Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 28 januari 2017 om 23:18
quote:Filee schreef op 28 januari 2017 @ 23:14:
[...]
Waarom bestaat dat boek dat ter opvulling in de boekenkast staat dan?
Als jij denkt dat het van voor tot achter vol staat met hoe het moet heb je het duidelijk nog nooit gelezen en eigenlijk het hele Christendom niet begrepen. Is niet erg, maar doe dan geen uitspraken die kant nog wal raken. Ik vind eigenlijk iemands geloof zo enorm belachelijk maken ook niet zo fraai.
Matt, jij ook lekker kappen met hier elke keer te komen wauwelen. Toon jij ook eens wat respect en ga fijn op een constructieve manier je geloof uitdragen.
[...]
Waarom bestaat dat boek dat ter opvulling in de boekenkast staat dan?
Als jij denkt dat het van voor tot achter vol staat met hoe het moet heb je het duidelijk nog nooit gelezen en eigenlijk het hele Christendom niet begrepen. Is niet erg, maar doe dan geen uitspraken die kant nog wal raken. Ik vind eigenlijk iemands geloof zo enorm belachelijk maken ook niet zo fraai.
Matt, jij ook lekker kappen met hier elke keer te komen wauwelen. Toon jij ook eens wat respect en ga fijn op een constructieve manier je geloof uitdragen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 28 januari 2017 om 23:22
zaterdag 28 januari 2017 om 23:24
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2017 @ 23:18:
[...]
Nou ja, sommige uitingen van geloof zijn ook best wel belachelijk te noemen. Ik heb er niks op tegen hoor, op geloof, maar ik heb wel iets tegen op onverdraagzaamheid en dom wetticisme (om maar eens een mooie reformatorische term in de strijd te werpen). Zo'n god als hij-die-hier-elke-keer-weer-komt-zeveren beschrijft zou ik niet eens in willen geloven, bah. Maar ik denk dus dat iedereen zijn eigen god maakt, naar persoonlijke smaak.
[...]
Nou ja, sommige uitingen van geloof zijn ook best wel belachelijk te noemen. Ik heb er niks op tegen hoor, op geloof, maar ik heb wel iets tegen op onverdraagzaamheid en dom wetticisme (om maar eens een mooie reformatorische term in de strijd te werpen). Zo'n god als hij-die-hier-elke-keer-weer-komt-zeveren beschrijft zou ik niet eens in willen geloven, bah. Maar ik denk dus dat iedereen zijn eigen god maakt, naar persoonlijke smaak.
zaterdag 28 januari 2017 om 23:38
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2017 @ 23:28:
[...]
Ik snap je, maar er lezen hier ook anderen mee, he. Die misschien totaal iets anders uitdragen maar wel gekwetst kunnen zijn om wat jij zegt omdat Matt voor de 100.000ste keer.... Ik voel me daar zelf gewoon niet zo prettig bij, merk ik.Daar kan ik niet zo veel mee. Ik spreek Matt aan op zijn godje, geen anderen die heel anders met hun geloof omgaan. Iedereen schrijft hier maar raak. Op Kinderen laten ze zich ook niks aan mij gelegen liggen als ze schrijven dat het overslaan van een lullig klasje op de basisschool gelijk staat aan kindermishandeling.
[...]
Ik snap je, maar er lezen hier ook anderen mee, he. Die misschien totaal iets anders uitdragen maar wel gekwetst kunnen zijn om wat jij zegt omdat Matt voor de 100.000ste keer.... Ik voel me daar zelf gewoon niet zo prettig bij, merk ik.Daar kan ik niet zo veel mee. Ik spreek Matt aan op zijn godje, geen anderen die heel anders met hun geloof omgaan. Iedereen schrijft hier maar raak. Op Kinderen laten ze zich ook niks aan mij gelegen liggen als ze schrijven dat het overslaan van een lullig klasje op de basisschool gelijk staat aan kindermishandeling.
zaterdag 28 januari 2017 om 23:42
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 januari 2017 @ 23:38:
[...]
. Op Kinderen laten ze zich ook niks aan mij gelegen liggen als ze schrijven dat het overslaan van een lullig klasje op de basisschool gelijk staat aan kindermishandeling.Het forum zit volgezogen met gekkies.
[...]
. Op Kinderen laten ze zich ook niks aan mij gelegen liggen als ze schrijven dat het overslaan van een lullig klasje op de basisschool gelijk staat aan kindermishandeling.Het forum zit volgezogen met gekkies.
zaterdag 28 januari 2017 om 23:43
quote:fashionvictim schreef op 28 januari 2017 @ 23:41:
Ik zit in mijn eentje te gieren van het lachen om Pejeka. Wie had dat gedacht!
Het plaatje in mijn hoofd gaat in 1 klap van dit:
[afbeelding]
naar dit:
[afbeelding]
Echt hilarisch!Jouw plaatjes zijn nog keurig bij wat ik in mijn hoofd had.
Ik zit in mijn eentje te gieren van het lachen om Pejeka. Wie had dat gedacht!
Het plaatje in mijn hoofd gaat in 1 klap van dit:
[afbeelding]
naar dit:
[afbeelding]
Echt hilarisch!Jouw plaatjes zijn nog keurig bij wat ik in mijn hoofd had.
zaterdag 28 januari 2017 om 23:49
quote:fashionvictim schreef op 28 januari 2017 @ 23:43:
[...]
Nee, echt niet! ik lig ook echt al een minuut of tien met tussenpozen steeds dubbel. Ik vind hem in 1 klap een stuk beter te pruimen, hahahaha.Ja, dat heb ik ook. Stom eigenlijk.
[...]
Nee, echt niet! ik lig ook echt al een minuut of tien met tussenpozen steeds dubbel. Ik vind hem in 1 klap een stuk beter te pruimen, hahahaha.Ja, dat heb ik ook. Stom eigenlijk.