Langwerpige Woonkamer

04-02-2017 11:32 25 berichten
Ik wilde vandaag mijn woonkamer eens omgooien (ik heb zo'n bui) maar ik kom er niet uit. Ik heb een langwerpige woonkamer, wat volgens mij mijn opties danig limiteert, en ik zie het even niet. Willen jullie eens meedenken?

Ik heb de situatie even getekend http://nl.tinypic.com/r/x0z7zs/9

Binnenkomst dus via de keuken. Doordat ik 1 korte muur heb aan de TV kant, past mijn mega 3-zitter er niet (bovendien zitten daar de aansluitingen) en de bank overdwars zetten neemt veel loopruimte weg. De keukentafel neemt vrijwel alle ruimte in de keuken in beslag, itt wat het lijkt op het tekeningetje

Moet ik hier eens een stylist naar laten kijken, of zit er echt gewoon geen ruimte in?
Ik zie geen andere mogelijkheid, misschien een stylist wel.
Duidelijk
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je het willen omgooien als dit duidelijk de beste optie is? Je kan dan beter wat andere dingen veranderen, qua accessoires en zo.
Je hebt een hele lange muur en de kant met dat tv kastje kan je niet veel mee?

Volgens mij heeft deze indeling niet veel mogelijkheden. En daar valt niks aan te doen.
Bank onder je raam?

Zithoek in de keuken?

Meer opties zie ik ook niet. De bank is dus niet dwars te zetten ivm loopruimte?
Klopt, Moonlight.

Jules, onder het raam kan ook weer niet, want daar zit de deur naar het balkon, plus kom ik in de knoei met het dressoir.

Ik was dus niet helemaal gek, ik kan er lekker veel mee
Meubels kopen die wél in de ruimte passen?
quote:froufrou80 schreef op 04 februari 2017 @ 12:04:

Meubels kopen die wél in de ruimte passen? Ik heb die bank inderdaad gekocht voordat ik hier kwam wonen, en hij is inderdaad een beetje te groot, maar ik vind hem nog zo mooi... wil hem eigenlijk niet wegdoen.
Maar je hoeft toch ook niet te veranderen? Al snap ik je drang tot verandering. Wat ik altijd deed was naar een fijne bloemist gaan en mooie bloemen kopen. Mooie vaas erbij, kaarsjes her en der en dan was het toch weer even anders.
Da's wel een goeie, heb ik gelijk weer even een tripje naar de bloemenmarkt.
Dit vind ik altijd zo prachtig aan dit forum! ze wil een kamer veranderen maar uiteindelijk worden het nieuwe bloemen!

I viva-forum!
Don't cry, buy a bag and move on.
Misschien ziet het er al anders uit als je de keukentafel een kwart slag draait, of met de korte kant tegen de muur kunt plaatsen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Kan de tafel niet tegen de muur? Met de korte kant dus. Of tegen de muur naast de deur of die tegenover het keukenblok?
Nlies
Heb je kunt misschien de eettafel draaien?

Oh mosterd
Wat zijn we het eens
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ja, die indeling maakt het lastig.

Je kunt de bank en tv omdraaien? Wat ik bij deze neigingen ook weleens doe is de kasten opnieuw inrichten, of iets nieuws aan de muur hangen. En je kunt inderdaad de tafel wel anders zetten.

En als dit je enige meubels zijn, zou ik ook lekker gaan shoppen voor een fijne leunstoel of iets voor in het eetgedeelte.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:daenerys79 schreef op 04 februari 2017 @ 12:30:

Dit vind ik altijd zo prachtig aan dit forum! ze wil een kamer veranderen maar uiteindelijk worden het nieuwe bloemen!

I viva-forum!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:daenerys79 schreef op 04 februari 2017 @ 12:30:

I viva-forum!

Wat betreft de eettafel draaien; dan hangt de lamp niet goed meer, en daar word ik ocd van
Lamp verplaatsen misschien??
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wij hebben een kwartier geleden de keukentafel anders gezet en de lamp ook anders opgehangen.
http://www.woonkamer-ideeen.nl/woonkamer-inrichten
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat zijn de afmetingen van de kamer?
quote:Mezcal schreef op 04 februari 2017 @ 13:10:

[...]

Wat betreft de eettafel draaien; dan hangt de lamp niet goed meer, en daar word ik ocd van

Die lamp kun je ook verhangen he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven