Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Ha Marg!

Ja, je bleift bezig met die toedeloe dingen he?
Jannigje, de meine slaapt nu hier naast me

Ik denk, we moeten een deet plennen in de lente-fekantie!
Laden we binekot de agendaars naats elkaar gooien!
ja als ik neit aan mein karjere werk, doe ik toedoeloeleitjses make en uitfoere. Maar folgende week ben ik echt frei en dan kan ik dus heelfeel leuke dinge doen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Voor de ziekenboeg:

O Em jij weed wel wat een siekswaqmizelluk mens nodih ben! Ik gaad sow maris een pottée setten en me bet in snor kullen.

Jannigjuh, ik komp ook graarne is Hank bangen bij jouw! Mersgien lucht het wel in de lengte fuckansie? Ik gooit me arghenda ook wel na juli toe voor te koord dineren.

Margje, een weekkje fuckansie is je vurhardte fuggunt! Als iemant het nie furdient ben jij het nie!

Hierook nog een :knuvvel: vor Roel die een lange steking hep

luv for alle havetes die ik fuggeten ben!
Ga in therapie!
Ik chaa ook naar me bet. Ben hasticke moe en ik hat een drucke (nied te verwaren met drukkie) dag op me karjerelokaasie. Dus lekkur vroech na me betje.

Weltruste liefe ha fetas van me.
Hee mar Cajla, nou weed ik nochnie hoe of die buikrus heed!
Jaaaa, lesen Jannigje, lesen!

Je moed er wad for ofer hebbe om jeselluf een warrig Havette te moche noeme!

Ag arreme Havettes, allemaal moe, swak en mizzeleik!

Dad fraagd om heleboel TLK!
Sjemig nauw seg. Ik laz ut ook al in het KK. Beinaa iedereen is siek swak of missuluk! Ikke gelukkig noch nie, al hept ik wel al een heule poos hoovpein, maar da kom denk ik omdat ik met de pro-ongesteltheitspil ben gestopt. Neuh, nie om een roepding te make maar om andere redene die ik mesgien nog es futtel in het KK.

Enniewee: ik dag dus dak hier dan ook noch maar es heul veul TLK moes kome rontstrooje! Voor iedereen een gesond drukkie en dadde jullie maar weer gou helemaal lekkur sein en kenne sgrijve!

Goedemorge havettekes,

omdat Lies zo blij wort van een heerlijk dinee heb ik maar vast de tavel gedekt!

En wat zag ik ook inene voor leuks?

Het is aai lof joe Toos!

Fijne dag
Dad is noch us leuck wakker worde.

Lof joe Loesje!
quote:Charlotte69 schreef op 20 januari 2009 @ 21:40:

Jaaaa, lesen Jannigje, lesen!

Je moed er wad for ofer hebbe om jeselluf een warrig Havette te moche noeme!

Ag arreme Havettes, allemaal moe, swak en mizzeleik!

Dad fraagd om heleboel TLK! Jannigje hep volgus mei helegaar gee toekomsd tot de Vette Havette Ov hep ik wadt gemisd.
Lese?! Ale sirka 99999 brigjes die hier tod sofer sein gesgrefe?

Wis nied dat de toeladingsijse tod de hafo so hooch ware seg.
Tis anders wel een nivea hoger dan de Sita-toets hoor, Jan.
Ik fonnut lueker te denke dat hed hafette-sgap een steet of maaint was hoor.
goeiesmorgens

ik pikt ff een krossantje mee en gaat dan weer aan het toedeloleitsje sitte. Nog een halfe dag en alles ik klaar en weer sgoon

dan kan ik weer fris aan de karjere beginne
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ha vette lievferts!

Ik heb me buick rus dr wir ruitgeschobd en ben weer frolic aan de karjere! De tkl hep dus geholpen, waarover dankt!

Jannigje ik weed dus ook niet meer hoe of tot die rus hette. En nouw ken ik het nie meer vraggen wand hij-*/zei leg nouw buitten op de stoop te cremeren van de kouw. Nedgoet!

Ik ben beniewt hoe de werelt er vendaag uidziet nouw Osama de lijder van de freye werelt is! (volgers de FiFa is de werelt zins gister anderster!).

lof en ker for ol!
Ga in therapie!
Annelies, als Jannigje did topikje efe doorneemd, komp se wel agter ut goeie antwort hoor!

Maar ik snap dad dad een beedje feel gefraagt is for een Havette in zpee.

Dus ik cha een hind gefe: Ut begind met een N en ijdigt op een i. Fedder is dese naam de rusiese voorhanger for een naam die feel Nedelanse manne hebben. We hadde zoon eksemplaar en die song fan dad ie elaastiecke bene hat.

Dus doe een chok, Jannemijsje!

Cajla, laad je fandaach noch efe wete of jauw werelt er andes uitsiet dan chistere?
Oooo..... in dad gefal, Wendela, begind mei al een lichie te dage. Sein de eersde ledders N.I.C.O. en de laadsde L.A.I.?

Soja, dan puuselt ik nog eve fedder wand dan moed de oplozing binne me hantbrijk te finde sein, vermouth ik.

Sonee, dan befint ik mei foor alteit en ewig in de berucht klaas.
Heul errug goet, Jannigje! Jei skoord punte hoor!

NICOLAI is de aflossink!

Gevisiteert med dese Havette-meilpaal!

(f)
goeiesmiddags

Loes fan dat ontbeit magt ik ook nog wel ge noten tog? For mein is het nu ogtent.

Jannigje, wad een hafets seg, ge weldadig hoor. En ztrakzz un egte havetter in je huis houd gebeuren. Goedt hoor

jeetje seg die Russen sein wel hard nekkig. Hebbe we daart nou nied een forum fol vergiv foor. Goet dattie weer buide staad Caj, en nou daart late staan he. Se UFO ist onsguldiger in ut af breuk
oh uj mein harde sgijf werrekt weer super, ik hept ieds gelese ofer een lente fakkansje. Goede plant. Nou nog mein agenta fangen.
Gul lukkug dad ik hut goet hep zeg! Er vald un pack van mun sgouders. Ik voelt mein helemal neergelugt en een stuck real ekster.

Sou dad nouw alemal kome overdat ik dese Havete-meilplaat gehole hebt of komp hut omdat Brak Op oma aan de magt is? Wand ik hep gelese dad daar ook ales anderts van kan worre.

Ag... we sulle hut antwoort wel nooid wete... *sit filosofiets na buite te keike*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven