Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 29 januari 2017 om 17:01
quote:Ttass30 schreef op 29 januari 2017 @ 16:52:
Al weken wordt er niets anders dan over Pejeka afgeklaagd en de draak mee gestoken. Nu iemand anders iets zegt die niet in de incrowd hoort is het een probleem, roetmop en auswitz grappen werd nog goed gepraat. En nu valt dit in de verkeerde keelgat? Wat als S-Meds het had gezegd? Was er dan ook zo gereageerd?Is Meds incrowd ? Ik ga d'r effe een postduif sturen ; wat zal ze blij zijn.
Al weken wordt er niets anders dan over Pejeka afgeklaagd en de draak mee gestoken. Nu iemand anders iets zegt die niet in de incrowd hoort is het een probleem, roetmop en auswitz grappen werd nog goed gepraat. En nu valt dit in de verkeerde keelgat? Wat als S-Meds het had gezegd? Was er dan ook zo gereageerd?Is Meds incrowd ? Ik ga d'r effe een postduif sturen ; wat zal ze blij zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 29 januari 2017 om 17:03
zondag 29 januari 2017 om 17:06
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 29 januari 2017 @ 17:02:
Wat ik dan weer niet begrijp: klagen over priva y. Daarom dingen enorm verdraaien omdat je wel graag wat aandacht wil met een topic.
En dan foto's van je woonkamer delen...
Ik begrijp toch niks van je eigen interieur posten op een topic over foute inrichtingen. En dan pissig worden als er dingen fout worden gevonden.
Wat ik dan weer niet begrijp: klagen over priva y. Daarom dingen enorm verdraaien omdat je wel graag wat aandacht wil met een topic.
En dan foto's van je woonkamer delen...
Ik begrijp toch niks van je eigen interieur posten op een topic over foute inrichtingen. En dan pissig worden als er dingen fout worden gevonden.
zondag 29 januari 2017 om 17:09
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 17:06:
[...]
Klopt.
Heb iemands nick weer herkend dankzij de wegdewoodbordjes. Vroeg me al af waar ze was gebleven. Die schrijft graag over waar ze haar geld aan uitgeeft, dus die foto's kloppen hier erbij kloppen dan weer wel.
[...]
Klopt.
Heb iemands nick weer herkend dankzij de wegdewoodbordjes. Vroeg me al af waar ze was gebleven. Die schrijft graag over waar ze haar geld aan uitgeeft, dus die foto's kloppen hier erbij kloppen dan weer wel.
zondag 29 januari 2017 om 17:10
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 29 januari 2017 @ 17:09:
[...]
Klopt.
Heb iemands nick weer herkend dankzij de wegdewoodbordjes. Vroeg me al af waar ze was gebleven. Die schrijft graag over waar ze haar geld aan uitgeeft, dus die foto's kloppen hier erbij kloppen dan weer wel.Had je dat nog niet gezien aan het hele Disneygedoe dan?
[...]
Klopt.
Heb iemands nick weer herkend dankzij de wegdewoodbordjes. Vroeg me al af waar ze was gebleven. Die schrijft graag over waar ze haar geld aan uitgeeft, dus die foto's kloppen hier erbij kloppen dan weer wel.Had je dat nog niet gezien aan het hele Disneygedoe dan?
zondag 29 januari 2017 om 17:12
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 17:06:
[...]
Ik begrijp toch niks van je eigen interieur posten op een topic over foute inrichtingen. En dan pissig worden als er dingen fout worden gevonden.En bedankt he. Ik wilde net een paar foto's neerzetten van mijn sinaasappelkistjesbibliotheek op zolder, maar nu durf ik niet meer
[...]
Ik begrijp toch niks van je eigen interieur posten op een topic over foute inrichtingen. En dan pissig worden als er dingen fout worden gevonden.En bedankt he. Ik wilde net een paar foto's neerzetten van mijn sinaasappelkistjesbibliotheek op zolder, maar nu durf ik niet meer
zondag 29 januari 2017 om 17:13
zondag 29 januari 2017 om 17:16
zondag 29 januari 2017 om 17:17
zondag 29 januari 2017 om 17:17
zondag 29 januari 2017 om 17:18
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 29 januari 2017 @ 17:17:
[...]
Past er niet tussen lieverd. Het moet vintage zijn zodat iedereen oeh en aah kan roepen.Opvouwbare, plastic kratjes van de Marskramer, vroege jaren 70, die kunnen weer wel.
[...]
Past er niet tussen lieverd. Het moet vintage zijn zodat iedereen oeh en aah kan roepen.Opvouwbare, plastic kratjes van de Marskramer, vroege jaren 70, die kunnen weer wel.