Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
FV zei zelf dat het doel van de opmerking beledigen was. Dan lijkt de waarschuwing me terecht.
quote:Ttass30 schreef op 29 januari 2017 @ 16:52:

Al weken wordt er niets anders dan over Pejeka afgeklaagd en de draak mee gestoken. Nu iemand anders iets zegt die niet in de incrowd hoort is het een probleem, roetmop en auswitz grappen werd nog goed gepraat. En nu valt dit in de verkeerde keelgat? Wat als S-Meds het had gezegd? Was er dan ook zo gereageerd?Is Meds incrowd ? Ik ga d'r effe een postduif sturen ; wat zal ze blij zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat ik dan weer niet begrijp: klagen over priva y. Daarom dingen enorm verdraaien omdat je wel graag wat aandacht wil met een topic.

En dan foto's van je woonkamer delen...
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 29 januari 2017 @ 17:02:

Wat ik dan weer niet begrijp: klagen over priva y. Daarom dingen enorm verdraaien omdat je wel graag wat aandacht wil met een topic.

En dan foto's van je woonkamer delen...Als je nooit visite krijgt kan dat prima.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 29 januari 2017 @ 17:02:

En dan foto's van je woonkamer delen...

Ik begrijp toch niks van je eigen interieur posten op een topic over foute inrichtingen. En dan pissig worden als er dingen fout worden gevonden.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 17:06:

[...]

Ik begrijp toch niks van je eigen interieur posten op een topic over foute inrichtingen. En dan pissig worden als er dingen fout worden gevonden.

Klopt.

Heb iemands nick weer herkend dankzij de wegdewoodbordjes. Vroeg me al af waar ze was gebleven. Die schrijft graag over waar ze haar geld aan uitgeeft, dus die foto's kloppen hier erbij kloppen dan weer wel.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 29 januari 2017 @ 17:09:

[...]

Klopt.

Heb iemands nick weer herkend dankzij de wegdewoodbordjes. Vroeg me al af waar ze was gebleven. Die schrijft graag over waar ze haar geld aan uitgeeft, dus die foto's kloppen hier erbij kloppen dan weer wel.Had je dat nog niet gezien aan het hele Disneygedoe dan?

[...]

Ik begrijp toch niks van je eigen interieur posten op een topic over foute inrichtingen. En dan pissig worden als er dingen fout worden gevonden.En bedankt he. Ik wilde net een paar foto's neerzetten van mijn sinaasappelkistjesbibliotheek op zolder, maar nu durf ik niet meer

[...]

Ik begrijp toch niks van je eigen interieur posten op een topic over foute inrichtingen. En dan pissig worden als er dingen fout worden gevonden.Elfenbeeldjes zijn dan ook gewoon nooit fout of lelijk Hoe kon je dat nou zeggen.

[...]

Ik begrijp toch niks van je eigen interieur posten op een topic over foute inrichtingen. En dan pissig worden als er dingen fout worden gevonden.Hahaha! Da's wel lollig ja.
quote:Phaedra_ schreef op 29 januari 2017 @ 17:03:

[...]

Als je nooit visite krijgt kan dat prima.En dat huis Yggdrasil had iedereen al 5 keer eerder gezien.
quote:Star schreef op 29 januari 2017 @ 17:10:

[...]

Had je dat nog niet gezien aan het hele Disneygedoe dan? Nee. Ik zat op wisterialane.
quote:Star schreef op 29 januari 2017 @ 17:10:

[...]

Had je dat nog niet gezien aan het hele Disneygedoe dan? Dat is ook fout interieur. Disney. Brrr.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 29 januari 2017 @ 17:13:

[...]

Elfenbeeldjes zijn dan ook gewoon nooit fout of lelijk Hoe kon je dat nou zeggen.Je bent in de war met Hummeltjes.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 januari 2017 @ 17:12:

[...]

En bedankt he. Ik wilde net een paar foto's neerzetten van mijn sinaasappelkistjesbibliotheek op zolder, maar nu durf ik niet meer Past er niet tussen lieverd. Het moet vintage zijn zodat iedereen oeh en aah kan roepen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 17:16:

[...]

Je bent in de war met Hummeltjes.Ook perachtig.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 januari 2017 @ 17:12:

[...]

En bedankt he. Ik wilde net een paar foto's neerzetten van mijn sinaasappelkistjesbibliotheek op zolder, maar nu durf ik niet meer Ja, joh, gewoon doen.
Ik doe aan kitsch.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 29 januari 2017 @ 17:17:

[...]

Past er niet tussen lieverd. Het moet vintage zijn zodat iedereen oeh en aah kan roepen.Opvouwbare, plastic kratjes van de Marskramer, vroege jaren 70, die kunnen weer wel.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 29 januari 2017 @ 17:16:

[...]

Dat is ook fout interieur. Disney. Brrr.Nogal ja.
Gewoon zeggen dat ze vintage zijn LV en dat je er lang naar gezocht hebt.

Dan mag het wel ofzo.

Als ze aar niet matchen. Vooral niet matchen.
quote:Phaedra_ schreef op 29 januari 2017 @ 17:18:

Ik doe aan kitsch.Alles van de kermis en eurowinkel is oke ole ole.
Ik vond het zebra-panter interieur van de Veerkampjes best wel wat hebben.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 17:19:

[...]

Alles van de kermis en eurowinkel is oke ole ole.Liefst goudkleurig chinees plastic. Glij ik op.

Vast een heerlijke bank.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven