weekendje weg, wat is leuk?
woensdag 21 januari 2009 om 16:22
Hallo allemaal,
Ik wil een weekendje weg. doen vriend en ik uiteraard al vaker en vaak gaan we dan richting Veluwe omdat we houden van de natuur daar. Maar ja, om daar nou weer heen te gaan wordt wat suf. Ik zou graag van jullie ns willen weten of jullie wel ns in een leuk hotel zijn geweest in een schitterende omgeving maar dan liefst niet bij de Veluwe. Tips?!
Groetjes,
Goof
Ik wil een weekendje weg. doen vriend en ik uiteraard al vaker en vaak gaan we dan richting Veluwe omdat we houden van de natuur daar. Maar ja, om daar nou weer heen te gaan wordt wat suf. Ik zou graag van jullie ns willen weten of jullie wel ns in een leuk hotel zijn geweest in een schitterende omgeving maar dan liefst niet bij de Veluwe. Tips?!
Groetjes,
Goof

woensdag 21 januari 2009 om 16:42
HOeft niet perse NL te zijn maar moet ook niet te ver zijn. Ardennen zijn we idd ook al een paar keer geweest, wil ik zeker nog ns heen alleen dan ns in het voorjaar. Ik ging elke keer in de winter. Brugge of Brussel is misschien wel leuk ja, maar is natuur enzo daar ook mooi?
nog meer tips zijn welkom hoor
nog meer tips zijn welkom hoor
woensdag 21 januari 2009 om 16:48
Brugge ligt niet zo heel ver van nationaal natuurpark het Zwin. maar ik denk dat je het meer in wandelen langs de kanalen en stadparken moet hebben. in Brugge is veel te zien qua gebouwen, musea en winkels. voor een weekendje meer dan genoeg om je bezig te houden. antwerpen is voor een weekendje trouwens ook heel leuk.