Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
zaterdag 17 januari 2009 om 01:09
Havette-kroep-sleip:
Als het lijkt alsof niemand naar je kijkt
Als je denkt dat iedereen je soms ontwijkt
Leun op mij
Als de kleuren die je draagt niet van jou zijn
Als de dingen om je heen weer veel te grauw zijn
Leun op mij
refr.:
Kom maar hier en leun op mij
Kijk niet terug maar kijk naar mij
Al het wachten is voorbij
Leun op mij
Leun op mij
Als het lijkt alsof niemand om je geeft
Als niet meer weet waarom je eigenlijk leeft
Leun op mij
En als je hart gebroken is
Leun op mij
refr.(2x)
Leun op mij
Leun op mij
Als het lijkt alsof niemand naar je kijkt
Als je denkt dat iedereen je soms ontwijkt
Leun op mij
Als de kleuren die je draagt niet van jou zijn
Als de dingen om je heen weer veel te grauw zijn
Leun op mij
refr.:
Kom maar hier en leun op mij
Kijk niet terug maar kijk naar mij
Al het wachten is voorbij
Leun op mij
Leun op mij
Als het lijkt alsof niemand om je geeft
Als niet meer weet waarom je eigenlijk leeft
Leun op mij
En als je hart gebroken is
Leun op mij
refr.(2x)
Leun op mij
Leun op mij
zaterdag 17 januari 2009 om 01:12

zaterdag 17 januari 2009 om 01:58
Tsja seg tsjemiech! Hept ik ut heule veest gemisd! Komp ik ook un keertju tuis en dan ist net iedereens naar bet.
Nauw ja, dan gaat ik ook maar een tukkie doen. Ik bent in elluk gefal blei datte jullie dur un viedeejoo van hebbe gemaakd sodat ik ut allememaal noch een keertju kon lese sien. Ik ben blei voor Kajla dasse soon gaaf veest hept gehat!
Truste liefies!
Nauw ja, dan gaat ik ook maar een tukkie doen. Ik bent in elluk gefal blei datte jullie dur un viedeejoo van hebbe gemaakd sodat ik ut allememaal noch een keertju kon lese sien. Ik ben blei voor Kajla dasse soon gaaf veest hept gehat!
Truste liefies!
zaterdag 17 januari 2009 om 09:29
Goeiesnags liffe Tooske!
In gedagteloos was jij wel bij ons hor! We hebben selvs spesjiaal sausa gedansd! (das tog offrekons?) Ik ga strax de gespreken ook noch is op me gemakzalve door lesen wand er is verweges de Koe! Bah! Liebree! het een of ander langs me heen gegaan.
Vermorgen waren de enigge mannagerspoesen in Huisje Pater Rein me ijge poese ((# die dwaas door het hele vest gevoel zijn heen geslapen(). Ik denk tot dat te weiten was voor hut fijt dat ik voor hut slapegan nog drie (8) glazen water hep gedronken. Dat help tege de hiedrotasie. Dat betekend dat je bloed dunner word en dus langsamer na je herzene sttromt. Dienentevolgen heb je dus minderder lasd van een kater.
Ik wiw julie allemal bedanken voor het geweldadige bruizende vest! Het was heel irluk gezegd en gezwogen mijn eerste fietsjuwele vestje! Vor de buren heb het er mesgien wel raar uid gezien maar ik hep echt genootte!
Babsie, kom je jeijge even meldden? We wille graag een vol leedig fusslach van je mis vorm prijs. As je handen een mummendje vrij heb.
Wen, hebbie de zaadjes voor een viedeljo of d van d gezed dat je nog even ken buitenslapen?
Loessie, heb jij ubben houpd geslapen?
Wordt dur nog genordik kandklos wokt vandaag?
Mij roepdingen zijn gelukig zonder pardon na hun verweker futtrokken. Ik was een beedje bang tot hij een zenne ging sgoppen (of mijn). Nu heb ik de hele leege dag voor mijn leggen zonder planen aow:::: UID SLAPEN!!
Havettes roel fowevvah!
In gedagteloos was jij wel bij ons hor! We hebben selvs spesjiaal sausa gedansd! (das tog offrekons?) Ik ga strax de gespreken ook noch is op me gemakzalve door lesen wand er is verweges de Koe! Bah! Liebree! het een of ander langs me heen gegaan.
Vermorgen waren de enigge mannagerspoesen in Huisje Pater Rein me ijge poese ((# die dwaas door het hele vest gevoel zijn heen geslapen(). Ik denk tot dat te weiten was voor hut fijt dat ik voor hut slapegan nog drie (8) glazen water hep gedronken. Dat help tege de hiedrotasie. Dat betekend dat je bloed dunner word en dus langsamer na je herzene sttromt. Dienentevolgen heb je dus minderder lasd van een kater.
Ik wiw julie allemal bedanken voor het geweldadige bruizende vest! Het was heel irluk gezegd en gezwogen mijn eerste fietsjuwele vestje! Vor de buren heb het er mesgien wel raar uid gezien maar ik hep echt genootte!
Babsie, kom je jeijge even meldden? We wille graag een vol leedig fusslach van je mis vorm prijs. As je handen een mummendje vrij heb.
Wen, hebbie de zaadjes voor een viedeljo of d van d gezed dat je nog even ken buitenslapen?
Loessie, heb jij ubben houpd geslapen?
Wordt dur nog genordik kandklos wokt vandaag?
Mij roepdingen zijn gelukig zonder pardon na hun verweker futtrokken. Ik was een beedje bang tot hij een zenne ging sgoppen (of mijn). Nu heb ik de hele leege dag voor mijn leggen zonder planen aow:::: UID SLAPEN!!
Havettes roel fowevvah!
Ga in therapie!

zaterdag 17 januari 2009 om 09:51
Ik heb net voor 1 uro een heel ombeit gehaddt!
Me huby hadt kofy voor me gesed, maar ik nog hei hadde puv die te hale. Zeg ik tege jonge bokje, ik zeg: wil jei voor mama de kofy hale en 1 mok? Zegt hei: neu, ik heb al zoo hartd gewerk vandaag! Zeg ik: we spele resto randje je ken er veiftug zend mee dienen. Hij blei, mudteen ad slag. Willu nog meer mufrou? Nou muneer doedu maar 2 bodter hamme. 1 met telefoonpindakaas en 1 met boter en een loze benaan ernaazd. a rozijn van twintig en vijf zend hud stuck. Hei bliei, ja mefurou.
Hei heeft blei ze geldt inz u zpar bot gedaan wand zij plan is reik te wodde. werom weed geen hhond. hei wil ook noit wad kope van ze zente.
dussse: tipp?
Me huby hadt kofy voor me gesed, maar ik nog hei hadde puv die te hale. Zeg ik tege jonge bokje, ik zeg: wil jei voor mama de kofy hale en 1 mok? Zegt hei: neu, ik heb al zoo hartd gewerk vandaag! Zeg ik: we spele resto randje je ken er veiftug zend mee dienen. Hij blei, mudteen ad slag. Willu nog meer mufrou? Nou muneer doedu maar 2 bodter hamme. 1 met telefoonpindakaas en 1 met boter en een loze benaan ernaazd. a rozijn van twintig en vijf zend hud stuck. Hei bliei, ja mefurou.
Hei heeft blei ze geldt inz u zpar bot gedaan wand zij plan is reik te wodde. werom weed geen hhond. hei wil ook noit wad kope van ze zente.
dussse: tipp?

zaterdag 17 januari 2009 om 10:00
O Em, die is van mijn. Ik sal em zow opruimen.
Goet gereggelt Lied. Hé! laas zijn mij roepdinge hem al gevlogen en mosd ik zelv hunnie dur ombeid klaar setten. Anderster hebbe ze om 11 (tien) uur nog nie gegeete. Ik heb daaromtege noch nooiid gelt geboodden. Ik wilt ze daar ijgenluk niet an wenne wand voor je ut weed vragen ze gelt voor na bet te gaan, optestaan, bort leech te eeten, de VT uid te zetten, kort op! alles wad een roepding noor muil lieter hoor te doen.
Nouw heb ik dus een dielema.
Goet gereggelt Lied. Hé! laas zijn mij roepdinge hem al gevlogen en mosd ik zelv hunnie dur ombeid klaar setten. Anderster hebbe ze om 11 (tien) uur nog nie gegeete. Ik heb daaromtege noch nooiid gelt geboodden. Ik wilt ze daar ijgenluk niet an wenne wand voor je ut weed vragen ze gelt voor na bet te gaan, optestaan, bort leech te eeten, de VT uid te zetten, kort op! alles wad een roepding noor muil lieter hoor te doen.
Nouw heb ik dus een dielema.
Ga in therapie!