffe peer. Als er allemaal ellende en rampspoed is roept iedereen: ja, Gods wil...

Over Satan hoor je nooit iemand.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2017 @ 23:00:

[...]

Holy shit
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 januari 2017 @ 23:04:

[...]

Nou de mijne is ook erg hoor.Wil je een wedstrijdje?
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 januari 2017 @ 23:02:

[...]

Wat dat betreft deed Harry Potter het toch beter. Die was ook voorbestemd om de pijp uit te gaan in de strijd tegen het kwaad, maar die liet zich tenminste niet willoos voor dat karretje spannen.Evolutie, heet dat
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Katalina schreef op 28 januari 2017 @ 23:04:

[...]

Volgens mij is die Satan i.t.t. God best een toffe peer. Als er allemaal ellende en rampspoed is roept iedereen: ja, Gods wil...

Over Satan hoor je nooit iemand.Nee, dat is best wel merkwaardig.
quote:Katalina schreef op 28 januari 2017 @ 23:04:

[...]

Over Satan hoor je nooit iemand.Precies. Satan legt geen regels op en heeft niet een heel boek waar mensen zich aan moeten houden. Satan lijkt mij best flexibel en ontploft niet als mensen seks hebben voor het huwelijk of niet naar de kerk gaan op zondag.
quote:BridgetteDubois schreef op 28 januari 2017 @ 23:05:

[...]

Wil je een wedstrijdje? De mijne wint zoiezo!!!
quote:Filee schreef op 28 januari 2017 @ 23:07:

[...]

De mijne wint zoiezo!!!No fucking way.
quote:Filee schreef op 28 januari 2017 @ 23:08:

[...]

Ja duh. Dat doet hij om een feestje te bouwen. Daar is tenminste warmte en BBQ vuur. Dat zul je in de hemel niet vinden.In de hemel schijnt ook geen bier te zijn. Zorgwekkend.
quote:BridgetteDubois schreef op 28 januari 2017 @ 23:08:

[...]

No fucking way.Echwel
quote:yasmijn schreef op 28 januari 2017 @ 23:09:

[...]

In de hemel schijnt ook geen bier te zijn. Zorgwekkend.Ooh. Dat hebben ze in de hel wel. BBQ en bier. Alles wat je nodig hebt voor een feestje.
quote:Filee schreef op 28 januari 2017 @ 23:10:

[...]

Ooh. Dat hebben ze in de hel wel. BBQ en bier. Alles wat je nodig hebt voor een feestje.En alle gelovige schoonmoeders zitten in de hemel, dus ook die kunnen geen roet in het eten komen gooien.

[...]

Precies. Satan legt geen regels op en heeft niet een heel boek waar mensen zich aan moeten houden. Satan lijkt mij best flexibel en ontploft niet als mensen seks hebben voor het huwelijk of niet naar de kerk gaan op zondag.Nou zijn er - volgens de overlevering - maar tien geboden. En seks voor het huwelijk staat er niet bij.

[...]

Precies. Satan legt geen regels op en heeft niet een heel boek waar mensen zich aan moeten houden. Satan lijkt mij best flexibel en ontploft niet als mensen seks hebben voor het huwelijk of niet naar de kerk gaan op zondag.Dat doet god ook niet, dat doen zijn volgelingen (sommigen althans). Maar die zitten dus met die holy shit.
quote:BridgetteDubois schreef op 28 januari 2017 @ 23:11:

[...]

En alle gelovige schoonmoeders zitten in de hemel, dus ook die kunnen geen roet in het eten komen gooien.Alle schoonmoeders zitten in de hemel
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2017 @ 23:12:

[...]

Alle schoonmoeders zitten in de hemelDe mijne niet hoor. Die zit gewoon thuis op de bank.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2017 @ 23:12:

[...]

Alle schoonmoeders zitten in de hemelUiteraard
quote:Filee schreef op 28 januari 2017 @ 23:10:

[...]

Ooh. Dat hebben ze in de hel wel. BBQ en bier. Alles wat je nodig hebt voor een feestje.Ze hebben er vlees met toxoplasmose en de flesopener ligt aan de overkant.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2017 @ 23:11:

[...]

Nou zijn er - volgens de overlevering - maar tien geboden. En seks voor het huwelijk staat er niet bij.Waarom bestaat dat boek dat ter opvulling in de boekenkast staat dan?
quote:Filee schreef op 28 januari 2017 @ 23:13:

[...]

De mijne niet hoor. Die zit gewoon thuis op de bank.Maar die komt daar nog wel. Alles op zn tijd.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2017 @ 23:13:

[...]

Ze hebben er vlees met toxoplasmose en de flesopener ligt aan de overkant.Ik ga toch liever voor gegaard vlees.

[...]

De mijne wint zoiezo!!!Echt niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven