Napraattopic 77

07-02-2017 18:08 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Tiet Vagina Plista
Echt hoor, die vrijheid van meningsuiting, daar moet koste wat kost gebruik van gemaakt worden

Het gaat me steeds meer tegenstaan.
quote:Star schreef op 08 februari 2017 @ 18:49:

Echt hoor, die vrijheid van meningsuiting, daar moet koste wat kost gebruik van gemaakt worden

Het gaat me steeds meer tegenstaan.Weten wanneer je je mond moet houden wordt een steeds groter goed. Vechten voor vrijheid van meningsuiting hoeft allang niet meer, vechten voor beschaving en je eigen mening niet per se móeten verkondigen is hard nodig
quote:Rhae schreef op 08 februari 2017 @ 18:58:

[...]

Weten wanneer je je mond moet houden wordt een steeds groter goed. Vechten voor vrijheid van meningsuiting hoeft allang niet meer, vechten voor beschaving en je eigen mening niet per se móeten verkondigen is hard nodig

[...]

Weten wanneer je je mond moet houden wordt een steeds groter goed. Vechten voor vrijheid van meningsuiting hoeft allang niet meer, vechten voor beschaving en je eigen mening niet per se móeten verkondigen is hard nodigWat Star zegt en dit! Elementaire beleefdheid en bewust zijn van je eigen tekortkomingen (ook in het denkvermogen), ik mis het steeds vaker. Ik heb niet overal een mening over om het simpele feit dat ik niet overal goed over geïnformeerd ben. Maar ja, als 'de voorbeelden' in 140 tekentjes en -tig keer per dag hun idee van het moment de wereld in slingeren, zie ik die tendens niet snel keren.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Niks mis met vrijheid van meningsuiting. Ik vind het best fijn dat ik vrijelijk mag zeggen dat ik het lang niet op alle punten eens ben met Rutte, of dat ik vind dat WA een stomme trui aan heeft bij de fotoshoot in Lech (als ik me daar al druk over zou maken).

Maar tegenwoordig is vrijheid van meningsuiting verworden tot een excuus om de grootst mogelijke grofheden in het rond te roepen, en dan liefst zo kwetsend mogelijk. Nou als het zo moet mag het voor mij best een beetje minder met die vrijheid van meningsuiting. En voor bepaalde mensen zou ik het stemrecht ook heroverwegen, als ik het voor het zeggen had.

Het gaat me steeds meer tegenstaan.Mij ook Amen!

[...]

Weten wanneer je je mond moet houden wordt een steeds groter goed. Vechten voor vrijheid van meningsuiting hoeft allang niet meer, vechten voor beschaving en je eigen mening niet per se móeten verkondigen is hard nodig

Het gaat me steeds meer tegenstaan.Eensch.. sommige mensen kunnen beter hun mond houden..

Het gaat me steeds meer tegenstaan.Die bioloog?
quote:Maccaron schreef op 08 februari 2017 @ 16:54:

Echt Dennis...open een topic.

Dit.

Ergens waar mensen kunnen kiezen of ze willen lezen ..of niet.

Het gaat me steeds meer tegenstaan.Amen.
Of issie al weer weg die Dennis?

Mooi.

[...]

Weten wanneer je je mond moet houden wordt een steeds groter goed. Vechten voor vrijheid van meningsuiting hoeft allang niet meer, vechten voor beschaving en je eigen mening niet per se móeten verkondigen is hard nodigEn halleluja!
quote:Phaedra__ schreef op 08 februari 2017 @ 19:23:

[...]

Die bioloog?Niet alleen die.
Ff hoor, hoe kan die "dennis" nou 90 dagen clean zijn? Het is toch niet meer dan 3 maanden geleden dat hij hier kwam verkondingen dat hij voor de ogen van z'n kroost z'n ex-hoertje aan het neuken was?

Wat een gelul.
Zou er ook een max zitten aan de mensen die je op negeer kan zetten? Ik heb al een lijst van hier tot Tokio En die blijft maar groeien.
quote:Star schreef op 08 februari 2017 @ 19:29:

[...]

Niet alleen die.

Toen dat begon ben ik gestopt met lezen.

Het is net als in mijn klasje. We hebben recht op meningsuiting! Zij hebben een excuus om zich zo te gedragen.

Natuurlijk kan je je mening geven, maar in zo'n gevoelig topic is een beetje respect ook wel wenselijk.
quote:Phaedra__ schreef op 08 februari 2017 @ 19:23:

[...]

Die bioloog?

Die zit vast in haar eigen wereldje met een heel beperkt denkkader, maar heeft het idee dat door wetenschap te bedrijven dat ze wijzer is dan de rest.

Beetje jong nog denk ik.

Wetenschap is ook maar een mening. (Henk en Ingrid)
quote:Dragisa schreef op 08 februari 2017 @ 19:31:

Ff hoor, hoe kan die "dennis" nou 90 dagen clean zijn? Het is toch niet meer dan 3 maanden geleden dat hij hier kwam verkondingen dat hij voor de ogen van z'n kroost z'n ex-hoertje aan het neuken was?

Wat een gelul.Dit.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 08 februari 2017 @ 19:24:

[...]

Dit.

Ergens waar mensen kunnen kiezen of ze willen lezen ..of niet.Graag.
quote:Star schreef op 08 februari 2017 @ 19:29:

[...]

Niet alleen die.Pjk heeft een mooie post in dat topic. Mag ook weleens gezegd worden.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 08 februari 2017 @ 19:33:

[...]

Pjk heeft een mooie post in dat topic. Mag ook weleens gezegd worden.Die lijkt me ook een stuk redelijker de laatste paar weken. Of ligt dat aan mij?
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 08 februari 2017 @ 19:35:

[...]

Die lijkt me ook een stuk redelijker de laatste paar weken. Of ligt dat aan mij?Viel mij ook echt op! Sinds de 'outing' is de toon anders lijkt het wel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 08 februari 2017 @ 19:35:

[...]

Die lijkt me ook een stuk redelijker de laatste paar weken. Of ligt dat aan mij?

Ik heb hetzelfde. Nu kom ik m ook niet tegen op de Actueelpijler, dat scheelt ook.

Maar in andere topics 'liever'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven