Vakantie Texel

04-03-2017 20:28 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
We denken er over om deze zomer (laatste week juli/eerste week aug.) voor een dag of 10 naar Texel te gaan met dochter van dan 16 en een vriendin van haar. Welke plaats zou voor hen het leukst zijn zodat ze zich ('s-avonds) ook kunnen vermaken? Weet iemand een leuke accommodatie? Het is niet onze bedoeling om de dames vogelvrij te laten, maar ze hoeven natuurlijk niet alleen maar met ons mee.
Ik zou naar terschelling gaan. Dochter + vriendin + koepeltentje droppen op cnossen, appelhof of terpstra, en zelf lekker in een huisje/sta caravan gaan zitten.
De Koog.

Voor mij iets te toeristisch maar denk voor dochter en vriendin juist wel leuk.

Campings en hotels genoeg daar.
@Martje2801, ik zet ze liever niet op zo'n zuipcamping af
Zeker weten De Koog!

Ga ik zelf dit jaar voor de 7e keer op rij naar toe met een vaste vriendin, vanaf dat we zelf 17 waren!
quote:catootje68 schreef op 04 maart 2017 @ 21:05:

@Martje2801, ik zet ze liever niet op zo'n zuipcamping af

Begrijp ik. Maar ik denk persoonlijk dat je liever hebt dat ze het nu doen, als jij nog op het eiland bent, als dat ze volgend jaar in spanje/griekenland doen

Maar in ieder geval fijne vakantie, ik ben niet zo bekend op texel verder.
Ze zijn 16, ze mogen nog niet eens drinken.
Ik ben nu in De Koog, het is nu nog rustig maar ik kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen een stuk drukker is, maar altijd nog minder druk dan Den Burg, dus ik denk dat het voor een 16-jarige prima is hier.
Bedankt voor jullie reacties. Nee, ze mogen zeker nog niet drinken met 16 jaar maar dat gebeurt natuurlijk wel. En op zo'n camping zéker. Martje2801, aan volgend jaar denk ik nog maar even niet .

Ik heb vanavond zitten kijken naar vakantiehuisjes op de Koog. Voor twee weken betaal je tussen de 2.000 en 2.500 euro. Jemig, wat een geld!
Wij hebben zelf een huisje op de krim, bij de cocksdorp. Mooie omgeving en fijn park. En nee, geen reclame, ons huisje is al verhuurd voor die periode
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
De krim is een mooi vakantiepark! Wij gaan dit jaar voor de 2e keer :-)
Voor je dochter en vriendin is de koog (vooral in de zomer) denk ik het leukste. Texel is sowieso duur in de zomer, maar ik zag de laatste keer van die, te huren, tenten in de duinen. Lijkt mij ook erg leuk (en misschien iets goedkoper dan huisje). Anders zou je ook voor een appartement kunnen kijken.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Wij hebben een stacaravan op de Krim.

Mooi park maar voor 16 jarigen weinig te doen vind ik persoonlijk.Mijn dochter gaat vaak met een groepje naar de Koog omdat je daar wel kunt uitgaan.

Op de Krim wordt er s'avonds wel wat georganiseerd vanuit het animatieteam maar daar doen vooral kinderen tot een jaar of 15 aan mee.

@Vickyp,ook zo benieuwd naar het nieuwe zwembad?
Nou! De kinderen helemaal! Ook goed voor de verhuur als hij af is.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven