Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Bruise schreef op 07 februari 2017 @ 17:23:

Dan zou viva die gelijk moeten kunnen doorlinken naar Psychologie.net.Niet alleen die ..
quote:shifty schreef op 07 februari 2017 @ 17:39:

[...]

Niet alleen die .. Dat is het enige forum wat ik nog ken, speciaal gericht op psychische problemen . Zullen er vast wel meer zijn, maar ergens moet een grens getrokken worden.
.
quote:DorothyParker schreef op 07 februari 2017 @ 17:08:

Jullie zijn grappig.die Haaz bleef maar op knopjes duwen. Waarom regeren?Nou ja, het is een forum he. Daar reageren mensen soms op de posts van andere mensen.
Komt het doordat de lente in aantocht is dat er zoveel desperado's advies vragen hoe ze een meisje moeten strikken?
Misschien een idee om een sticky topic te maken op de Psyche-pijler met allerlei contactmogelijkheden (chat/telefoon/e-mail) van 113Online en dergelijke?
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 07 februari 2017 @ 17:53:

Komt het doordat de lente in aantocht is dat er zoveel desperado's advies vragen hoe ze een meisje moeten strikken?Bedankt voor de heerlijke frisse wind die jij meeneemt!
quote:Maccaron schreef op 07 februari 2017 @ 17:56:

[...]

Bedankt voor de heerlijke frisse wind die jij meeneemt!

O is het comlimentendag?

*ik word zo depri van die depri topics. Mijd ze*
quote:Nouschi schreef op 07 februari 2017 @ 12:21:

[...]

Wat mij betreft wel. De grens ligt voor mij bij zelfmoord, snijden, dat soort heftige dingen.

Dat snijden is eigenlijk wel iets wat beter niet besproken kan worden.

Het kan namelijk andere mensen op ideeën brengen.. Iemand die zelf ook erg slecht in zijn vel zit kan denken dat het misschien hem/haar ook kan helpen. En voor je het weet gaat een ander ook aan de slag met scherpe voorwerpen. Eigen verantwoordelijkheid?

Je ziet dat ook gebeuren in de psychiatrie, mensen nemen het verkeerde voorbeeld over van anderen.

Zij willen dezelfde aandacht of denken dat het hen ook beter kan laten voelen. Zelfs meeloperij.

(Ik loop een beetje achter in dit topic)
quote:SF_ schreef op 07 februari 2017 @ 17:55:

Misschien een idee om een sticky topic te maken op de Psyche-pijler met allerlei contactmogelijkheden (chat/telefoon/e-mail) van 113Online en dergelijke?Daar zat ik net toevallig ook aan te denken!
BELANGRIJK! Lees eerst dit topic als je zwaar in de shit zit.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 februari 2017 @ 17:04:

[...]

Ik heb er nog een, zo'n geldige reden. Voor mezelf dan.

Ik heb weleens bijna een hele nacht met iemand zitten forummen die het op dat moment echt niet meer zag zitten. Ik was - bijna - de enige die nog wakker was en durfde echt niet te stoppen met forummen. Nee, niet mijn verantwoordelijkheid, ik had ook kunnen zeggen " nou, he, eh.... Ik merk het wel of je er morgen nog bent of niet " , maar op dat moment voel je je ( iig ik ) dus wel die noodzaak om te blijven zitten. En ben je als de dood dat wat je doet niet helpt, of juist heel erg fout is.

Niet fijn, was dat.

En ik ben " bang " dat als het hier een soort van verzamelpunt wordt we dat nog veel vaker gaan krijgen.Dat lijkt me inderdaad mooi ongemakkelijk, ik kan me voorstellen dat dat nou niet meteen je idee is van een gezellig nachtje doorhalen op het forum. Maar je kunt zo'n gebeurtenis toch slecht geheel en al afschuiven op het onderwerp, of op de forummer. Je was er zelf ook een beetje bij, en je kunt ook gewoon besluiten je nooit meer zo mee te laten sleuren.
quote:SF_ schreef op 07 februari 2017 @ 17:55:

Misschien een idee om een sticky topic te maken op de Psyche-pijler met allerlei contactmogelijkheden (chat/telefoon/e-mail) van 113Online en dergelijke?Dat vinnik wel een goeie. Zoiets hadden we op mijn ouwe, ter ziele gegane forumpje ook, herinner ik me ineens.
quote:Bruise schreef op 07 februari 2017 @ 18:01:

BELANGRIJK! Lees eerst dit topic als je zwaar in de shit zit.Mooie topictitel. Doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven