Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Toos, heet jij Sam en Moos van je agternaam?
Alle reacties Link kopieren
Tja. Dat is wel een persipe vraag Baps. Fijtenluk had ik mijn mijssies mijn agtenaam moeten geven. Niet dak het nouw zo erg ving tot we nie ammel dezelvde naam hebben, maar mij naam is lastig spelen en hunnie dur naam ook. Dus as ik ale namen moet spelen ben ik wel eve besig.

Vedders heb ik da geen publeem. mee. In tegenstant, ik ben bly! los van de sgijding hoor ---- tot ik me eijge naam heb behouwen. Het vormd tog een deel van me indentitiet.

Ik heb bij het ondetrauwe wel geopput dat we allebij mukkaar ons naam zouwen nemen. Dus hij meneer X-Paturain en ik mevrouw Paturain-X. Dat leek me nouw wel aduch. Ma dat woutie nie tus toen wouw ik het ook nie. Wel glijk oversteken natuurluk.
Ga in therapie!
quote:korenwolf schreef op 17 januari 2009 @ 11:42:

Gebruik jouw Joop ze meisjesnaam dan wel Baps?Ja, Joop wel. Mar die is un man, dus dan kan da.
Kaj, toen ik trauwde kon da nog niet, vudaar.
quote:korenwolf schreef op 17 januari 2009 @ 11:47:

Toos, heet jij Sam en Moos van je agternaam?
Had Joop tot wel gedaan denk je? Zo glijk oversteken? Of had je dan allebij mekkaars agternaam genomen?
Ga in therapie!
Mei broer hep trauwes ook zoon hekel aan zun naam. Die ging toen die gong trauwe wel de naam van zijn meissie aanneme, terweil dattie tog egt nie ge-eefrauwsieappelt is! Maar toen ging zei stoute dinge doen me zun beste frient dus nauw heptie weer onze ijge agternaam.
Joop zou mein agternaam hebbe genome en de roepdingen dus ook.
Dat is wel veumenisties van Joop zech! Toos, dat is een van de publlemen tot je je ijge tog indenterviezert met een naam. Ijgeluk zouw je je eijge agternaam motten kennen mogen willen kieze.
Ga in therapie!
Nied aleen je agternaam Calja. Ik vint somige voornaame ook nied om aan te horen Je sou maar fan die 'leuke' ouwders hebbe die je dan gaan vernoeme na iets dadt helegaar niet leuk meer is jaare later. Ik weet van 2 jonges, hunnie ze ouders waren hippiesch, en die jonges hete Heppie en Frie (maar dan op ze engels gesgreve). Nouw, das tog best raar.
Dadt is dus eg waar he, wat ik seg.
Da zeg ik, Joop is ook gemancipeert. Hij doe tuuluk al heul veul jaren ut hele huishouwe, hij kook. As je frouw, da ben ik dus, niks meer kan en doet, dan moet je ut ammaal zelluf doen. En dat doet ie, sonder klage.
Ik heb nog een pragtiese vraag.

In een vlaach van verstandsverwijdering heb ik van de week oudverwenste groeten gekogt. En wel te weten: wottel peturselie en sinese kool.

Wad ken ik daar in helsnaam mee klaarkomen?
Ga in therapie!
1 (twee) keer sinese kool wokke.

1 (drie) keer hutspot make en peturselie er ok gewoon door mietere.
Je ken nog altijt beter Heppie en Frie heten dan Griep en Sjagrijn. Zeg ik alteit maar.
Van zieneze kool ken je ook salade make mar dan moet je wel eve de sous laten intreke dat het niet zo hart meer is. Sous met beetje tomato Get's Up der door. De zieneze kool slingt dan hil erg!
O goet idee, wokke!! Vraag wel even exstruksies aan Annelies of Koekkie, die hebbe daar weerstand van.
Ga in therapie!
Wad sit er veddurs in die zous behalve get's up Em?
Ga in therapie!
quote:korenwolf schreef op 17 januari 2009 @ 12:08:

Je ken nog altijt beter Heppie en Frie heten dan Griep en Sjagrijn. Zeg ik alteit maar.Dat iz ook wel weer so. Ken juh ze toevalich?
1 kopje gets' up

1 kopje dazein

2 kopjes olie

zwarte peper

zout

eet lepen zuiker

ui

knof look

Veel sous he mar dan wort het wel lekka zagt.

Je ken der ook rooizeinen en banane en siepsappels en havocado door doen maar dan met minder sous en zonder get's up en met honink dat is ook lekker.
Cajla, gaat jei ook nordik kantkolos wokke? Leuk, kunne we dad eens saame doen

of wille jei ietzz furigs gaan doen?

kool fijnsneide

uitje fijnsneide, kunt je geleik huile fan cheluk

knoflook fijnsneide

olie in wok of de happiespan

uitje, knoflook en kerrie derbei

kool derbei

en klaar is Cajla

oh dad namegedoe, je eigesnaam weer gaan hebbe is heelt fein maar je mot er zommigs welt feel foor doen hoort, pfff.

Ik wild noojjjjjt meer een andere naamp. En me roepdinge mein naam kon lang geleje nog nied
En Babs wattis die Joop fan jou tog een sgat

ik finnut dad ie hed wel fudient hept misvorm te worre

draagt jei hem foor?
Koekkie, wat liev fan jou!

As un beebie missvorum kant worre, dan kan mijn Joop ut ook.
heu ho! We zij der wir!

gerapste wottel met gerapste appel met rozijntjes en drezing van siepesap, ezijn en olij vint mij roepding lekker!

nu gaan we midag slapie doen. Menhir B is tot hud uiterste getercht bij de HePa, wat hem te druk vindt. Tijdt voor een thijm uit!
quote:Livre schreef op 17 januari 2009 @ 13:19:

Koekkie, wat liev fan jou!

As un beebie missvorum kant worre, dan kan mijn Joop ut ook.

enne dan hoeve juli ook geen dis kussie an te gaant over se UFO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven