Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Filee schreef op 29 januari 2017 @ 12:42:

[...]

Ik ben geen brabo maar iemand die uit de randstad komt. En toch vind ik het niet kunnen dat je zuidoost Brabant een getto of achterstandsbuurt noemt. In Brabant zijn veel bedrijven en een van de beste universiteiten van Nederland. Het is niet zo achtergesteld als jij nu zegt.Doet ze juist niet, ze zegt precies het tegenovergestelde.
Deurne is geen middelgrote stad. Helmond wel, 90.000 inwoners en 3 moskeeën. Het percentage niet-westerse allochtonen is 12%, dus nog geen 10.000. Oftewel 1 moskee per ruim 3000 niet-westerse allochtonen. Hoeveel heeft Amsterdam er?
quote:OliviaMoore schreef op 29 januari 2017 @ 12:56:

[...]

Ik ben het vaker niet eens met pejeka dan wel, maar jij schrijft op zeker wel denigrerend en beledigend over een complete regio. Dat je dat niet wil zien, maakt het eigenlijk alleen maar erger.Dit!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ook mee eens, ik vind het echt ongelooflijk dat jij de uitspraken die ik net quotte niet denigrerend vindt.
quote:Shula schreef op 29 januari 2017 @ 13:01:

[...]

Doet ze juist niet, ze zegt precies het tegenovergestelde.

Ze doet alsof er in Brabant nog nooit een allochtoon geweest is en ze daar dus niets afweten van evt problemen op dat gebied.

En dat er geen bedrijven zijn.

Noem het maar niet denigrerend.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Marana_ schreef op 29 januari 2017 @ 13:03:

Deurne is geen middelgrote stad. Helmond wel, 90.000 inwoners en 3 moskeeën. Het percentage niet-westerse allochtonen is 12%, dus nog geen 10.000. Oftewel 1 moskee per ruim 3000 niet-westerse allochtonen. Hoeveel heeft Amsterdam er?Ook maar 8, volgens Wikipedia. Maar goed, ik snap sowieso niks van al dat hysterische geroeptoeter over ghetto's "waar je je als Nederlander in een buitenlander in je eigen land voelt".
Am Yisrael Chai!
quote:Marana_ schreef op 29 januari 2017 @ 13:04:

Ook mee eens, ik vind het echt ongelooflijk dat jij de uitspraken die ik net quotte niet denigrerend vindt.En vergeet het 'verzuurde nicht' aan het adres van PJK niet.
Oh God, het is weer andersom-dag, hoor.
Am Yisrael Chai!
Ja daar ligt het vast aan.
quote:Solomio schreef op 29 januari 2017 @ 13:05:

[...]

Ze doet alsof er in Brabant nog nooit een allochtoon geweest is en ze daar dus niets afweten van evt problemen op dat gebied.

En dat er geen bedrijven zijn.

Noem het maar niet denigrerend.Dan zegt ze dus juist niet dat het daar een ghetto is
Er gaat niks boven Amsterdam hé
quote:Shula schreef op 29 januari 2017 @ 13:09:

[...]

Dan zegt ze dus juist niet dat het daar een ghetto isNee, klopt, ze doet alsof daar alleen maar werkloze witte Nederlanders wonen die geen enkel idee hebben hoe het er in de rest van de wereld Nederland aan toegaat.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik zit nog steeds keyser soze te gaan op pjk hier.
quote:Het-groepje schreef op 29 januari 2017 @ 13:11:

Ik zit nog steeds keyser soze te gaan op pjk hier.
quote:Solomio schreef op 29 januari 2017 @ 13:11:

[...]

Nee, klopt, ze doet alsof daar alleen maar werkloze witte Nederlanders wonen die geen enkel idee hebben hoe het er in de rest van de wereld Nederland aan toegaat.Nee hoor, ik geef gewoon aan dat ik het hilarisch vind dat iemand die me regelmatig te verstaan heeft gegeven dat ik een ongewenst element ben die nog nooit iets heeft bijgedragen aan de Nederlandse samenleving, in werkelijkheid een ouwe nicht is die ergens in een gehucht in Brabant woont. Vind ik om te gieren zo grappig.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 13:07:

Als het toch zo'n dag is, zou je ook kunnen zeggen : 'goh, inderdaad dat waren behoorlijk denigrerende opmerkingen die ik zelf ook niet leuk zou vinden als het om een bevolkinsgroep ging waar ik toe behoor'.

Probeer 't eens .. tis nou toch zo'n dag?

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:shifty schreef op 29 januari 2017 @ 13:20:

[...]

Als het toch zo'n dag is, zou je ook kunnen zeggen : 'goh, inderdaad dat waren behoorlijk denigrerende opmerkingen die ik zelf ook niet leuk zou vinden als het om een bevolkinsgroep ging waar ik toe behoor'.

Probeer 't eens .. tis nou toch zo'n dag?Want? Jij bent ook een homosexuele racist met een voorliefde voor stofvrije plinten uit Zuid-Oost Brabant?
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 13:22:

[...]

Want? Jij bent ook een homosexuele racist met een voorliefde voor stofvrije plinten uit Zuid-Oost Brabant?Ga je nou mij persoonlijk in diezelfde categorie scharen omdat ik het niet eens ben je uitspraken? Is het zo'n dag?

Oh God, het is weer andersom-dag, hoor.Zeg dat! Kom op, het is toch ook grappig.
quote:Het-groepje schreef op 29 januari 2017 @ 13:27:

[...]

Zeg dat! Kom op, het is toch ook grappig.Verzuurde nicht is niet grappig. Sowieso is nicht nou niet echt een aardig woord.
Ik vond die belediging niet echt heel grappig ..
quote:shifty schreef op 29 januari 2017 @ 13:26:

[...]

Ga je nou mij persoonlijk in diezelfde categorie scharen omdat ik het niet eens ben je uitspraken? Is het zo'n dag?Begrijpend lezen is echt heel moeilijk, blijkt maar weer. Toch knap dat je alweer het tegenovergestelde leest van wat ik schrijf.
Am Yisrael Chai!
quote:Star schreef op 29 januari 2017 @ 13:29:

[...]

Verzuurde nicht is niet grappig. Sowieso is nicht nou niet echt een aardig woord.Het was ook niet grappig bedoeld.
Am Yisrael Chai!
quote:doornroosje9 schreef op 29 januari 2017 @ 12:54:

[...]

Ontspoort dat hele topic weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven