Knutsel vraagje
dinsdag 14 februari 2017 om 21:17
Ik heb met een vriendin de afspraak dat we alleen zelf gemaakte crea Kadotjes voor elkaar doen nu ben ik bezig met een sleutel kastje had het geverfd maar tijdens het in elkaar zetten is de verf hier en daar afgeschurd en hij geeft af heb ik mischien de verkeerde verf gebruik ?
Ga hem zowiezo op nieuw verfen maar mischien moet ik andere verf gebruiken ? Graag tips
Ga hem zowiezo op nieuw verfen maar mischien moet ik andere verf gebruiken ? Graag tips
woensdag 15 februari 2017 om 08:35
Ik heb moeite met typen net als de anderhalf miljoen laageletterden in Nederland
had het er vergeten bij te zetten.
Het is mdf hout was een bouwpakketje
Heb verf van de action gebruikt van die kleine tubes ik denk dat ik nu van deco verf ga halen.
Heeft een dag gedroogd.
Heb allenmaal foto.s van ons aan de achterkant geplakt zit er erg leuk uit en word inderdaad een dotje
Het is mdf hout was een bouwpakketje
Heb verf van de action gebruikt van die kleine tubes ik denk dat ik nu van deco verf ga halen.
Heeft een dag gedroogd.
Heb allenmaal foto.s van ons aan de achterkant geplakt zit er erg leuk uit en word inderdaad een dotje
woensdag 15 februari 2017 om 10:23
MDF pakt verf minder goed, dus dat ligt niet aan jou dan.
Voor nu heb je er niets meer aan, maar voor een volgende keer: heel goed ontvetten (met ammonia of met een niet-stinkende, maar wel duurdere ontvetter voor schilderwerk) en dan eerst grondverf erop. Ik zou dan zelfs kiezen voor grondverf op terpentinebasis, mijn ervaring is dat dat toch beter hecht. Als dat goed droog en uitgehard is, kun je er alle verf overheen doen die je wil, ook die tubes acrylverf van de action.
Klinkt wel heel leuk trouwens, ook met foto's erop!
Voor nu heb je er niets meer aan, maar voor een volgende keer: heel goed ontvetten (met ammonia of met een niet-stinkende, maar wel duurdere ontvetter voor schilderwerk) en dan eerst grondverf erop. Ik zou dan zelfs kiezen voor grondverf op terpentinebasis, mijn ervaring is dat dat toch beter hecht. Als dat goed droog en uitgehard is, kun je er alle verf overheen doen die je wil, ook die tubes acrylverf van de action.
Klinkt wel heel leuk trouwens, ook met foto's erop!