Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:fashionvictim schreef op 28 januari 2017 @ 23:54:

[...]

Nee, ik vind dat eigenlijk niet stom, ik vind het wel logisch.Verklaar. Nu vind je hem sneu ipv irritant ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Marana_ schreef op 29 januari 2017 @ 00:03:

[...]

Hey Puss quote hier een quote die nergens staat? Er zijn 2 hele pagina's weg.
quote:Marana_ schreef op 29 januari 2017 @ 00:03:

[...]

Hey Puss quote hier een quote die nergens staat? Ik quote hier een quote van Marana die een quote van puss quote over een quote die je niet meer kan quoten
Ah, ik dacht dat het aan mij lag. Er verdwijnt hier vanalles.
Life is short. Eat dessert first.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 00:03:

[...]

Verklaar. Nu vind je hem sneu ipv irritant ?Of sneu én irritant?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 00:03:

[...]

Verklaar. Nu vind je hem sneu ipv irritant ?Neuh, ik vind het echt oprecht heel erg grappig. Ik vermoed dat het van hem uit niet zo bedoeld is maar ik vind het echt een van de leukste grappen hier op het forum. Het is niet eens sneu. Ik heb er direct beeld bij en heb nu dus de wat bekrompener, chagrijniger, verwijfdere tweelingbroer van Jan de Hoop in mijn hoofd. En het idee dat hele hordes vrouwen zich kapot hebben zitten ergeren aan zijn modeadviezen of aan zijn huishoudadviezen, ik blijf maar lachen. Of dat ik me oprecht gekwetst heb gevoeld en me ook echt boos heb zitten maken over dat geleuter over integratie en allochtonen, hij komt uit focking Zuid Oost Brabant! De enige allochtoon die ze daar hebben is de afhaalchinees en de shoarmaturk! Dat is toch een giller, of niet?
Am Yisrael Chai!
Zie je hem al gaan, met zijn swiffer over de plinten? Oh, echt, ik blijf er bijna in.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 00:11:

[...]

Neuh, ik vind het echt oprecht heel erg grappig. Ik vermoed dat het van hem uit niet zo bedoeld is maar ik vind het echt een van de leukste grappen hier op het forum. Het is niet eens sneu. Ik heb er direct beeld bij en heb nu dus de wat bekrompener, chagrijniger, verwijfdere tweelingbroer van Jan de Hoop in mijn hoofd. En het idee dat hele hordes vrouwen zich kapot hebben zitten ergeren aan zijn modeadviezen of aan zijn huishoudadviezen, ik blijf maar lachen. Of dat ik me oprecht gekwetst heb gevoeld en me ook echt boos heb zitten maken over dat geleuter over integratie en allochtonen, hij komt uit focking Zuid Oost Brabant! De enige allochtoon die ze daar hebben is de afhaalchinees en de shoarmaturk! Dat is toch een giller, of niet?

Hij valt totaal niet meer serieus te nemen, nu. Welke vent, als je geen hoe-heet-die:; Mari van de Ven, ofzo , geeft advies over wat vrouwen aan moeten naar bruiloften, partijen en begrafenissen ?

Maar ik ben nog steeds jaloers op zijn bibliotheekkamer en erfstukken.
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 00:14:

Zie je hem al gaan, met zijn swiffer over de plinten? Oh, echt, ik blijf er bijna in.Ik zou haast een muzieklink plakken : Queen. I want to break free.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 00:19:

[...]

Ik zou haast een muzieklink plakken : Queen. I want to break free.
Am Yisrael Chai!
Zo vreemd dat het nog nooit bij mij opgekomen was..

Dat heb ik nou bijna altijd. Dat ik denk: Nu ik het weet is het zooo duidelijk, hoe heb ik het kunnen missen?
Zo leuk om je weer te lezen LV!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat enigggg toch, al die ikbenzo'nlekkeremallemeidikdoeeenrietjeinmijnijsthee , die hebben allemaal zo'n origineel interieur bij elkaar gezocht, gesprokkeld en met een zaklamp van de straat weggehaald voor het grofvuil kwam. Vintage rijmt op vuilniswage.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 00:36:

Wat enigggg toch, al die ikbenzo'nlekkeremallemeidikdoeeenrietjeinmijnijsthee , die hebben allemaal zo'n origineel interieur bij elkaar gezocht, gesprokkeld en met een zaklamp van de straat weggehaald voor het grofvuil kwam. Vintage rijmt op vuilniswage.
Am Yisrael Chai!
Ik lag ook zo dubbel toen ik las

"vintage is wel echt oud, zo tussen 1960 en 1980".

Zo schattig.
Am Yisrael Chai!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 00:18:

[...]

Hij valt totaal niet meer serieus te nemen, nu. Welke vent, als je geen hoe-heet-die:; Mari van de Ven, ofzo , geeft advies over wat vrouwen aan moeten naar bruiloften, partijen en begrafenissen ?

Maar ik ben nog steeds jaloers op zijn bibliotheekkamer en erfstukken.

Ik nam hem/haar al lang niet meer serieus eigenlijk. Hij/zij heeft ook zelf regelmatig vrij openlijk toegegeven een beetje te zitten trollen, dussss.

Maar een bibliotheekkamer zou ik ook graag hebben hoor. Ik moet het nu doen met een zolder vol kekke zelf gejatte sinaasappelkistjes, gevuld met boeken
Neuh, ik ben echt een fervent lezer, ik lees minimaal 2 boeken per week, maar een bibliotheekkamer lijkt mij dan weer helemaal niks. Ik wil juist zo zoetjesaan de papieren boeken steeds meer gaan wegdoen.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 00:44:

Neuh, ik ben echt een fervent lezer, ik lees minimaal 2 boeken per week, maar een bibliotheekkamer lijkt mij dan weer helemaal niks. Ik wil juist zo zoetjesaan de papieren boeken steeds meer gaan wegdoen.Ik heb altijd gedroomd van kasten met zo'n trap. Mijn man zegt ' als je op zo'n trap wlt, ga je lekker heel de dag de ramen zemen " .
Ik zou ook wel een bijkeuken willen hebben. Handig voor kaplaarzen die ik niet heb en om de hond, die ik ook niet heb, te wassen. Gewoon, dat je kunt zeggen " dat staat in mijn bijkeuken " .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 00:47:

[...]

Ik heb altijd gedroomd van kasten met zo'n trap. Mijn man zegt ' als je op zo'n trap wlt, ga je lekker heel de dag de ramen zemen " .

Desillusie.

Ik dacht dat jij gewoon een hele schone vrouw was die regelmatig d'r ramen doet, blijk je een boekenkast wannebee.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 00:47:

[...]

Ik heb altijd gedroomd van kasten met zo'n trap. Mijn man zegt ' als je op zo'n trap wlt, ga je lekker heel de dag de ramen zemen " .Praktische man heb je. Op plaatjes vind ik het wel leuk, maar ja, dat zijn dan ook plaatjes van van die kasten van huizen, van die mansions van de sterren enzo, daarin is alles mooi. Maar als ik eraan denk dat ik met mijn hoogtevrees zelf op zo'n trapje zou moeten, of erger nog, elke keer die kutkasten moet afstoffen (kom d'r maar in, Pejeka...), dan heb ik al gegeten en gedronken.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 00:44:

Neuh, ik ben echt een fervent lezer, ik lees minimaal 2 boeken per week, maar een bibliotheekkamer lijkt mij dan weer helemaal niks. Ik wil juist zo zoetjesaan de papieren boeken steeds meer gaan wegdoen.Nou ik niet. Ik vind het echt helemaal niks, zo'n ereader. Boeken moet je kunnen ruiken.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 00:49:

Ik zou ook wel een bijkeuken willen hebben. Handig voor kaplaarzen die ik niet heb en om de hond, die ik ook niet heb, te wassen. Gewoon, dat je kunt zeggen " dat staat in mijn bijkeuken " .

Ja, die snap ik dan wel weer helemaal. Dat je op Pinterest plaatjes van "Mudroom interiors' zit te pinnen, terwijl je helemaal geen mudroom hebt. En een hekel hebt aan mud. En aan kaplaarzen.

Een bijkeuken lijkt mij da bomb.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 00:39:

Ik lag ook zo dubbel toen ik las

"vintage is wel echt oud, zo tussen 1960 en 1980".

Zo schattig.Ik heb een nepvintage handtas (voor een euro op de rommelmarkt gekocht) met een vakje voor een mobiel erin. Maar wat waar is is waar: er past alleen een ouwe Nokia in dat vakje. Dus een beetje vintage is mijn tas wel .
quote:feow schreef op 29 januari 2017 @ 00:49:

[...]

Desillusie.

Ik dacht dat jij gewoon een hele schone vrouw was die regelmatig d'r ramen doet, blijk je een boekenkast wannebee.

Ik ben een sucker voor dingen die ik niet heb, niet ga krijgen en als het zou kunnen waarschijnlijk ook niet eens wil. Maar die donker houten boekenkasten, paar rookstoelen,, prachtig.

En ik doe echt heel vaak de ramen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven