Mobiel abonnement

06-02-2017 00:25 10 berichten
Hi wie ligt er ook wakker en heeft zin om mij te helpen? Ik heb momenteel een mobiel abonnement van 33 euro per maand. Ik hoor vaak om mij heen dat het veel goedkoper kan dus ik ben nu een beetje aan het rondspeuren op internet en dacht kom hier ook even om raad en ervaringen vragen.

Ik wil graag onbeperkt bellen internet is niet zo heel belangrijk wil alleen af en toe een appje kunnen sturen als er geen WiFi in de buurt is en ik wil graag mijn eigen telefoon behouden.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Waar heb je zoal gekeken? Ben je alle websites van de verschillende providers al afgegaan. Net even snel gekeken en bijvoorbeeld bij t-mobile onbeperkt bellen en 1 gb aan internet voor €19 per maand. Gewoon even alle sim only abbonementen van de providers afgaan en de beste deal kiezen
Simpel heeft een sim only abonnement met onbeperkt bellen en sms-en en 1GB internet voor €10,00.
Alle reacties Link kopieren
Als je bellen zo belangrijk vindt dan zou ik kijken naar een provider die zeker overal dekking geeft waar jij wilt en daar kijken naar sim only. Het kan zeker goedkoper dan je huidige abonnement maar er is niets zo vervelend als geen bereik hebben.
Ik doe mijn best
G
Als je ook wel eens in het buitenland wil bellen/internetten dan een simonly van Vodafone of Tele2. Ca 16-18 euro pm met onbeperkt bellen in NL. (Vodafone Red was duurder maar is nu afgeprijsd. Tele2 abo's gaan per maand, dus als de dekking tegenvalt ben je er zo weer vanaf.

Je moet wel een 4G telefoon hebben voor Tele2.)

Kom je nooit over de grens dan zijn andere providers goedkoper.
.
T-Mobile onbeperkt bellen smsen en 120 min van en naar buitenland en onbeperkt (trager) internet (prima voor af en toe een appje of Facebookbericht buiten de wifi om) voor 18 euro.
quote:moonlightdreamer schreef op 06 februari 2017 @ 07:55:

T-Mobile onbeperkt bellen smsen en 120 min van en naar buitenland en onbeperkt (trager) internet (prima voor af en toe een appje of Facebookbericht buiten de wifi om) voor 18 euro.Welk abo is dat? Ben benieuwd naar de details.
.
Is.een simonly van stel bij stel samen?
Heb je al eens op bellen.com gekeken?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven