Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Het-groepje schreef op 29 januari 2017 @ 13:27:

[...]

Zeg dat! Kom op, het is toch ook grappig.

Verzuurde zwarte dan zeker ook.

Het is gewoon geen nette post. En zoals gebruikelijk ligt het aan iedereen, behalve aan FV.
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 13:00:

[...]

Ik schrijf hooguit beledigend en denigrerend over Pejeka, dat is iets anders. Maar begrijpend lezen is moeilijk, I know.

Lekker makkelijk, begrijpend lezen erbij halen. Misschien ligt het wel aan de manier waarop jij het geschreven hebt?

Begrijpend schrijven, in het kader van andersom-dag.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 13:31:

[...]

Het was ook niet grappig bedoeld.

Als een belediging dus.

Kom daar dan gewoon voor uit.
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 13:30:

[...]

Begrijpend lezen is echt heel moeilijk, blijkt maar weer. Toch knap dat je alweer het tegenovergestelde leest van wat ik schrijf.Dan stel ik voor dat ik het nog een keer lees .. en dat jij nog eens kijkt naar de quotes van jou die Marana even voor je op een rijtje heeft gezet ..
quote:Phaedra_ schreef op 29 januari 2017 @ 13:32:

[...]

Verzuurde zwarte dan zeker ook.

Het is gewoon geen nette post. En zoals gebruikelijk ligt het aan iedereen, behalve aan FV.

Hoezo? Ik mag toch zelf wel bepalen of ik iemand wil beledigen of niet? Daar heb ik jouw of jullie toestemming niet voor nodig.

Ik ben het simpelweg niet eens dat ik beledigend tegenover Brabant was, want dat was ik niet. Ik was beledigend over Pejeka en dat was ook precies mijn bedoeling.
Am Yisrael Chai!

Waar praten we nu eigenlijk over na?
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 13:34:

[...]

Hoezo? Ik mag toch zelf wel bepalen of ik iemand wil beledigen of niet? Daar heb ik jouw of jullie toestemming niet voor nodig.

Ik ben het simpelweg niet eens dat ik beledigend tegenover Brabant was, want dat was ik niet. Ik was beledigend over Pejeka en dat was ook precies mijn bedoeling.Je scheert de inwoners van een hele streek over een kam om 1 inwoner te beledigen. Dat is inderdaad dan ook beledigend tegen de mensen de daar wonen.
[quote]fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 13:34:

[...]

Zolang jij je ban waardig draagt, mag dat. Dat anderen daar de mening over hebben dat jet niet kies is, zul je mee moeten dealen.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 29 januari 2017 @ 13:36:

[quote]fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 13:34:

[...]

Zolang jij je ban waardig draagt, mag dat. Dat anderen daar de mening over hebben dat jet niet kies is, zul je mee moeten dealen.Ja, daar heb ik zoals je merkt geen enkele moeite mee, hoor. Ik vind ook zo vaak dingen niet kies, tenslotte.
Am Yisrael Chai!
Brabant is natuurlijk ook best kut.
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 11:57:

[...]

Ja, dat geloof ik dan weer direct, nu ik weet waar hij woont. Hebben ze daar überhaupt bedrijven? Het zal daar wel stikken van de uitkeringstrekkers.Het is al eerder aangehaald: maar hier staat toch vrij letterlijk dat je het niet hebt over de persoon maar over de regio .. en niet in een al te positieve benadering. Of lees ik het weer verkeerd?
quote:Phaedra_ schreef op 29 januari 2017 @ 13:36:

[...]

Je scheert de inwoners van een hele streek over een kam om 1 inwoner te beledigen. Dat is inderdaad dan ook beledigend tegen de mensen de daar wonen.Nee hoor, dat lees je echt verkeerd. Ik steek de draak met Pejeka's eigen uitspraken, want die woont helemaal niet in een door god en autochtonen verlaten ghetto waar ie elke dag 10 uitkeringstrekkers achterop de fiets moet nemen.
Am Yisrael Chai!
quote:shifty schreef op 29 januari 2017 @ 13:38:

[...]

Het is al eerder aangehaald: maar hier staat toch vrij letterlijk dat je het niet hebt over de persoon maar over de regio .. en niet in een al te positieve benadering. Of lees ik het weer verkeerd?Tja, dat sarcasme niet echt opgepikt wordt is me al een aantal pagina's duidelijk, hoor. Altijd zo jammer als je een grapje achteraf uit moet gaan leggen, dan had je hem net zo goed niet hoeven maken.
Am Yisrael Chai!
quote:Rhae schreef op 29 januari 2017 @ 13:38:

Brabant is natuurlijk ook best kut.Sorry, maar nu lig ik dus alweer helemaal in een deuk. Thanks!
Am Yisrael Chai!
Ik neem dan aan dat je bedoelde dat er niet IN die persoon geen bedrijven zitten maar wel uitkeringstrekkers ?

Het is een wilde aanname .. ik weet het ..
Gezellige zondag weer.
Wel mee eens dat je 'm niet had hoeven maken inderdaad
Je mag het net zo vaak hebben over pejeka als je wilt, je mag haar/hem voor van alles uitmaken, maar er is - vandaag- 1 uitzondering, voor minimaal 1 persoon.

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:shifty schreef op 29 januari 2017 @ 13:42:

Ik neem dan aan dat je bedoelde dat er niet IN die persoon geen bedrijven zitten maar wel uitkeringstrekkers ?

Het is een wilde aanname .. ik weet het ..

Huh?

Welnee, iemand maakte een grap over die 10 uitkeringstrekkers die Pejeka elke dag achterop moet nemen en ik haakte daar even lekker op in. Was gewoon een grapje, net als "Brabant is natuurlijk ook best kut".
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 13:40:

[...]

Tja, dat sarcasme niet echt opgepikt wordt is me al een aantal pagina's duidelijk, hoor. Altijd zo jammer als je een grapje achteraf uit moet gaan leggen, dan had je hem net zo goed niet hoeven maken.Dan was het geen goed grapje.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
jezus wat kunnen jullie zeiken tegen elkaar.
Hahahaha, ik heb een waarschuwing te pakken.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 13:47:

[...]

Huh?

Welnee, iemand maakte een grap over die 10 uitkeringstrekkers die Pejeka elke dag achterop moet nemen en ik haakte daar even lekker op in. Was gewoon een grapje, net als "Brabant is natuurlijk ook best kut".Grapje? Hoezo?
Ik vraag me dan toch af of Pejeka ook zo fanatiek gestaft wordt, als ie weer eens helemaal los gaat met zijn racistische shit. Iets zegt me van niet. Ah, Viva, you gotta love it.
Am Yisrael Chai!
quote:simbalabimba schreef op 29 januari 2017 @ 13:44:

Je mag het net zo vaak hebben over pejeka als je wilt, je mag haar/hem voor van alles uitmaken, maar er is - vandaag- 1 uitzondering, voor minimaal 1 persoon.

Iemand affakkelen op basis van zijn/haar posts hier is altijd nog iets heel anders dan iemand afrekenen op grond van seksuele voorkeur of woonplaats. Dat zou jij, als forumgeweten, toch ook moeten snappen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven