Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol

vrijdag 23 januari 2009 om 22:24
Och arme siekies! Ik hep hier noch geen Rus gesien... stt.... da moek natuulik nie te hart segge.
Koekkie en Kajla, volleges mei moeten julli fanaafont jeselluf egt verwenne hor, da hebbe jullie allebij verdient! Ik mot dinsdach na de regter, gaat wel nie over soveel gelt of over soveel emoosies as bei jullie, maar ik ben dur tog ook wel seene agtig vor.
En ik heb fanaafont heul veul (1.000.000.000.000) gelt uitgegefe bei de Iekeejaa. Een niueieuewe bodum vof me bet, en een goet kussuh en noch wat fan die dinge. Nie inter rus ant, maar ik moe tog wat sgrijve. Tog?
Koekkie en Kajla, volleges mei moeten julli fanaafont jeselluf egt verwenne hor, da hebbe jullie allebij verdient! Ik mot dinsdach na de regter, gaat wel nie over soveel gelt of over soveel emoosies as bei jullie, maar ik ben dur tog ook wel seene agtig vor.
En ik heb fanaafont heul veul (1.000.000.000.000) gelt uitgegefe bei de Iekeejaa. Een niueieuewe bodum vof me bet, en een goet kussuh en noch wat fan die dinge. Nie inter rus ant, maar ik moe tog wat sgrijve. Tog?
vrijdag 23 januari 2009 om 22:47
Halo alemal!
Wad un afonture hier seg... ik hat een rus vermomt als Paart fan Troje in mun kompyouturt sitte! Gullukkug is me hub un kompyouternurt, dus die hep um gefange...
So sie je maar weer, laad je ff je roepdinge agter je kompyouturt (Roepding 1: "aaaag, mama, moge we heeel efe?" *smagtende oogjus* Roepding 2: "onse kompyouturt is al un week kapod... znik... znik... we hauwe egt heel feel van jau, lievste mama fan de heele weerelt..." Jannigje:"nau, toe damar jonges, maar doe foorsigtig he, wand sonder interned kan mama nie lefe!"...) en foor je hut weed woont dur een paart in je kompyouturt.
Baai!
Wad un afonture hier seg... ik hat een rus vermomt als Paart fan Troje in mun kompyouturt sitte! Gullukkug is me hub un kompyouternurt, dus die hep um gefange...
So sie je maar weer, laad je ff je roepdinge agter je kompyouturt (Roepding 1: "aaaag, mama, moge we heeel efe?" *smagtende oogjus* Roepding 2: "onse kompyouturt is al un week kapod... znik... znik... we hauwe egt heel feel van jau, lievste mama fan de heele weerelt..." Jannigje:"nau, toe damar jonges, maar doe foorsigtig he, wand sonder interned kan mama nie lefe!"...) en foor je hut weed woont dur een paart in je kompyouturt.
Baai!

zaterdag 24 januari 2009 om 12:55
zaterdag 24 januari 2009 om 13:47
quote:korenwolf schreef op 24 januari 2009 @ 12:55:
Kop in de volkskrand vandaag:
"Aanpak genitale mutilatie meisjes zit vast"
zit me al 10 (elf) minuten af te vragen wat voor iemand de woorden "aanpakken" en "vastzitten" in dezelfde kop weet te herverwerken als "genitale mutilatie".
Een mede havette of een maan Iejak?
.....
Kop in de volkskrand vandaag:
"Aanpak genitale mutilatie meisjes zit vast"
zit me al 10 (elf) minuten af te vragen wat voor iemand de woorden "aanpakken" en "vastzitten" in dezelfde kop weet te herverwerken als "genitale mutilatie".
Een mede havette of een maan Iejak?
.....
zaterdag 24 januari 2009 om 15:52
Emma; ik vrag mijn af: waa raan???
Vaage tiettel in de daad.
Sabbinejte heb je je dranen al getroogt?
Mijn roepdingen zijn ned nordick weuzen kandklos wokken. En de mufrau sei se sei tegeme se sei: jij mach ook wel mee wokken hor asjewil! Tus mersgien gaad ik ook wel wokken!
Marg náme wille we hebben náme! Spannert voor formers te ond moetten! Kon je se al of sijn se niw? Hebjij nouw al fuckansie?
Jannigje, wat fein dat je fuckering je rusiese paart heb kenne af maken!
Roelienamiena, hoest met je lange steking?
knuvs voor ale havetes diek fugete ben!
Kaay
Vaage tiettel in de daad.
Sabbinejte heb je je dranen al getroogt?
Mijn roepdingen zijn ned nordick weuzen kandklos wokken. En de mufrau sei se sei tegeme se sei: jij mach ook wel mee wokken hor asjewil! Tus mersgien gaad ik ook wel wokken!
Marg náme wille we hebben náme! Spannert voor formers te ond moetten! Kon je se al of sijn se niw? Hebjij nouw al fuckansie?
Jannigje, wat fein dat je fuckering je rusiese paart heb kenne af maken!
Roelienamiena, hoest met je lange steking?
knuvs voor ale havetes diek fugete ben!
Kaay
Ga in therapie!

zaterdag 24 januari 2009 om 17:59
Liefies, ik hept een heul lang fuhaal gesgreve in ut KK. En ut is egt heul lang. Dus asse jullie ut gaan lese moe je effe een pot tee zette. Ik ben dur heulemaal emoosjooneel van, maar het was wel lekkur om ut op te sgrijfe.
En ook al is ut dan lang ik hoop stiekum tog datte jullie ut lese en dat jullie een beetje lief sein for mij want het voeldt effe heul errug assof ik da nodich heb en ik durref dur nie om te frage maar ik moet dat wel doen.
Maar eerst gaat ik uit eten met twee friendinnutjus. TLK for jullie ammelemaal!
En ook al is ut dan lang ik hoop stiekum tog datte jullie ut lese en dat jullie een beetje lief sein for mij want het voeldt effe heul errug assof ik da nodich heb en ik durref dur nie om te frage maar ik moet dat wel doen.
Maar eerst gaat ik uit eten met twee friendinnutjus. TLK for jullie ammelemaal!

zaterdag 24 januari 2009 om 22:03
Jeu, ik kant weer tiepe! Hut roepding hep een ijge peeseeprogramma, dat heet beebie- smesj. Dan kent ze heel hart slaan op hut toetenbort en versgijne er leuke fieguuren ensoo. Roepding hat te hart gesmesjdt en toen was het toetenbort kaapot. Nu hebbe we een niew toetenbort en voorloopich mag hut roepding geen beebie-smesj meer doen...
zaterdag 24 januari 2009 om 23:01
Ha Fetas!
Natuuluk zou ik nu naar ie ar (iemuzzensie roem) willen kijken, maar wat een peg, mijn tee fee geeft alleen ruis!
Ik was helegaar bezig proberen te fiksen, snoeren en drade chequen, maar het luk me nie, het resultaar van mijn volwoede pogoën is nog stees sneew en greis.
Ik hoor dan wel graag een updeet van Baps en Cajla.
Haha, jouw roepding is fanantiek, Har!
Natuuluk zou ik nu naar ie ar (iemuzzensie roem) willen kijken, maar wat een peg, mijn tee fee geeft alleen ruis!
Ik was helegaar bezig proberen te fiksen, snoeren en drade chequen, maar het luk me nie, het resultaar van mijn volwoede pogoën is nog stees sneew en greis.
Ik hoor dan wel graag een updeet van Baps en Cajla.
Haha, jouw roepding is fanantiek, Har!
zondag 25 januari 2009 om 10:23
zondag 25 januari 2009 om 10:43
Smorgers Margsje! Nog even afrekene vor de fuckansie dan! Nog 2 (drie) daagies en 2 (fir) naggies slappen!
Ik gaad verdag na de zauw nah! Hopenluk zijn dur nied nettas de vroge keer van die manne tie in een hutje mutje zouw nah flok naarst je komme zitte en uit gevoert na je botsen ga sitten kyke en dan een pik up praadje houdde Fiiieppt, blowte vrauwe kyke in de zouw nah, hou lo ken joe ko.
O ja en me kerse boom moednou ook ijdenluk wech! Ik loob al 2 (vir) weken te drijgen ma me roepdingen sijn onversmurfbaar! Vandag sijn se weg, se gaan met hun vaddur na Weef snidje in het thee hater en gaad ik indertussertijt de kerse boom aftuige. Zwugt....
dach liefe havetes!
Ik gaad verdag na de zauw nah! Hopenluk zijn dur nied nettas de vroge keer van die manne tie in een hutje mutje zouw nah flok naarst je komme zitte en uit gevoert na je botsen ga sitten kyke en dan een pik up praadje houdde Fiiieppt, blowte vrauwe kyke in de zouw nah, hou lo ken joe ko.
O ja en me kerse boom moednou ook ijdenluk wech! Ik loob al 2 (vir) weken te drijgen ma me roepdingen sijn onversmurfbaar! Vandag sijn se weg, se gaan met hun vaddur na Weef snidje in het thee hater en gaad ik indertussertijt de kerse boom aftuige. Zwugt....
dach liefe havetes!
Ga in therapie!