Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
En daar is Lied!

Staat je bet al op bierkratten?
Margye, Een heusz avond uur dus voorjou wadt make we togalni mee aan koporrelende hoefdinge, overijvrige stuurdinge en peinhebbede roebdinge! (En de sneuije eksen nietteffuggete!!? )

En mietinx? Futtel, wie ister midder lijk in het eggie astiedoet met ze kekke avortar en mikmeem? Met Name en Buik NUmmers geerne.
Mijt me bedt staadt dus danech op Kant Klosse dat menhir bokkje en ik er nog naweligs in kome savons. En ons roepding al een paar keer hart er uidt is gevlickert. Maar ellek naar deel heb ze vodeel: je kander nou lekker veel zooi onder sgrijve!
Loes, ik kreeg net je billekoeke op Haifs, en dagt: Mar ik ben al mee Joop getrouwd.

En toen durna, snapte ik ut.

ik wilet ook geen russie, daart kreigt ik alenig me buik fan fol en dad willik nie

fijn Loes dad se eemeel nu van je hard is

Lied je beeb wilt nied koome hoor als je die duifels los laad

Roel, fein efen weer ieds fan je te lesen

Kaj, wad toch weer een afonture, maar hept je wel lekker gespanne?

luv koekkie
Liedje, daar ware Vivafreak, Nef, Lien, Zusje1978 en Hanke321 gekome, plus nog de beebie van zeven (10) maanden van Lien.
liefe daames

ik gaat slape maar morge kom ik jullie weer furfele

Liet, is sal ff keike of ze emmers foor die luiers hebbe op de vragwaggel

slaapt lekker
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
oo een beeebie? Futtel futtel! Wastie sgattig?!?

Koekedoos, de beebie moedt ook nog nie kome egnie. Vust tinks vust! Fedaar de duivelmanne. Hoetsie dan met jou en je hoefding?
Aha marg, graag! En ook nog 1 (29) brruckjes in hudt akwa blue maadt 65 graach. En 1 mijsje voor dach en nagt. vooral hudt werk dat hier te doen is. Lievst niet rokkent.
Ja, hij was zekurs sgattig! Niet meer heul klein tuuluk, mar lief joh.
met me hoefding is het wel goet, wand se hept status dis kussie ofer ut huis werruk wat se moed doen, goed teken tog?

enne ikke foelt me ge wringerd maar me hooft tolt niet meers
Truste Margje!
zweet driems marg
Gaan julie nauw alemaal slape nu ik klaar ben om rusie te komen trappe? Nauw leker dan!

Ik moest eerst een fillem afkijke maar omdat tie te laat was begonne, hat de deeveedee rekorder hem niet helemaal opgenome. Dus nauw ga ik ook nog rusie make meet de net cooworinaator van nederlant 3! Doont kum bietwien mie end maai moefie!

Okée Liet, je ongesgore vrugt legt nog voor gaats gelukig, dat of dat ik niks hep gemist he snap je? Dat souw ik erg vinde. Maar je bet staat al wel op klosse. Waneer ga je werpe?
Ha livjes hie sitte juli! En nauw sijn juli ammel al naar 1 oor-landt sekers? En roel wad hoor ik nouw WILL JY GEEN RUSSIE MET MYN?? Nauw dat ken je krygen hoor ik wagt jouw morger midag om halvir wel op in hut vietsen nok!

Wad de zou nou vertrekt, ik had daar tus een dead! Ma hij kwam niet uit dagen! Ik had spesjaal een regts drayende antie semitiese knoop in me zen zuur geknopt maar nicks! hoor Of zout tie me vodden niet aftrekeluk genogt hebben gevongen geworden voor dr een keertie agterlangs te sguiven? Hinge me kladde te flaperrug? Zakken toppik openen? Helleup!

Zoom dragt allemal lieffijes vam ne!
Ga in therapie!
O roel daa ben je al
Ga in therapie!
Ik fiets'em deruit over perzisch 2 weeken, 5 daghen, 14 uuren, 24 menuten en 29 suck on Dan! Notulier het vadst eve mijde, en riemijnt mie as hudt zover is. Daddik eve klaar ga zidte, want zowals Wallie v\d Rimple zei: tweede roepdinge valle der zo uit.

BS: bennik eve blei dadt ik net niet cooworinaator ben gewodde?! pfjeo!
Hoe heet 'ie? Je deet? Gaan ik hem nu belle en hem de uit volschelde. Ik ben der voor in de steming!
Li, ik zet het inde Havettagenda. Kompt alemaal piekfein in orde jei hoevt nergens je mooie hooftje over te breke meer.

Het gaat om een van me favoriete fillems. The Portrait of a Lady en ik ken de DVD nerreges kreige dus ik blei, kon ik em gistere opneme, beginne ze 50 minute te laat met em uitzende!

Nauw dan wil je wel pisig worde. Teminste, ik wel!
Roelienamiena asie nouw tog langs die koeie die naait hoor gaad, ken je hem><haar dan ook een sgop wegers Loes fuckopen! Die hep dakzei hem='haar tus gistravent Heel Domptuer Loeka gemisd
Ga in therapie!
kaj egtiets voojjaw! Opgebokste kladde en je zus der technise cream doot bewijze van censuur aandoen en dat dan je deet niet agterlangs komt... Mesgien hadt je tog nog een zwerm veminiesme over je? Dat ruijke ze van afstant hoor! Nie meer doen, geuwwon blei lagge almar en knikke. Vinde deets leuk!
Roelie het zei je "fuggeve" hor! Fan zoon tege misser zouk ook flix zagen reinig worden! Gefum ma van wol die koeie die naait hoor. Made namers Kaj, segmaar tesem!

Lied, jij viet sum derruit? Doe jij mee aan ter land ten see en uit de lugt? Hebbie al soon leuk karrechie geworpen dan?

Ik zed me mobile wel voor je worp dag, dan ken je menhier bokkje klaar setten voor te vangen.
Ga in therapie!
O Roelie, het was een blijn dead, tus ik weed ze naam nie. Maar se nummer is 06 (vier) 3 (vijf) 7 (agd) 20 (drie) 0 (oh?) 3x3 (=negen).
Ga in therapie!
Lied, amme smijl ken het nie leggen, ik heb de hele tijd met alle vier (8) de lippen gelaggen!
Ga in therapie!
truste mijsjes, de vate wascher is vol en ik ben leeg gepudt dus ik ga de trap hale om in me bedt te klimme.

kusjes, julie Lijdenwijf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven