Flamboyante diva`s en oude wijn,meestal heerlijk,maar soms azijn
vrijdag 4 mei 2007 om 14:05
Ik ben nog niet grijs, af en toe een echte grijze haar, maar het lijkt
of er een grijzige gloed/astint door mij eigen haarkleur zit, misschien
is het een voorbode van grijs worden, ik weet het niet. Het ziet er nog
wel middenblond uit. Ik kan eigenlijk best veel eten, heb juist dunne
benen, maar als ik echt ga snoepen komt alles alleen in de taille en op
de buik aan, en ook gaat het onder mijn bh band op de rug strak zitten,
maar mijn benen blijven (te) dun. Dan lijk ik wel een gehaktbal op
satéstokjes....
Tot nu toe is inimitable van Chanel mijn favoriete mascara. Gebruik er
nu eentje van Helena Rubenstein die ik voor de kerst heb gekregen, maar
die heeft zo'n ongelofelijk dikke borstel. Moeilijk precies op te
brengen. Hierna weer Inimitable voor mij.
Ik ga zo naar Den Haag lekker op een terrasje zitten en misschien eten, prettig weekend allemaal!
of er een grijzige gloed/astint door mij eigen haarkleur zit, misschien
is het een voorbode van grijs worden, ik weet het niet. Het ziet er nog
wel middenblond uit. Ik kan eigenlijk best veel eten, heb juist dunne
benen, maar als ik echt ga snoepen komt alles alleen in de taille en op
de buik aan, en ook gaat het onder mijn bh band op de rug strak zitten,
maar mijn benen blijven (te) dun. Dan lijk ik wel een gehaktbal op
satéstokjes....

Tot nu toe is inimitable van Chanel mijn favoriete mascara. Gebruik er
nu eentje van Helena Rubenstein die ik voor de kerst heb gekregen, maar
die heeft zo'n ongelofelijk dikke borstel. Moeilijk precies op te
brengen. Hierna weer Inimitable voor mij.
Ik ga zo naar Den Haag lekker op een terrasje zitten en misschien eten, prettig weekend allemaal!
vrijdag 4 mei 2007 om 15:08
Sto, wat leuk dat je vanuit Sofia nog iets van je laat horen! Ik begrijp precies wat je bedoelt! Je wordt zóóó hebberig van dat soort prijzen! Geniet er maar van meissie!
De Muxart winkel in Barcelona is inderdaad prachtig! Ik heb er ca. 5 jaar geleden een paar schoenen gekocht. Ik draag ze nog af en toe en krijg dan alleen maar complimenten! Zelfs onbekende dames die me op straat aanspreken om te vragen waar ik die fantastische schoenen heb gekocht! Ik vind dat vooral geweldig als mijn man erbij is...hij vind die schoenen nl. afschuwelijk!
Met dit prachtige weer zou ik mijn glaasje wijn niet willen missen, dan maar een kilootje extra! Titana, als je de nootjes niet kan weerstaan, kan je ze misschien vervangen door Japanse mix. Deze zijn niet zo calorierijk!
Fijn weekend iedereen! Geniet van het mooie weer, volgende week is het weer voorbij (als ik de weerman/vrouw moet geloven!).
Groetjes,
De Muxart winkel in Barcelona is inderdaad prachtig! Ik heb er ca. 5 jaar geleden een paar schoenen gekocht. Ik draag ze nog af en toe en krijg dan alleen maar complimenten! Zelfs onbekende dames die me op straat aanspreken om te vragen waar ik die fantastische schoenen heb gekocht! Ik vind dat vooral geweldig als mijn man erbij is...hij vind die schoenen nl. afschuwelijk!

Met dit prachtige weer zou ik mijn glaasje wijn niet willen missen, dan maar een kilootje extra! Titana, als je de nootjes niet kan weerstaan, kan je ze misschien vervangen door Japanse mix. Deze zijn niet zo calorierijk!
Fijn weekend iedereen! Geniet van het mooie weer, volgende week is het weer voorbij (als ik de weerman/vrouw moet geloven!).
Groetjes,
vrijdag 4 mei 2007 om 17:36
hallo allemaal,
gister klassiek concert geweest, prachtig!!!
vandaag ..... geshopt, hihihi, mijn dochter heeft zicg blind gekocht, er is hier een shop voor jonge meiden als cool cat, maar dan italiaanse style, ze had 6 complete outfits v broek met shirt en nog 1 shirtr, we moesten 80 euro afrekenen, leuk he.
ik mij met mijn zere arm in een lange donkercognac leren jas gehesen, ik zou en moest hem wel passen, want t was een small en small kan wel eens te small zijn, maar die jas was zooooooooo mooi en chique, en, het was de kramp ff waard, gegoten!!!!, ik heb nog nooit zo n mooi jas gehad, ik ben toch al bezig met prijzen deze is ook leuk om te griezelen, 115 euro en ik denk dat ik heel veel bekijks zal hebben, want dit zie je niet zo gauw in nederland, daar vind ik de leren lange jassen meestal ordi, deez is chique, brrrrrrr, mooi.
shoppen is leuk voor elk genre hier, schoenen zijn ala rome en barcelona stylisch gezien en tassen, noem t en je vind t hier.
titana, mijn man is sinds 14 jaar in nederland en vorig jaar was ie weer voor t eerst in sofia sinds al die jaren, zijn mond viel open, want toen ie wegging, was er 0,0, geen winkels, geen eten, geen benzine, nu shopt zijn vrouw zich blind hier, hij loopt de hele tijd lachend achter mij aan, en hij haat stadten, de ijsjes zijn ook lekker, maar nog niet genomen, de jas moet blijven passen.
dag lieve forum vriendinnen, zondag gaan we weer naar huis, ook fijn
gister klassiek concert geweest, prachtig!!!
vandaag ..... geshopt, hihihi, mijn dochter heeft zicg blind gekocht, er is hier een shop voor jonge meiden als cool cat, maar dan italiaanse style, ze had 6 complete outfits v broek met shirt en nog 1 shirtr, we moesten 80 euro afrekenen, leuk he.
ik mij met mijn zere arm in een lange donkercognac leren jas gehesen, ik zou en moest hem wel passen, want t was een small en small kan wel eens te small zijn, maar die jas was zooooooooo mooi en chique, en, het was de kramp ff waard, gegoten!!!!, ik heb nog nooit zo n mooi jas gehad, ik ben toch al bezig met prijzen deze is ook leuk om te griezelen, 115 euro en ik denk dat ik heel veel bekijks zal hebben, want dit zie je niet zo gauw in nederland, daar vind ik de leren lange jassen meestal ordi, deez is chique, brrrrrrr, mooi.
shoppen is leuk voor elk genre hier, schoenen zijn ala rome en barcelona stylisch gezien en tassen, noem t en je vind t hier.
titana, mijn man is sinds 14 jaar in nederland en vorig jaar was ie weer voor t eerst in sofia sinds al die jaren, zijn mond viel open, want toen ie wegging, was er 0,0, geen winkels, geen eten, geen benzine, nu shopt zijn vrouw zich blind hier, hij loopt de hele tijd lachend achter mij aan, en hij haat stadten, de ijsjes zijn ook lekker, maar nog niet genomen, de jas moet blijven passen.
dag lieve forum vriendinnen, zondag gaan we weer naar huis, ook fijn
vrijdag 4 mei 2007 om 22:05
zaterdag 5 mei 2007 om 08:34
quote:
@Sto: heb je straks wat naar uit te kijken als je arm weer helemaal heel is.
Lekker flaneren met je jas en een mooie donkere spijkerbroek eronder.
En mooie laarzen erbij.en tas!
@Lourdes: je man houdt meer van de Teva`s en degelijke stappers.
@Titana: ik moet eerst mijn lancome mascara opmaken.
morgen weer naar huis, vandaag koop ik nog even een turkse koffiemaker, mijn man zei dat er speciale plaatjes zijn voor keramische kookplaten zodat je zo een koffiezetter gewoon op de kookplaat kan gebruiken, ik ken het niet, maar als hij t zegt, die koffie is namelijk erg lekker.
@Sto: heb je straks wat naar uit te kijken als je arm weer helemaal heel is.
Lekker flaneren met je jas en een mooie donkere spijkerbroek eronder.
En mooie laarzen erbij.en tas!

@Lourdes: je man houdt meer van de Teva`s en degelijke stappers.
@Titana: ik moet eerst mijn lancome mascara opmaken.
morgen weer naar huis, vandaag koop ik nog even een turkse koffiemaker, mijn man zei dat er speciale plaatjes zijn voor keramische kookplaten zodat je zo een koffiezetter gewoon op de kookplaat kan gebruiken, ik ken het niet, maar als hij t zegt, die koffie is namelijk erg lekker.
zaterdag 5 mei 2007 om 12:34
Lourdes; mijn man heeft ook een degelijke smaak. Hij ziet mij het liefst met platte "collegeschoenen".
Wilde C; ik gebruik van alles door elkaar. Wat jij doet is natuurlijk het beste . Eerst het een opmaken voordat je het ander openmaakt.
Paula B gaf aan dat cremes en cosmetica een beperkte houdbaarheid hebben. Door eerst spullen op te maken voorkom je dat andere spullen verouderen en niet meer te gebruiken zijn. Ik moet regelmatig spullen weggooien.
Gisteren een indrukwekkende film op t.v. gezien; Der Untergang over de laatste dagen van Hitler in de bunker in Berlijn.
Wilde C; ik gebruik van alles door elkaar. Wat jij doet is natuurlijk het beste . Eerst het een opmaken voordat je het ander openmaakt.
Paula B gaf aan dat cremes en cosmetica een beperkte houdbaarheid hebben. Door eerst spullen op te maken voorkom je dat andere spullen verouderen en niet meer te gebruiken zijn. Ik moet regelmatig spullen weggooien.
Gisteren een indrukwekkende film op t.v. gezien; Der Untergang over de laatste dagen van Hitler in de bunker in Berlijn.
zaterdag 5 mei 2007 om 21:14
het is een soort koffiepot uit twee delen, eerst gaat het water erin, dan een zeef met de gemalen koffie en daar gaat deel twee vd pot op, dat ga je verwarmen en als het water onderin het potje kookt gaat t stomen en naar boven pruttelen langs de koffie heen en zo krijg je dan een heerlijk pittig eerlijk kopje koffie wat koffie mag heten, je ziet de potjes in nederland ook weleens in de dure huishoudkadowinkels, vanaf 30 euro, ik betaalde hier 7,50,:D
das leuk he!
je bent na zo n bakkie leut echt helemaal wakker.
net de koffers ingepakt, we moeten 5 uur opstaan, en we hadden vandaag nog n feestje, zo schattig met alle oude vrienden van mijn man waarmee ie op het conservatorium heeft gezeten, 16 jaar hadden ze elkaar niet gezien, iedereen getrouwd inmiddels met gemidd. 2 kinderen, zo leuk was t voor hem.
het was een surprise party, 1 vriend had n groot feest georganiseerd en verrastte iedereen met de komst v mijn man, mijn man wist ook niks, we werden opgehaald door taxi en gedropt tussen de vrienden, was erg leuk, met typisch bulgaars eten, bv een heel lam, met organisch prut eromheen, vreselijk lekker.
nou dat was t weer.
groetjes, hopelijk zijn we morgen weer veiliog thuis, heb t niet zo op dat vliegen:(
das leuk he!
je bent na zo n bakkie leut echt helemaal wakker.
net de koffers ingepakt, we moeten 5 uur opstaan, en we hadden vandaag nog n feestje, zo schattig met alle oude vrienden van mijn man waarmee ie op het conservatorium heeft gezeten, 16 jaar hadden ze elkaar niet gezien, iedereen getrouwd inmiddels met gemidd. 2 kinderen, zo leuk was t voor hem.
het was een surprise party, 1 vriend had n groot feest georganiseerd en verrastte iedereen met de komst v mijn man, mijn man wist ook niks, we werden opgehaald door taxi en gedropt tussen de vrienden, was erg leuk, met typisch bulgaars eten, bv een heel lam, met organisch prut eromheen, vreselijk lekker.
nou dat was t weer.
groetjes, hopelijk zijn we morgen weer veiliog thuis, heb t niet zo op dat vliegen:(
zaterdag 5 mei 2007 om 21:36
@Titana: die film heb ik in de bioscoop gezien,indrukwekkend.
@Sto: ik heb ook zo`n koffiepotje gehad.
Het ventiel zat op een gegeven moment verstopt en het ding is geexplodeerd in de keuken.
Metaalsplinters vlogen in het rond.
Gelukkig was er niemand in de buurt!
Maar misschien is die van jou beter.
Maar het blijft oppassen.
@Sto: ik heb ook zo`n koffiepotje gehad.
Het ventiel zat op een gegeven moment verstopt en het ding is geexplodeerd in de keuken.
Metaalsplinters vlogen in het rond.
Gelukkig was er niemand in de buurt!
Maar misschien is die van jou beter.
Maar het blijft oppassen.
zondag 6 mei 2007 om 10:04
quote:@Petra: www.inhousepharmacy.comDankjewel!!!
zondag 6 mei 2007 om 13:17
Ik ben jaloers op Sto, lekker winkelen voor weinig!!
Ik heb ook wat schoenen van Muxart ze zijn echt geweldig en tijdloos sommige heb ik al jaren, ze zijn in Nederland ook gewoon te koop hoor!
Ik ga ook weer voorzichtig beginnen met de retino-A heel dun opbrengen maar, vorige keer hingen de vellen aan mijn gezicht ik heb het toen ingesmeerd met vaseline (!) maar dat hielp erg goed.
Fijne zondag allemaal!
Ik heb ook wat schoenen van Muxart ze zijn echt geweldig en tijdloos sommige heb ik al jaren, ze zijn in Nederland ook gewoon te koop hoor!
Ik ga ook weer voorzichtig beginnen met de retino-A heel dun opbrengen maar, vorige keer hingen de vellen aan mijn gezicht ik heb het toen ingesmeerd met vaseline (!) maar dat hielp erg goed.
Fijne zondag allemaal!
zondag 6 mei 2007 om 14:40
zondag 6 mei 2007 om 17:06
Er is opruiming bij www.duoboots.nl
Mooie laarzen en op kuitmaat te bestellen.
Voor mij helaas niet lang genoeg.
Mooie laarzen en op kuitmaat te bestellen.
Voor mij helaas niet lang genoeg.
zondag 6 mei 2007 om 18:59
Hallo diva's, ik breek ook even in. Sinds 1,5 week gebruik ik 's avonds de retinA. Nu heb ik op 1 wang een explosie van puisten gekregen, het ziet er niet uit! Uit de bijsluiter blijkt dat hier inderdaad sprake van kan zijn en dat dit na enkele weken verdwijnt. Nu is het zo dat die betreffende wang erg onrustig was lately. Kan er een soort ' haard' zijn die er nu eindelijk uit komt? Ik ben geneigd te stoppen maar ik denk dat ik er gewoon even doorheen moet. Overigens heb ik geen jeuk of een rode huid, hooguit een lichte schilfering.
Hebben jullie dit ook gehad? Kan iemand me gerust stellen (alsof ik de bijsluiter in twijfel trek)? By the way, ik ben geen puber meer maar 39 jaar! Alvast bedankt voor jullie reactie(s). Groet, porcupine
Hebben jullie dit ook gehad? Kan iemand me gerust stellen (alsof ik de bijsluiter in twijfel trek)? By the way, ik ben geen puber meer maar 39 jaar! Alvast bedankt voor jullie reactie(s). Groet, porcupine
zondag 6 mei 2007 om 20:28
die reactie kan het oproepen, dan komt alle troep uit je huid, moet je ff doorheen, daarna begint je huid te vernieuwen en zal ie ook dikker worden, in tegenstelling wat sommigen denken dat ie dunner word, word ie dus dikker, omdat je celvernieuwing word ingezet en de opbouw v je huid meer op gang word gebracht, dus dikkere huid, dus minder rimpeltjes, het is geen kwestie v n maand, je moet een beetje geduld hebben en minstens 6 maanden gebruiken.
maandag 7 mei 2007 om 09:02
Ik lees hier over allerlei bijwerkingen van die RetinA. Ik zou daar een beetje huiverig van worden. Wegen de nadelen niet zwaarder dan de voordelen?
Donderdag uit eten geweest met ex-collega's van een bedrijf waar me 21 (!) jaar geleden ontslagen zijn, dat doen we om de paar jaar. Het was zó gezellig, je kent elkaar van haver tot gort, het gaat nooit vervelen. Leuk om te zien dat we er allezes nog charmant uitzagen.
Sto,
Hmm, turkse koffie, een echte opkikker. In Griekenland drink ik het vaak, al waag ik het niet om het daar 'turkse" te noemen, dan kun je een klap voor je kop krijgen....
Wat een mooie kleding heb je gekocht, ik wist niet dat Sofia zo'n shopping paradijs was. Heb je tijd gehad om je Mozart-roman uit te lezen?
Donderdag uit eten geweest met ex-collega's van een bedrijf waar me 21 (!) jaar geleden ontslagen zijn, dat doen we om de paar jaar. Het was zó gezellig, je kent elkaar van haver tot gort, het gaat nooit vervelen. Leuk om te zien dat we er allezes nog charmant uitzagen.
Sto,
Hmm, turkse koffie, een echte opkikker. In Griekenland drink ik het vaak, al waag ik het niet om het daar 'turkse" te noemen, dan kun je een klap voor je kop krijgen....
Wat een mooie kleding heb je gekocht, ik wist niet dat Sofia zo'n shopping paradijs was. Heb je tijd gehad om je Mozart-roman uit te lezen?
maandag 7 mei 2007 om 10:15
Sto, fijn dat je weer veilig thuis bent! Zo te lezen heb je in ieder geval genoeg afleiding gehad ik je vakantie! Fijn hoor! In Spanje heb je ook van die "Turkse" koffie potjes, kosten daar ook niets! Het is wel van belang dat je er een mooie kwaliteit koffie in doet! Ik drink alleen koffie als ik een goede espresso kan krijgen. We hebben thuis dan ook een semi-proffesionele machine staan.
Dit weekend een wandeling gemaakt om mijn Teva's in te lopen. Mijn man vind ze werkelijk afschuwlijk (eindelijk zijn we het ergens over eens). Maar ze lopen zóóóó lekker dat ik bang ben dat ik niets anders draag in de vakantie! Dat scheelt weer 12 paar schoenen meeslepen!
Titana, ze zon is heel erg verradelijk! Vandaag is ie helaas nergens meer te bekennen! De regen komt met bakken uit de hemel! Smeer je huid maar goed in!
Groetjes,
Dit weekend een wandeling gemaakt om mijn Teva's in te lopen. Mijn man vind ze werkelijk afschuwlijk (eindelijk zijn we het ergens over eens). Maar ze lopen zóóóó lekker dat ik bang ben dat ik niets anders draag in de vakantie! Dat scheelt weer 12 paar schoenen meeslepen!

Titana, ze zon is heel erg verradelijk! Vandaag is ie helaas nergens meer te bekennen! De regen komt met bakken uit de hemel! Smeer je huid maar goed in!
Groetjes,
maandag 7 mei 2007 om 19:18