Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ken een paar gezinnen die een vintage ingericht huis hebben (naar eigen zeggen dan), vind het zelf eerlijk gezegd over het algemeen ouwe meuk eigenlijk.
quote:Phaedra_ schreef op 29 januari 2017 @ 17:21:

[...]

Liefst goudkleurig chinees plastic. Glij ik op.In andere landen vinden ze dat prachtig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 17:23:

[afbeelding]

Vast een heerlijke bank.Die palmbomen
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 17:24:

[...]

In andere landen vinden ze dat prachtig.Ik ben natuurlijk van andere landen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 17:23:

[afbeelding]

Vast een heerlijke bank.

Ik vind die spiegel grappig

Als je ervoor gaat staan kan je jezelf in het zonnetje zetten
quote:Grobbekuiken schreef op 29 januari 2017 @ 17:23:

Ken een paar gezinnen die een vintage ingericht huis hebben (naar eigen zeggen dan), vind het zelf eerlijk gezegd over het algemeen ouwe meuk eigenlijk.Vintage is de nieuwe ouwe meuk
quote:Phaedra_ schreef op 29 januari 2017 @ 17:25:

[...]

Ik ben natuurlijk van andere landen.Da's in ieder geval lekker voordelig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Star schreef op 29 januari 2017 @ 17:24:

[...]

Die palmbomen Ik vind dat hondje ook wel een passende toevoeging.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 17:26:

[...]

Da's in ieder geval lekker voordelig.Ali is mijn oom.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 januari 2017 @ 17:26:

[...]

Vintage is de nieuwe ouwe meuk Kut! Heb ik weet niet hoeveel van dat spul gewoon weggegeven na het leeghalen van de huizen van schoonma- en pa! Had ik dus goed geld voor kunnen beuren?!
In het mod topic mag je het niet meer vragen Maar de een moet 200 berichten neer zetten en apart een mail versturen om plaatjes te plakken voor plaatjes plakken, de ander doet na 200 berichten even een vraagje in het mod topic.

Het is en blijft een raar systeem.
quote:7102 schreef op 29 januari 2017 @ 17:32:

In het mod topic mag je het niet meer vragen Maar de een moet 200 berichten neer zetten en apart een mail versturen om plaatjes te plakken voor plaatjes plakken, de ander doet na 200 berichten even een vraagje in het mod topic.

Het is en blijft een raar systeem.

Oh had ik destijds ook

Iemand vroeg 2 minuten voor mij om plaatjesplakrechten te krijgen via het topic

Ik dacht nou vooruit ik vraag het ook meteen, en moest mailen

Het kan verkeren
quote:7102 schreef op 29 januari 2017 @ 17:32:

Het is en blijft een raar systeem.Ligt aan de mod die dienst heeft.
quote:Shiva- schreef op 29 januari 2017 @ 16:56:

[...]

Ik reken mezelf niet tot de incrowd zoals jij het noemt, maar als je iemand uitmaakt voor een racistische homosexueel dan hoef je zelf ook niet meer te mauwen als een ander roetmop zegt of een grap maakt over een concentratiekamp

Pot en ketel dingetje wat mij betreft

Wat kom jij nou weer doen?

Ik heb je in de vorige napraat niet gehoord toen precies dezelfde grapjes over precies dezelfde forummer werden gemaakt door andere mensen.

Maar nu ineens wel een manier presenteren waarom racistisch gedrag goedgepraat kan worden in het gevolg, naar een forummer die al de nodige schijt over zich heen heeft gehad.

Lekker doorzichtig.

En oja, je kunt iemand niet uitmaken voor homoseksueel, je woordkeuze zegt iets over hoe je er allemaal zelf over denkt. Niet zo fris.
quote:Het-groepje schreef op 29 januari 2017 @ 17:35:

[...]

Wat kom jij nou weer doen?

Ik heb je in de vorige napraat niet gehoord toen precies dezelfde grapjes over precies dezelfde forummer werden gemaakt door andere mensen.

Maar nu ineens wel een manier presenteren waarom racistisch gedrag goedgepraat kan worden in het gevolg, naar een forummer die al de nodige schijt over zich heen heeft gehad.

Lekker doorzichtig.

En oja, je kunt iemand niet uitmaken voor homoseksueel, je woordkeuze zegt iets over hoe je er allemaal zelf over denkt. Niet zo fris.

Wat ik kom doen?

Tegen Tass30 zeggen dat ze niet met twee maten moet meten

En hoe ik erover denk kan jij niet weten want ik laat me over dit soort onderwerpen op dit forum nooit uit

En nu?
Nog steeds PJK? Kan er wel om lachen dat die een man blijkt te zijn. Maar man of vrouw, het meeste wat hij post over zijn stokpaardjes blijven ouderwetse vintage praatjes.
quote:Shiva- schreef op 29 januari 2017 @ 16:56:

[...]

iemand uitmaakt voor een racistische homosexueel

dan hoef je zelf ook niet meer te mauwen als een ander roetmop zegt of een grap maakt over een concentratiekamp

Wat een gekke redenering. Racistische homoseksueel is een feitelijke constatering, net als bijvoorbeeld verongelijkte man, depressieve vrouw, extravagante heteroseksueel, praatgrage lesbienne, onopgevoed kind en noem maar op. "Uitmaken voor" is in deze dan ook een heel gek gekozen uitdrukking.

Dat is toch totaal niet te vergelijken met "roetmop"?
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 17:43:

[...]

Wat een gekke redenering. Racistische homoseksueel is een feitelijke constatering, net als bijvoorbeeld verongelijkte man, depressieve vrouw, extravagante heteroseksueel, praatgrage lesbienne, onopgevoed kind en noem maar op. "Uitmaken voor" is in deze dan ook een heel gek gekozen uitdrukking.

Dat is toch totaal niet te vergelijken met "roetmop"?

Jij noemt Pejeka een racistische homosexueel, vind ik niet kunnen

Als iemand van het forum jou een roetmop noemt, vind ik ook niet kunnen

Ik vind het voor mezelf dus wel te vergelijken en keur het beide(n?) ten zeerste af
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 17:43:

[...]

Dat is toch totaal niet te vergelijken met "roetmop"?Hé ja laten we die discussie weer over doen.

Kun je het er niet gewoon op houden dat een mod jouw opmerking beoordeeld heeft een een waatschuwing waard vond. Je loopt gewoon een risico bij bepaalde uitlatingen.

Dat gemauw als er dan gestaft en beoordeeld wordt.
quote:Star schreef op 29 januari 2017 @ 16:59:

[...]

Zeggen dat iemand in de jaren 50 is blijven steken of iemand voor nicht uitmaken is hetzelfde dus ja? Met het gevaar weer als Pejeka zelf te klinken: "valse nicht", "verzuurde nicht", "hysterische nicht" of dat soort typeringen zijn in de gayscene waar ik in verkeer anders volkomen geaccepteerde uitdrukkingen. Zo is Gordon een valse nicht en Jamai een "gezellige homo". Volgens homo's zelf dan he?
Am Yisrael Chai!
Ik heb laatst door zitten zeuren op het mod topic. Dan wil ik het laatste woord en weet ik dat ik een risico neem. En ja, die werd beloond met een waarschuwing.

Eigen schuld toch.

Of zal ik dan ook gaan mauwen en zeggen dat er in het verleden ooit ook iemand niet lief tegen mij deed? En dat ik daarom nu ook mag zeuren/beledigen/doordrammen.
quote:Shiva- schreef op 29 januari 2017 @ 17:47:

[...]

Jij noemt Pejeka een racistische homosexueel, vind ik niet kunnen

Als iemand van het forum jou een roetmop noemt, vind ik ook niet kunnen

Ik vind het voor mezelf dus wel te vergelijken en keur het beide(n?) ten zeerste af

Pejeka is kennelijk homo en is ook racistisch. Hoe zou je dat anders moeten noemen dan een racistische homo, dan?

Echt, ik snap met de beste wil van de wereld niet dat je dat hetzelfde kunt vinden als iemand uitschelden voor roetmop.

Je zou een punt hebben als ik me beklaagd had over het feit dat Pejeka mij een grofgebekte vrouw genoemd had ofzo, dat is namelijk wel vergelijkbaar.
Am Yisrael Chai!
Please, dat roetmop gezeur heeft inmiddels een hele lange grijze baard. Daar is dagen over gezemeld. Klaar inmiddels.
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 17:48:

[...]

Met het gevaar weer als Pejeka zelf te klinken: "valse nicht", "verzuurde nicht", "hysterische nicht" of dat soort typeringen zijn in de gayscene waar ik in verkeer anders volkomen geaccepteerde uitdrukkingen. Zo is Gordon een valse nicht en Jamai een "gezellige homo". Volgens homo's zelf dan he?Maar dat wil toch niet zeggen dat jij dit ook mag zeggen. Afro amerikanen zeggen onderling ook nigger, maar het wordt niet op prijs gesteld als een blanke dat gebruikt.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 29 januari 2017 @ 17:48:

[...]

Hé ja laten we die discussie weer over doen.

Kun je het er niet gewoon op houden dat een mod jouw opmerking beoordeeld heeft een een waatschuwing waard vond. Je loopt gewoon een risico bij bepaalde uitlatingen.

Dat gemauw als er dan gestaft en beoordeeld wordt.Welnee, de mod heeft gewoon gereageerd op stafjes en dat vind ik verder prima. Hypocriet van degenen die gestaft hebben, dat dan weer wel, want als Pejeka volkomen los gaat met allerlei racistische bagger zie je ze ook niet, maar de mod doet gewoon zijn/haar werk. Kan er niet mee zitten verder.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven