Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 8 februari 2017 om 19:42
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 08 februari 2017 @ 19:40:
[...]
Ik heb hetzelfde. Nu kom ik m ook niet tegen op de Actueelpijler, dat scheelt ook.
Maar in andere topics 'liever'.Actueel kom ik ook (liever) nooit. Maar toen alle commotie hier pas geleden was over het man/vrouw/man/hond/whatever zijn heb ik uit nieuwsgierigheid mijn negeerknop ingetrokken en heb me tot nu toe nog nergens aan gestoord
[...]
Ik heb hetzelfde. Nu kom ik m ook niet tegen op de Actueelpijler, dat scheelt ook.
Maar in andere topics 'liever'.Actueel kom ik ook (liever) nooit. Maar toen alle commotie hier pas geleden was over het man/vrouw/man/hond/whatever zijn heb ik uit nieuwsgierigheid mijn negeerknop ingetrokken en heb me tot nu toe nog nergens aan gestoord
woensdag 8 februari 2017 om 19:44
quote:Dragisa schreef op 08 februari 2017 @ 19:31:
Ff hoor, hoe kan die "dennis" nou 90 dagen clean zijn? Het is toch niet meer dan 3 maanden geleden dat hij hier kwam verkondingen dat hij voor de ogen van z'n kroost z'n ex-hoertje aan het neuken was?
Wat een gelul.
Zeg dat.
Gaat nergens over.
Gelukkig is 'ie weer pleitte.
Ff hoor, hoe kan die "dennis" nou 90 dagen clean zijn? Het is toch niet meer dan 3 maanden geleden dat hij hier kwam verkondingen dat hij voor de ogen van z'n kroost z'n ex-hoertje aan het neuken was?
Wat een gelul.
Zeg dat.
Gaat nergens over.
Gelukkig is 'ie weer pleitte.
woensdag 8 februari 2017 om 19:45
woensdag 8 februari 2017 om 19:57
quote:Gooloib schreef op 08 februari 2017 @ 19:55:
[...]
Ja maar daar had niemand last van oid...
Er worden hier heel de dag topics verzonnen bij wijze van..Je kunt mailen naar forum@viva.nl
[...]
Ja maar daar had niemand last van oid...
Er worden hier heel de dag topics verzonnen bij wijze van..Je kunt mailen naar forum@viva.nl
woensdag 8 februari 2017 om 19:59
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 08 februari 2017 @ 19:57:
[...]
Je kunt mailen naar forum@viva.nl
Neuh ik geloof het zo wel.
Ik ga jullie lekker vermaken met mijn forumaafje
[...]
Je kunt mailen naar forum@viva.nl
Neuh ik geloof het zo wel.
Ik ga jullie lekker vermaken met mijn forumaafje
woensdag 8 februari 2017 om 20:00
woensdag 8 februari 2017 om 20:01
quote:YellowDiamond schreef op 08 februari 2017 @ 19:51:
[...]
Waarom?Omdat ie het (naar mijn idee dan he) altijd vreselijk goed bedoelt en dan net de verkeerde beslissingen neemt, of stommiteiten uithaalt. Dat gebeurt ons allemaal natuurlijk, maar hij is er wel volleerd in. En het is zo jammer want hij lijkt me een doodgoeie jongen.
[...]
Waarom?Omdat ie het (naar mijn idee dan he) altijd vreselijk goed bedoelt en dan net de verkeerde beslissingen neemt, of stommiteiten uithaalt. Dat gebeurt ons allemaal natuurlijk, maar hij is er wel volleerd in. En het is zo jammer want hij lijkt me een doodgoeie jongen.
woensdag 8 februari 2017 om 20:01
quote:hoelahoepla schreef op 08 februari 2017 @ 20:00:
Ik vind het in elk geval super jammer dat er een inhoudelijk goed topic verdwijnt omdat TO een permaban blijkt te hebben. Zonde. Dit was echt een topic waar anderen met vergelijkbare vragen (en die zijn er veel) ook wat aan zouden kunnen hebben.Precies dit. To mag dan wel een perma hebben (wellicht ook onterecht?) maar dan hoeft niet alles gelijk weg
Ik vind het in elk geval super jammer dat er een inhoudelijk goed topic verdwijnt omdat TO een permaban blijkt te hebben. Zonde. Dit was echt een topic waar anderen met vergelijkbare vragen (en die zijn er veel) ook wat aan zouden kunnen hebben.Precies dit. To mag dan wel een perma hebben (wellicht ook onterecht?) maar dan hoeft niet alles gelijk weg