Ervaringen Horizon Ziggo
donderdag 9 februari 2017 om 10:53
donderdag 9 februari 2017 om 10:59
Ik ben tevreden, alleen is het bereik van de wifi boven echt dramatisch dus we hebben een externe versterker gekocht.
Oh wacht, dat heeft niks met Horizon zelf te maken. Goed aanbod On Demand en het opnemen vinden we een uitkomst (opnames zijn zowel boven als beneden terug te vinden) al lijkt dat de laatste tijd wat vaker mis te gaan (dat iets niet opgenomen blijkt te zijn).
Oh wacht, dat heeft niks met Horizon zelf te maken. Goed aanbod On Demand en het opnemen vinden we een uitkomst (opnames zijn zowel boven als beneden terug te vinden) al lijkt dat de laatste tijd wat vaker mis te gaan (dat iets niet opgenomen blijkt te zijn).
donderdag 9 februari 2017 om 11:13
Ik heb ook een horizon box gehad,en idd het zelfde probleem met de WiFi. Echt drama,steeds zenders die schel kraken of ineens gewoon weg zijn.
Ik heb toen een monteur laten komen,en die kosten kwamen gewoon voor mijn rekening hoor.
Die had een heel verhaal over bepaalde aansluiting van je tv naar je modem.
Uiteindelijk heeft hij het grootste gedeelte gefikst. Maar enkele zenders bv radio10 kraakt nog steeds..of duurt het laden van Netflix te lang. Dus gebruik ik daarvoor meestal gewoon de play station.
Ik heb het nu opgezegd Ivm verhuizing,maar ik neem hierna geen horizon meer. Mij te veel "onnodige" problemen ermee. En de kosten worden op de klant verhaald. Terwijl ik vind dat het probleem bij de box ligt en niet bij mij.
Suc6
Ik heb toen een monteur laten komen,en die kosten kwamen gewoon voor mijn rekening hoor.
Die had een heel verhaal over bepaalde aansluiting van je tv naar je modem.
Uiteindelijk heeft hij het grootste gedeelte gefikst. Maar enkele zenders bv radio10 kraakt nog steeds..of duurt het laden van Netflix te lang. Dus gebruik ik daarvoor meestal gewoon de play station.
Ik heb het nu opgezegd Ivm verhuizing,maar ik neem hierna geen horizon meer. Mij te veel "onnodige" problemen ermee. En de kosten worden op de klant verhaald. Terwijl ik vind dat het probleem bij de box ligt en niet bij mij.
Suc6
donderdag 9 februari 2017 om 11:36
Toen het nog UPC was nooit geen problemen gehad. Sinds de overstap van Ziggo steeds storingen. Ook nadat er een monteur is geweest. Inderdaad op eigen kosten want zou allemaal aan onze bekabeling liggen. Vreemd dat hetzelfde pakket met dezelfde apparatuur bij UPC geen storingen gaf. Nadat voor de zoveelste keer een film die we huurden weer storingen gaf maar we wel moesten betalen, heb ik abonnement opgezegd. Binnenkort nieuwe provider.
donderdag 9 februari 2017 om 11:49
Drie jaar geleden hadden wij de horizon van UPC. Waardeloos apparaat. Trage respons van de afstandsbediening en de Wifi is niet alleen slecht: hij kan ook NIET gewoon uitgeschakeld. We hebben uiteindelijk een andere modem + TV-ontvanger van UPC gekregen... dat werkte beter. Nu zelfs overgestapt naar een andere provider.
donderdag 9 februari 2017 om 11:58
In principe erg tevreden over de hoofdhorizonbox.
Twee puntjes van aandacht: apps werken niet op de extra boxen. Netflix kijken via een tweede box is dus niet mogelijk.
Op de tweede box kijken zonder kabels klinkt heel leuk maar is de praktijk blijkt dit vaak slecht te werken ivm het wifi. Vanuit daar gaat het dan nog belangrijk zijn of je in ziggo blauw ( voormalig upc) of ziggo oranje gebied komt ivm extern modem of modem in de horizon.
Ondersteuning op extra mediabox via WiFi is ook minimaal.
Twee puntjes van aandacht: apps werken niet op de extra boxen. Netflix kijken via een tweede box is dus niet mogelijk.
Op de tweede box kijken zonder kabels klinkt heel leuk maar is de praktijk blijkt dit vaak slecht te werken ivm het wifi. Vanuit daar gaat het dan nog belangrijk zijn of je in ziggo blauw ( voormalig upc) of ziggo oranje gebied komt ivm extern modem of modem in de horizon.
Ondersteuning op extra mediabox via WiFi is ook minimaal.