nadelen
maandag 27 februari 2017 om 20:59
Nadeel aan zwanger zijn:
Dat je dik en publiek bezit wordt.
Dat mannen uitgebreid oogcontact maken met je tieten.
Dat 1 cup groeien op 2 weken tijd er misschien mooi uitziet maar verdomd pijnlijk is.
Nadeel aan (vaginaal) bevallen: dat je vanonder nooit meer zo strak wordt als tevoren en dat dat het eerste jaar voor gênante situaties kan zorgen tijdens het vrijen (iets met lucht die ontsnap op de onmogelijkste momenten).
Dat 1 cup groeien op 2 weken tijd er misschien mooi uitziet maar verdomd pijnlijk is.
Nadeel aan (vaginaal) bevallen: dat je vanonder nooit meer zo strak wordt als tevoren en dat dat het eerste jaar voor gênante situaties kan zorgen tijdens het vrijen (iets met lucht die ontsnap op de onmogelijkste momenten).
maandag 27 februari 2017 om 21:02
quote:MonicaG schreef op 27 februari 2017 @ 20:59:
Nadeel aan zwanger zijn:
Nadeel aan (vaginaal) bevallen: dat je vanonder nooit meer zo strak wordt als tevoren en dat dat het eerste jaar voor gênante situaties kan zorgen tijdens het vrijen (iets met lucht die ontsnap op de onmogelijkste momenten).Inderdaad, die vaginale scheten.
Nadeel aan zwanger zijn:
Nadeel aan (vaginaal) bevallen: dat je vanonder nooit meer zo strak wordt als tevoren en dat dat het eerste jaar voor gênante situaties kan zorgen tijdens het vrijen (iets met lucht die ontsnap op de onmogelijkste momenten).Inderdaad, die vaginale scheten.
maandag 27 februari 2017 om 21:04
maandag 27 februari 2017 om 21:05
quote:Dragisa schreef op 27 februari 2017 @ 20:59:
Wat ik ook gruwelijk vond tijdens de zwangerschap, dat eeuwige "geniet ervan".
Echt, hartstikke lief hoor, maar toen ik ergens rond 33 weken met bekkeninstabiliteit en een opgezwollen kop door het centrum kroop kon ik er wel eentje op z'n gezicht timmeren.
Daar had ik pas van genoten.O ja die was ik nog vergeten. Waarvan ik precies moest genieten is me geheel onduidelijk. Niks orgasmisch aan hoor als je door bekkeninstabiliteit door je man moet worden rondgereden in een rolstoel de laatste 1,5 maand.
Wat ik ook gruwelijk vond tijdens de zwangerschap, dat eeuwige "geniet ervan".
Echt, hartstikke lief hoor, maar toen ik ergens rond 33 weken met bekkeninstabiliteit en een opgezwollen kop door het centrum kroop kon ik er wel eentje op z'n gezicht timmeren.
Daar had ik pas van genoten.O ja die was ik nog vergeten. Waarvan ik precies moest genieten is me geheel onduidelijk. Niks orgasmisch aan hoor als je door bekkeninstabiliteit door je man moet worden rondgereden in een rolstoel de laatste 1,5 maand.
maandag 27 februari 2017 om 21:12
quote:Meliora- schreef op 27 februari 2017 @ 21:09:
[...]
Ja, waar ik ben gehecht is het super strak. Maar als je daar voorbij bent kan je echoën.Hier niet, seks voelt als een ontmaagding en mislukt vaker dan het lukt na 6 maanden. Volgens mijn man is het loeistrak ook voorbij het litteken. Echt giga lastig om zo spontaan te seksen want er moet eerst een emmer glijmiddel in.
[...]
Ja, waar ik ben gehecht is het super strak. Maar als je daar voorbij bent kan je echoën.Hier niet, seks voelt als een ontmaagding en mislukt vaker dan het lukt na 6 maanden. Volgens mijn man is het loeistrak ook voorbij het litteken. Echt giga lastig om zo spontaan te seksen want er moet eerst een emmer glijmiddel in.
maandag 27 februari 2017 om 21:15
Ik was heel ziek (de eerste twee zwangerschappen ook uitgedroogd geweest) en in mijn laatste zwangerschap erge bekkeninstabiliteit.
Soms zo erg pijn dat ik in een rolstoel zat.
Bevalling, tja, het doet pijn. Maar te doen hoor.
Maar goed, ik beval snel, 3 bevallingen gehad en samen opgeteld 5,5 uur bezig geweest.
Voordelen: mensen helpen je spontaan als je met een dikke buik ergens binnenkomt. Staan voor je op in de bus enzo.
Mijn haar werd een dikke bos en mijn tieten werden prachtig en groot.
Ik had ineens een prachtige huid.
En vooruit, die kinderen zelf vind ik opzich ook wel geinig.
Soms zo erg pijn dat ik in een rolstoel zat.
Bevalling, tja, het doet pijn. Maar te doen hoor.
Maar goed, ik beval snel, 3 bevallingen gehad en samen opgeteld 5,5 uur bezig geweest.
Voordelen: mensen helpen je spontaan als je met een dikke buik ergens binnenkomt. Staan voor je op in de bus enzo.
Mijn haar werd een dikke bos en mijn tieten werden prachtig en groot.
Ik had ineens een prachtige huid.
En vooruit, die kinderen zelf vind ik opzich ook wel geinig.
maandag 27 februari 2017 om 21:16
quote:Meliora- schreef op 27 februari 2017 @ 21:14:
Oh en dat je ligt te kakken tijdens de bevalling vond ik ook best wel een dingetje. Dat mijn man zag hoe ik een kind eruit drukte is nog daar aan toe. Maar dat het samen ging met een mooie drol draaien was gewoon een beetje jammer.
Op dat moment had ik daar schijt aan
Die aambeien erna waren ook een beetje jammer. Zat ik op de opblaas zwemband van kind in mijn kraamweek.
Oh en dat je ligt te kakken tijdens de bevalling vond ik ook best wel een dingetje. Dat mijn man zag hoe ik een kind eruit drukte is nog daar aan toe. Maar dat het samen ging met een mooie drol draaien was gewoon een beetje jammer.
Op dat moment had ik daar schijt aan
Die aambeien erna waren ook een beetje jammer. Zat ik op de opblaas zwemband van kind in mijn kraamweek.
maandag 27 februari 2017 om 21:19
quote:Meliora- schreef op 27 februari 2017 @ 21:14:
God wat was blij met dat klysma (was hier in België tot minstens 14 jaar geleden nog gebruikelijk).
Ik was in staat geweest de bevalling op te houden uit angst voor stoelgang.
God wat was blij met dat klysma (was hier in België tot minstens 14 jaar geleden nog gebruikelijk).
Ik was in staat geweest de bevalling op te houden uit angst voor stoelgang.
maandag 27 februari 2017 om 21:21
quote:Kastanjez schreef op 27 februari 2017 @ 21:12:
Het ergste van zwanger zijn? Wat dacht je van zelfmoordgedachten....
Dat kind viel verder wel mee
Ach bah. Deels wel herkenbaar.
Zelfmoordgedachten had ik nog net niet bij de tweede (mijn zoontje).
Wel heel depressief geweest. Toen ik bij de verloskundige vroeg of ik ook nog een abortus kon doen (11 weken) moest ik mij melden bij de huisarts voor psychologisch hulp. Na de 16e week werd dat beter.
Ik kan mij nu niet voorstellen dat ooit gezegd te hebben. Zeker niet als ik hem zo lekker vrolijk zie spelen.
Maar wat voelde ik mij kut zeg.
Het ergste van zwanger zijn? Wat dacht je van zelfmoordgedachten....
Dat kind viel verder wel mee
Wel heel depressief geweest. Toen ik bij de verloskundige vroeg of ik ook nog een abortus kon doen (11 weken) moest ik mij melden bij de huisarts voor psychologisch hulp. Na de 16e week werd dat beter.
Ik kan mij nu niet voorstellen dat ooit gezegd te hebben. Zeker niet als ik hem zo lekker vrolijk zie spelen.
Maar wat voelde ik mij kut zeg.
maandag 27 februari 2017 om 21:25
maandag 27 februari 2017 om 21:27
maandag 27 februari 2017 om 21:31
quote:vivasis schreef op 27 februari 2017 @ 21:21:
[...]
Maar wat voelde ik mij kut zeg.Kom niet vaak vrouwen tegen die het zo hartgrondig met mee voelen!!
[...]
Maar wat voelde ik mij kut zeg.Kom niet vaak vrouwen tegen die het zo hartgrondig met mee voelen!!
maandag 27 februari 2017 om 21:34
Dat na 4 dagen rugweeen en geen slaap je eindelijk naar het ziekenhuis mag voor een prik in je kont om wat bij te slapen, die prik niet werkt.
Waardoor je uitgeput aan een helse bevalling van een dag mag beginnen.
Ruggenprik die verkeerd gezet was waardoor mijn been 2 dagen lam was.
Nog een nadeel van de bevalling is dat mijn man mij op mijn slechts zag, inclusief kotsen in de bak die hij vast hield en het zien van mijn charmantste pershoofd.
En die hechting van de knip die ik nu 8 maanden na de bevalling nog steeds voel.
Maar als ik dan mijn zoontje zie word ik zo blij dat ik de bevalling maar probeer te vergeten
Waardoor je uitgeput aan een helse bevalling van een dag mag beginnen.
Ruggenprik die verkeerd gezet was waardoor mijn been 2 dagen lam was.
Nog een nadeel van de bevalling is dat mijn man mij op mijn slechts zag, inclusief kotsen in de bak die hij vast hield en het zien van mijn charmantste pershoofd.
En die hechting van de knip die ik nu 8 maanden na de bevalling nog steeds voel.
Maar als ik dan mijn zoontje zie word ik zo blij dat ik de bevalling maar probeer te vergeten