
Ziggo replay rtl terug kijken?
zondag 26 februari 2017 om 13:02


zondag 26 februari 2017 om 13:18
quote:deenje schreef op 26 februari 2017 @ 13:12:
Via rtl xl app kun je idd ook gratis terug kijken, marbij iedere reclame valt met bij mij uit. Schiet ook niet opVia ziggo ook online. Die website is hetzelfde als de horizon go App, maar dan voor op de computer. Je kunt dus live tv kijken daarop en programma's tot een week terug kijken. Rtl is hierbij wel gratis.
Via rtl xl app kun je idd ook gratis terug kijken, marbij iedere reclame valt met bij mij uit. Schiet ook niet opVia ziggo ook online. Die website is hetzelfde als de horizon go App, maar dan voor op de computer. Je kunt dus live tv kijken daarop en programma's tot een week terug kijken. Rtl is hierbij wel gratis.
zondag 26 februari 2017 om 14:04
Het zou moeten kunnen, als je op je afstandsbediening naar TV gids gaat, dan kun je terugbladeren door de dagen door het terugspoelknopje onderaan in te drukken, en dan kun je de programma's die vrij zijn gegeven voor replay tv aanklikken en kijken. Je kunt alleen bij RTL programma's niet doorspoelen als je replay tv kijkt.

zondag 26 februari 2017 om 16:30
quote:Goal2016 schreef op 26 februari 2017 @ 14:14:
maar heb je echt een horizon box of een standaard human kastje? met welk abonnement?
hier ook een horizon box en ik kan alles terugkijken via de gids. (ok, ok, heel soms zit er 1 programma tussen in een hele week dat ik niet mag zien ivm de rechtenIk heb een humax digitale HD recorder gekregen. Tv abonnement is tv standaard.
maar heb je echt een horizon box of een standaard human kastje? met welk abonnement?
hier ook een horizon box en ik kan alles terugkijken via de gids. (ok, ok, heel soms zit er 1 programma tussen in een hele week dat ik niet mag zien ivm de rechtenIk heb een humax digitale HD recorder gekregen. Tv abonnement is tv standaard.
dinsdag 28 februari 2017 om 10:36
Dan zou je ook nog een andere box moeten krijgen inderdaad want met de humax werkt replay tv niet en kun je inderdaad alleen tv gemist kijken via de portal. Zou je aan willen raden te kijkenemen welk pakket je hebt afgesloten. Bij play start zit een humax. Bij complete of max een Horizon en dus ook replay tv. Humax decoder's die op dit moment worden uitgegeven zijn volgens mij trouwens allemaal 5300 modellen zonder harde schijf. Opnemen en pauzeren kan bij de 5300 ook niet zonder externe apparatuur.
dinsdag 28 februari 2017 om 23:55
quote:micky043 schreef op 28 februari 2017 @ 10:36:
Dan zou je ook nog een andere box moeten krijgen inderdaad want met de humax werkt replay tv niet en kun je inderdaad alleen tv gemist kijken via de portal. Zou je aan willen raden te kijkenemen welk pakket je hebt afgesloten. Bij play start zit een humax. Bij complete of max een Horizon en dus ook replay tv. Humax decoder's die op dit moment worden uitgegeven zijn volgens mij trouwens allemaal 5300 modellen zonder harde schijf. Opnemen en pauzeren kan bij de 5300 ook niet zonder externe apparatuur.
Jij hebt gelijk. En niet die helpdesk medewerker afgelopen zondag...
We hebben een complete abonnement, dacht ik. Maar blijkbaar alleen voor internet, blijkt na telefonisch overleg met de helpdesk. We hebben een ander abonnement, wat nergens benoemd is. Complete voor internet, maar start voor televisie. Een combi pakket. Daarom de humax , terwijl ik toch echt complete dacht te hebben. We kunnen voor €2.50 per maand upgraden , waardoor we conpleet het compleet pakket hebben .
Helpdesk gaf wel toe dat het erg onduidelijk was. Ook voor de helpdeskmedewerkers, want de medewerker van zondag wist ook niet dat ik geen replaytv kan hebben
Dan zou je ook nog een andere box moeten krijgen inderdaad want met de humax werkt replay tv niet en kun je inderdaad alleen tv gemist kijken via de portal. Zou je aan willen raden te kijkenemen welk pakket je hebt afgesloten. Bij play start zit een humax. Bij complete of max een Horizon en dus ook replay tv. Humax decoder's die op dit moment worden uitgegeven zijn volgens mij trouwens allemaal 5300 modellen zonder harde schijf. Opnemen en pauzeren kan bij de 5300 ook niet zonder externe apparatuur.
Jij hebt gelijk. En niet die helpdesk medewerker afgelopen zondag...
We hebben een complete abonnement, dacht ik. Maar blijkbaar alleen voor internet, blijkt na telefonisch overleg met de helpdesk. We hebben een ander abonnement, wat nergens benoemd is. Complete voor internet, maar start voor televisie. Een combi pakket. Daarom de humax , terwijl ik toch echt complete dacht te hebben. We kunnen voor €2.50 per maand upgraden , waardoor we conpleet het compleet pakket hebben .
Helpdesk gaf wel toe dat het erg onduidelijk was. Ook voor de helpdeskmedewerkers, want de medewerker van zondag wist ook niet dat ik geen replaytv kan hebben