Ziggo replay rtl terug kijken?

26-02-2017 13:02 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben sinds deze week ziggo. Met het "horizon kastje" (humax) zou je tot een week programma's terug moeten kunnen zien. Dat lukt me alleen voor npo 1-2-3, althans zonder te betalen. Niet de rtl programma's. Doe ik iets fout? Of kan dat alleen met betalen?
Nee voor rtl moet je inderdaad betalen.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het beter opnemen. Daar hoef je dan niet voor te betalen
Online kun je rtl wel gratis terugkijken via ziggogo.tv maar via de tv kan dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Via rtl xl app kun je idd ook gratis terug kijken, marbij iedere reclame valt met bij mij uit. Schiet ook niet op
quote:deenje schreef op 26 februari 2017 @ 13:12:

Via rtl xl app kun je idd ook gratis terug kijken, marbij iedere reclame valt met bij mij uit. Schiet ook niet opVia ziggo ook online. Die website is hetzelfde als de horizon go App, maar dan voor op de computer. Je kunt dus live tv kijken daarop en programma's tot een week terug kijken. Rtl is hierbij wel gratis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 26 februari 2017 @ 13:18:

[...]



Via ziggo ook online.maar die kan ik niet streamen naar de tv. rtl xl niet
Alle reacties Link kopieren
Sommige programma's moet je voor betalen.. Lang niet voor alle...

Sbs6, net5 etc allemaal sowieso niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik kan alle ziggo replay tv programma's gratis terugkijken. Heb je het via het knopje tv gids op je afstandsbediening geprobeerd? Anders even ziggo bellen. Zou gewoon moeten kunnen!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook alles gratis terugkijken met ziggo.

En inderdaad via het knopje op de afstandbediening waar TV gids op staat.
Alle reacties Link kopieren
Het zou moeten kunnen, als je op je afstandsbediening naar TV gids gaat, dan kun je terugbladeren door de dagen door het terugspoelknopje onderaan in te drukken, en dan kun je de programma's die vrij zijn gegeven voor replay tv aanklikken en kijken. Je kunt alleen bij RTL programma's niet doorspoelen als je replay tv kijkt.
Alle reacties Link kopieren
Idd zoals hierboven beschreven via de tv gids bladeren.
maar heb je echt een horizon box of een standaard human kastje? met welk abonnement?



hier ook een horizon box en ik kan alles terugkijken via de gids. (ok, ok, heel soms zit er 1 programma tussen in een hele week dat ik niet mag zien ivm de rechten
Alle reacties Link kopieren
quote:Goal2016 schreef op 26 februari 2017 @ 14:14:

maar heb je echt een horizon box of een standaard human kastje? met welk abonnement?



hier ook een horizon box en ik kan alles terugkijken via de gids. (ok, ok, heel soms zit er 1 programma tussen in een hele week dat ik niet mag zien ivm de rechtenIk heb een humax digitale HD recorder gekregen. Tv abonnement is tv standaard.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met ziggo gebeld. Het abonnement is ng niet aangepast. Gebeurd over enkele dagen. Dan pas kan ik terugkijken .
Alle reacties Link kopieren
Dan zou je ook nog een andere box moeten krijgen inderdaad want met de humax werkt replay tv niet en kun je inderdaad alleen tv gemist kijken via de portal. Zou je aan willen raden te kijkenemen welk pakket je hebt afgesloten. Bij play start zit een humax. Bij complete of max een Horizon en dus ook replay tv. Humax decoder's die op dit moment worden uitgegeven zijn volgens mij trouwens allemaal 5300 modellen zonder harde schijf. Opnemen en pauzeren kan bij de 5300 ook niet zonder externe apparatuur.
Alle reacties Link kopieren
quote:micky043 schreef op 28 februari 2017 @ 10:36:

Dan zou je ook nog een andere box moeten krijgen inderdaad want met de humax werkt replay tv niet en kun je inderdaad alleen tv gemist kijken via de portal. Zou je aan willen raden te kijkenemen welk pakket je hebt afgesloten. Bij play start zit een humax. Bij complete of max een Horizon en dus ook replay tv. Humax decoder's die op dit moment worden uitgegeven zijn volgens mij trouwens allemaal 5300 modellen zonder harde schijf. Opnemen en pauzeren kan bij de 5300 ook niet zonder externe apparatuur.

Jij hebt gelijk. En niet die helpdesk medewerker afgelopen zondag...

We hebben een complete abonnement, dacht ik. Maar blijkbaar alleen voor internet, blijkt na telefonisch overleg met de helpdesk. We hebben een ander abonnement, wat nergens benoemd is. Complete voor internet, maar start voor televisie. Een combi pakket. Daarom de humax , terwijl ik toch echt complete dacht te hebben. We kunnen voor €2.50 per maand upgraden , waardoor we conpleet het compleet pakket hebben .

Helpdesk gaf wel toe dat het erg onduidelijk was. Ook voor de helpdeskmedewerkers, want de medewerker van zondag wist ook niet dat ik geen replaytv kan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven