Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
zaterdag 17 januari 2009 om 10:32

zaterdag 17 januari 2009 om 10:38
Moet je nau eens kijken in de viva blog wat of je nau weer ken winnen. Jonge jonge ze pake wel uit!
Ik zeg: we late de vette havette druken en sture 5 (tagtig) percent eczeemplaren na de viva voor weg te geve en dan worde we bekent!
Auwteurs:
Liedewij Bokje - Balingshoek
Sabine Kruishaar - van Boven
Emma Dekwaadsteniet - het Mannetje
sorie ik weed neit al julie meisjes namen...
Ik zeg: we late de vette havette druken en sture 5 (tagtig) percent eczeemplaren na de viva voor weg te geve en dan worde we bekent!
Auwteurs:
Liedewij Bokje - Balingshoek
Sabine Kruishaar - van Boven
Emma Dekwaadsteniet - het Mannetje
sorie ik weed neit al julie meisjes namen...
zaterdag 17 januari 2009 om 11:03
goeiesmorreges
k sguif ook maar an for de kovvie, bent al weeer erruug kout geworre fanmorge
Marg, ken je nied segge dad je geen ferassing hebbe wilt
Caj fein dad je hed so gesellig fond, ik ook hoor. En was se sjippendaal nog wad of fiel die tegen en kant je dese om ruilen?
sow Lied gaad jei slaapen op hoog nifo, niet je havette hard kweit raken he dan
hier fandaag geen kant kolosse tot groot fudriet van me roepding, se futtelde gisteren dat ze hed liefs een lefendig kant klos masjien op ut kamertje wil. Ik hept de ronkmasjien maar mee gegeeft, dad pasd tog wad beters
k sguif ook maar an for de kovvie, bent al weeer erruug kout geworre fanmorge
Marg, ken je nied segge dad je geen ferassing hebbe wilt
Caj fein dad je hed so gesellig fond, ik ook hoor. En was se sjippendaal nog wad of fiel die tegen en kant je dese om ruilen?
sow Lied gaad jei slaapen op hoog nifo, niet je havette hard kweit raken he dan
hier fandaag geen kant kolosse tot groot fudriet van me roepding, se futtelde gisteren dat ze hed liefs een lefendig kant klos masjien op ut kamertje wil. Ik hept de ronkmasjien maar mee gegeeft, dad pasd tog wad beters
zaterdag 17 januari 2009 om 11:07
Nouw March, mersgien mot je dat nouw gewoon maar is doen. De tillevong uid en de stecker uit de deur bel, jij ben gewoond ON BE RIJD BAAR!!
Staad vast nie in je kuttrak tot je ter aller tijdens berijdbaar moet zijn, ofwelsoms?
Heeeeee daar hebbewe Babsie. Wat zie je dr blaazend en blookend uid mijt! Sown gesond bloosje op je konen
Ema havetes zijn veumenisten dus die hebben geen MUISJESNAAM. Die hebben en houwen gewoon ter altijden dur ijge naam. Die ze van dur pa hebben gekregen. Tus.
Staad vast nie in je kuttrak tot je ter aller tijdens berijdbaar moet zijn, ofwelsoms?
Heeeeee daar hebbewe Babsie. Wat zie je dr blaazend en blookend uid mijt! Sown gesond bloosje op je konen
Ema havetes zijn veumenisten dus die hebben geen MUISJESNAAM. Die hebben en houwen gewoon ter altijden dur ijge naam. Die ze van dur pa hebben gekregen. Tus.
Ga in therapie!

zaterdag 17 januari 2009 om 11:16
Caj ik denk andes dat het komma cheel wel handig is om nog een naam te hebben kijk mar na Julia Westenberg-van der Vat die je notoir benen kan winen bij de Fifa deze week.
Ik heb die uitdragerij uitgeverij eens grondtzaam besudeert en het is hiel Arisch! Ze geven egt allens uit: powezie romans trhillherts psiegopatie tejologie liefde evolutie en klimaad!
Ik heb die uitdragerij uitgeverij eens grondtzaam besudeert en het is hiel Arisch! Ze geven egt allens uit: powezie romans trhillherts psiegopatie tejologie liefde evolutie en klimaad!
zaterdag 17 januari 2009 om 11:17
Aaan en daar is Koekkie ook! Ben jij al buitten geweest dan koek?? Overmoedug hoor! Hut is hier een beedje droezelug weer. Meer weer voor binne te bleiven. Maar ik mod wel de pat op voor 3(!! vijf) van jaars kutdootjes.
Hier hejje een bakkie Zen Zee Yo. Ik heb ok noch gebakke roe rijsjes met hamme.
Het nadeel van de chip&deels vinnik tot je vantervore weed wat voor flees of tot je in het vad hep zitten. Tus dat sad wel goet. Late we wel wesen, voor de diep gravige gespreken hoevdennik hem niet. Tus ik hep hem vermorgen bij het opruimen metteen druit gebokt. Tot mij verasing trof ik egter op zoldur nog een loss lopent ex umploir af! Van wie is tie en ken u hem vsb aso verwijden!
Hier hejje een bakkie Zen Zee Yo. Ik heb ok noch gebakke roe rijsjes met hamme.
Het nadeel van de chip&deels vinnik tot je vantervore weed wat voor flees of tot je in het vad hep zitten. Tus dat sad wel goet. Late we wel wesen, voor de diep gravige gespreken hoevdennik hem niet. Tus ik hep hem vermorgen bij het opruimen metteen druit gebokt. Tot mij verasing trof ik egter op zoldur nog een loss lopent ex umploir af! Van wie is tie en ken u hem vsb aso verwijden!
Ga in therapie!
zaterdag 17 januari 2009 om 11:27
hier ook Caj, droezelug weer, ut fordeel is natulik wel dad je nied gaad afonturieren in een rofershol. Me roepding hat fanmorrege al buitensgoolse aktifitijten dus most ik wel overmoedig wese. Se moedten tog eenz leere plannen make en rekenings houden med dad moe ders ok wel us een feessie hept. Alteit maar fan die rare froege teiden waar je oferal maart op moed kome.
zaterdag 17 januari 2009 om 11:31
Ik hep nog leucke planne for van aafont.
Me oma is al un teid geleje naar hut hiervoordeels gechaan en nu bleikt er noch wat gelt te sein. Nied veel hoor, un paar hondert. Dus nu gaan wuh met de heule famielie dit verbrasse in un restarant resturand eed aanchelegeheit. Ik vint hut een choede besteedink van de oferblijfselen van me ooma. Hoop dadt sei dadt ook vint, wer effer sjie is.
Me oma is al un teid geleje naar hut hiervoordeels gechaan en nu bleikt er noch wat gelt te sein. Nied veel hoor, un paar hondert. Dus nu gaan wuh met de heule famielie dit verbrasse in un restarant resturand eed aanchelegeheit. Ik vint hut een choede besteedink van de oferblijfselen van me ooma. Hoop dadt sei dadt ook vint, wer effer sjie is.
zaterdag 17 januari 2009 om 11:36
Kaj, das van de korts, die blossen. Ut zit nog ammaal in de verpakkink.
Ik ben geen fijmenist hor. Ik gebruikt me meisjusnaam niet. Heul bewust gekoze, omda ik kinders wilde, 4 (elf), en ik wil perseeee de zellufde agternaam as me roepdingen. Die heb ik nou, jippie.
Mar me man is wel heul gemansipeerd.
Ik ben geen fijmenist hor. Ik gebruikt me meisjusnaam niet. Heul bewust gekoze, omda ik kinders wilde, 4 (elf), en ik wil perseeee de zellufde agternaam as me roepdingen. Die heb ik nou, jippie.
Mar me man is wel heul gemansipeerd.
zaterdag 17 januari 2009 om 11:42
Ha lieve Toastje! Lekka geslapuh? Kopje kofje? Ijtjes met hamme?
Leuk Analies, de ruines van je oma erdoorheen brassen met de ganzen vemmilie! Dad word vast (weer) een gezeligge avent met wijnig dorsd!
Koekkie hut leven van moeders is niet op één (10) roze bet gebout. Gelukig maggen onze roepdingen het goet maken azzewij out, demend en doorgelegen zijn. Dan kennen zij onze luiwers opsgonen, ons voederen, uit bed halen en zo. Dat hep de nuttuur gewoon sow gereggelt!
Ik wouw tus gaan uidslapen maar PUBBLEEM: ik heb geen slaap en het is al 11.422 (kwatver elf).
Leuk Analies, de ruines van je oma erdoorheen brassen met de ganzen vemmilie! Dad word vast (weer) een gezeligge avent met wijnig dorsd!
Koekkie hut leven van moeders is niet op één (10) roze bet gebout. Gelukig maggen onze roepdingen het goet maken azzewij out, demend en doorgelegen zijn. Dan kennen zij onze luiwers opsgonen, ons voederen, uit bed halen en zo. Dat hep de nuttuur gewoon sow gereggelt!
Ik wouw tus gaan uidslapen maar PUBBLEEM: ik heb geen slaap en het is al 11.422 (kwatver elf).
Ga in therapie!

zaterdag 17 januari 2009 om 11:45
Ik wol juist alteit trauwe wandt k hep zoon hekul aan mu eige naam. Niet omdadt ie fan me faadur komp, maar omdadt ie zo stantaart is. Elluke mop en elluke voorbeeltsom gaat alteit over mein, en dan hept ik soms egt zoon gefoel dat mu naam me geen indentitijt geevt. Maar me aafrieekaanse fent wol nie trauwe... terweil dattie juist zoon mooie naam hep, een vranze!
En ja, ik lus wel kofje en ook hamme en ijers!
En ja, ik lus wel kofje en ook hamme en ijers!