Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Solomio schreef op 29 januari 2017 @ 12:09:

[...]

Jezus, wat kun jij arrogant uit de hoek komen zeg: zuid-oost Brabant is niet een enorm achtergebleven gebied ofzo.Inderdaad.
Ik heb duidelijk iets gemist. Pejeka een man? Weg? Rel? Ban?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 29 januari 2017 @ 12:20:

Het foute interieur topic is verworden tot: " kijk mijn geweldige inrichting". Jammer.Waarom verbaast me dat nou niks..
quote:Solomio schreef op 29 januari 2017 @ 12:09:

[...]

Jezus, wat kun jij arrogant uit de hoek komen zeg: zuid-oost Brabant is niet een enorm achtergebleven gebied ofzo.

Inderdaad zeg.

Ooit van Eindhoven gehoord FV? Ook wel de slimste regio ter wereld? Een van de grootste centra van technologie in Nederland? Ook zuid-oost Brabant he...
Philips, een van 's werelds grootste bedrijven, zit in zuidoost Brabant. Maar dat is dan ook het enige bedrijf daar.
quote:Marana_ schreef op 29 januari 2017 @ 12:27:

[...]

Inderdaad zeg.

Ooit van Eindhoven gehoord FV? Ook wel de slimste regio ter wereld? Een van de grootste centra van technologie in Nederland? Ook zuid-oost Brabant he...En in Eindhoven zit ook nog eens een van de beste technische universiteiten van Nederland.
quote:Oudblond schreef op 29 januari 2017 @ 12:25:

Ik heb duidelijk iets gemist. Pejeka een man? Weg? Rel? Ban?

Pejeka zegt dat ze een man is.

Iemand is op anoniem (nick vergeten), was aan het rellen. Ban, geen idee!
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 29 januari 2017 @ 12:34:

[...]

Pejeka zegt dat ze een man is.

Iemand is op anoniem (nick vergeten), was aan het rellen. Ban, geen idee!Dank je Roosje!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oh, ik heb duidelijk alle Brabo's op de tenen getrapt. Was niet de bedoeling hoor mensen, don't get your knickers in a twist.

Ik vind het gewoon nog steeds hilarisch dat iemand die schrijft alsof ie in South Central LA woont, qua ghetto, of op zijn minst hartje Bijlmer, Kanaleneiland, Schilderswijk of Crooswijk, in reality gewoon in "een middelgrote stad in Zuid Oost Brabant-tegen-Limburg-aan blijkt te wonen. Ik bedoel, waar hebben we het dan over? Deurne ofzo?
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 12:40:

Oh, ik heb duidelijk alle Brabo's op de tenen getrapt. Was niet de bedoeling hoor mensen, don't get your knickers in a twist.

Ik vind het gewoon nog steeds hilarisch dat iemand die schrijft alsof ie in South Central LA woont, qua ghetto, of op zijn minst hartje Bijlmer, Kanaleneiland, Schilderswijk of Crooswijk, in reality gewoon in "een middelgrote stad in Zuid Oost Brabant-tegen-Limburg-aan blijkt te wonen. Ik bedoel, waar hebben we het dan over? Deurne ofzo?Ik ben geen brabo maar iemand die uit de randstad komt. En toch vind ik het niet kunnen dat je zuidoost Brabant een getto of achterstandsbuurt noemt. In Brabant zijn veel bedrijven en een van de beste universiteiten van Nederland. Het is niet zo achtergesteld als jij nu zegt.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 29 januari 2017 @ 12:20:

Het foute interieur topic is verworden tot: " kijk mijn geweldige inrichting". Jammer.

Heel jammer. En wat een gedweep met sommigen zeg
quote:Filee schreef op 29 januari 2017 @ 12:42:

[...]

Ik ben geen brabo maar iemand die uit de randstad komt. En toch vind ik het niet kunnen dat je zuidoost Brabant een getto of achterstandsbuurt noemt. In Brabant zijn veel bedrijven en een van de beste universiteiten van Nederland. Het is niet zo achtergesteld als jij nu zegt.Dat doe ik toch helemaal niet? Hoe kom je erbij?
Am Yisrael Chai!

Ik vind het gewoon nog steeds hilarisch dat iemand die schrijft alsof ie in South Central LA woont, qua ghetto, of op zijn minst hartje Bijlmer, Kanaleneiland, Schilderswijk of Crooswijk, in reality gewoon in "een middelgrote stad in Zuid Oost Brabant-tegen-Limburg-aan blijkt te wonen. Ik bedoel, waar hebben we het dan over? Deurne ofzo?En daar moest je dan ook zijn voorkeur voor geslacht bij benoemen op een niet zo'n correcte manier?

Ik vind het gewoon nog steeds hilarisch dat iemand die schrijft alsof ie in South Central LA woont, qua ghetto, of op zijn minst hartje Bijlmer, Kanaleneiland, Schilderswijk of Crooswijk, in reality gewoon in "een middelgrote stad in Zuid Oost Brabant-tegen-Limburg-aan blijkt te wonen. Ik bedoel, waar hebben we het dan over? Deurne ofzo?En dan? Daar gebeurt nooit iets, ofzo?
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Ik zeg juist precies het tegenovergestelde.
Am Yisrael Chai!
Ik ben geen Brabo, maar ik vind wel dat jij enorm denigrerend spreekt over Zuid-oost Brabant. Dit zeg jij erover, behoorlijk beledigend vind je niet? Als we zo over Suriname zouden spreken zou het hok te klein zijn.quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 00:11:

[...]

hij komt uit focking Zuid Oost Brabant! De enige allochtoon die ze daar hebben is de afhaalchinees en de shoarmaturk! Dat is toch een giller, of niet?quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 11:57:

[...]

Ja, dat geloof ik dan weer direct, nu ik weet waar hij woont. Hebben ze daar überhaupt bedrijven? Het zal daar wel stikken van de uitkeringstrekkers.
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 12:44:

[...]

Dat doe ik toch helemaal niet? Hoe kom je erbij?Lees je berichten even terug.
quote:OliviaMoore schreef op 29 januari 2017 @ 12:45:

[...]

En dan? Daar gebeurt nooit iets, ofzo?

Nou, daar heb je zeker weten geen ghettos waar niemand Nederlands spreekt, alleen maar moslims in djellaba en boerka rondlopen, winkels waar je alleen maar couscous maar geen aardappels kan kopen en ook al geen moskeeën op elke straathoek waar haatimams strijders voor IS ronselen en waar losgeslagen pubers elke ochtend met de blikjes Red Bull in de hand de supermarkt overvallen omdat ze al hun hele leven 5 dagen in de week in een BSO gedumpt worden.

En vervolgens maakte ik een grapje dat het enige wat wel waar zou kunnen zijn is dat ie elke ochtend 10 uitkeringstrekkers achterop de fiets moet nemen omdat Deurne of waar dan ook vast niet het economisch bruisend hart van Nederland is.
Am Yisrael Chai!
quote:Star schreef op 29 januari 2017 @ 12:43:

[...]

Heel jammer. En wat een gedweep met sommigen zeg Ik durf niet te zeggen dat ik de foto's van een berucht forummer goed in het thema vind passen. Vooral de keuken.
quote:Marana_ schreef op 29 januari 2017 @ 12:48:

Ik ben geen Brabo, maar ik vind wel dat jij enorm denigrerend spreekt over Zuid-oost Brabant. Dit zeg jij erover, behoorlijk beledigend vind je niet? Als we zo over Suriname zouden spreken zou het hok te klein zijn.

[...]

[...]

Nee, ik vind het totaal niet beledigend. Ik vind het, zoals gezegd, hilarisch gezien Pejeka's uitlatingen.
Am Yisrael Chai!
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 29 januari 2017 @ 12:51:

[...]

Ik durf niet te zeggen dat ik de foto's van een berucht forummer goed in het thema vind passen. Vooral de keuken.
Life is short. Eat dessert first.
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 12:51:

[...]

Nou, daar heb je zeker weten geen ghettos waar niemand Nederlands spreekt, alleen maar moslims in djellaba en boerka rondlopen, winkels waar je alleen maar couscous maar geen aardappels kan kopen en ook al geen moskeeën op elke straathoek waar haatimams strijders voor IS ronselen en waar losgeslagen pubers elke ochtend met de blikjes Red Bull in de hand de supermarkt overvallen omdat ze al hun hele leven 5 dagen in de week in een BSO gedumpt worden.

En vervolgens maakte ik een grapje dat het enige wat wel waar zou kunnen zijn is dat ie elke ochtend 10 uitkeringstrekkers achterop de fiets moet nemen omdat Deurne of waar dan ook vast niet het economisch bruisend hart van Nederland is.Misschien moet je eens van je hoge paard afkomen. Je hebt werkelijk geen enkel benul, dat is erg duidelijk.
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 12:54:

[...]

Nee, ik vind het totaal niet beledigend. Ik vind het, zoals gezegd, hilarisch gezien Pejeka's uitlatingen.Ik ben het vaker niet eens met pejeka dan wel, maar jij schrijft op zeker wel denigrerend en beledigend over een complete regio. Dat je dat niet wil zien, maakt het eigenlijk alleen maar erger.
quote:OliviaMoore schreef op 29 januari 2017 @ 12:54:

[...]

Misschien moet je eens van je hoge paard afkomen. Je hebt werkelijk geen enkel benul, dat is erg duidelijk.Nou, enlighten me. Hoeveel moskeeën staan er dan in Deurne?
Am Yisrael Chai!
quote:OliviaMoore schreef op 29 januari 2017 @ 12:56:

[...]

Ik ben het vaker niet eens met pejeka dan wel, maar jij schrijft op zeker wel denigrerend en beledigend over een complete regio. Dat je dat niet wil zien, maakt het eigenlijk alleen maar erger.Ik schrijf hooguit beledigend en denigrerend over Pejeka, dat is iets anders. Maar begrijpend lezen is moeilijk, I know.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven