Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 7 februari 2017 om 15:22
dinsdag 7 februari 2017 om 15:25
quote:YellowDiamond schreef op 07 februari 2017 @ 15:16:
[...]
Tussen vertellen dat je wel eens zelfmoordgedachten hebt en daadwerkelijk treintijden aanleveren of waar je goedkoop een eindje staalkabel kunt halen zit nog wel een verschil.
Dat het tweede gestaft en verwijdert wordt vind ik heel logisch.
En misschien zijn voor de TO de berichten over treintijden en staalkabel juist wel een eye opener, zo van 'hé, dat wordt wel echt zo, dat is de bedoeling toch niet, jij hoeft me de treintijden niet te geven, dat maak ik zelf wel uit'.
Je weet 't niet.
[...]
Tussen vertellen dat je wel eens zelfmoordgedachten hebt en daadwerkelijk treintijden aanleveren of waar je goedkoop een eindje staalkabel kunt halen zit nog wel een verschil.
Dat het tweede gestaft en verwijdert wordt vind ik heel logisch.
En misschien zijn voor de TO de berichten over treintijden en staalkabel juist wel een eye opener, zo van 'hé, dat wordt wel echt zo, dat is de bedoeling toch niet, jij hoeft me de treintijden niet te geven, dat maak ik zelf wel uit'.
Je weet 't niet.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 7 februari 2017 om 15:25
dinsdag 7 februari 2017 om 15:27
quote:simbalabimba schreef op 07 februari 2017 @ 15:25:
[...]
Je weet 't niet.Kan. Daar krijg je iig een ban voor
[...]
Je weet 't niet.Kan. Daar krijg je iig een ban voor
dinsdag 7 februari 2017 om 15:29
quote:simbalabimba schreef op 07 februari 2017 @ 15:21:
[...]
Nee, is subjectief. Jouw grens is niet gelijk aan die van een ander. Is op alle topics al moeilijk te bepalen: wat is 'op de man', wat is een geintje.
Wat is normaal? Is ook subjectief.
En dan maakt het ook nog verschil wie het zegt, en wie het ontvangt.
De 1 kan meer maken dan de ander.
De 1 krijgt steunbetuigingen en begrip, de ander is een jankerd en moet normaal doen.
De 1 denkt whatever, de ander staat op zijn achterste poten.
En daartussen moet dan ergens een eerlijk beleid gevoerd worden, niet te doen
[...]
Nee, is subjectief. Jouw grens is niet gelijk aan die van een ander. Is op alle topics al moeilijk te bepalen: wat is 'op de man', wat is een geintje.
Wat is normaal? Is ook subjectief.
En dan maakt het ook nog verschil wie het zegt, en wie het ontvangt.
De 1 kan meer maken dan de ander.
De 1 krijgt steunbetuigingen en begrip, de ander is een jankerd en moet normaal doen.
De 1 denkt whatever, de ander staat op zijn achterste poten.
En daartussen moet dan ergens een eerlijk beleid gevoerd worden, niet te doen
dinsdag 7 februari 2017 om 15:30
dinsdag 7 februari 2017 om 15:31
dinsdag 7 februari 2017 om 15:37
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 februari 2017 @ 15:18:
[...]
Had je verwacht dat er alleen maar invoelende mensen op zo'n topic af zouden komen ? Of mensen die precies weten hoe ze iets moeten formuleren zodat het nooit verkeerd begrepen kan worden ?
Echt,...als dit als " hevvvvvtug , kan echt niet, staffen die hap " wordt ervaren is zo'n topoc zo'n enorm slecht idee.Ik verwacht niet zo veel van de medemens in dit opzicht, dus ik ben niet verbaasd of geschrokken. Ik ben soms wel verdrietig over het gebrek aan inlevingsvermogen.
[...]
Had je verwacht dat er alleen maar invoelende mensen op zo'n topic af zouden komen ? Of mensen die precies weten hoe ze iets moeten formuleren zodat het nooit verkeerd begrepen kan worden ?
Echt,...als dit als " hevvvvvtug , kan echt niet, staffen die hap " wordt ervaren is zo'n topoc zo'n enorm slecht idee.Ik verwacht niet zo veel van de medemens in dit opzicht, dus ik ben niet verbaasd of geschrokken. Ik ben soms wel verdrietig over het gebrek aan inlevingsvermogen.
dinsdag 7 februari 2017 om 15:45
quote:Phaedra__ schreef op 07 februari 2017 @ 15:39:
Nou FV, ik heb echt alles teruggelezen.
Ik zie niet waar ik ook maar 1x op de man ga. Dus ook niet richting jou.
Nergens verwijs ik naar eventuele suïcidale gedachten, dus ik begrijp niet waar ik dan mee koketteer.Heb je ook niet gedaan.
Nou FV, ik heb echt alles teruggelezen.
Ik zie niet waar ik ook maar 1x op de man ga. Dus ook niet richting jou.
Nergens verwijs ik naar eventuele suïcidale gedachten, dus ik begrijp niet waar ik dan mee koketteer.Heb je ook niet gedaan.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 7 februari 2017 om 15:55
dinsdag 7 februari 2017 om 15:56
dinsdag 7 februari 2017 om 15:59