traktatie

17-03-2017 16:26 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week is mijn dochtertje jarig. Ze word 6 jaar. Ik heb bekertjes gemaakt met uiltjes erop, maar nu heb ik nog geen inspiratie wat ik er precies in moet doen. Iemand ideeën?
Popcorn, kwarktaart, fruit, zoiets?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Spekjes
Mandarijntje, mini zakje Haribo, potlood, dropjes, popcorn, m&m's, rozijnen, koekjes.

Kan vanalles in. Vervolgens doorzichtig pakpapier met strikje of lintje en klaar.
Gepofte rijst
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Dank jullie voor de reacties! Me dochtertje vond m&m's een goed idee .
Ik zou het enigszins gezond houden. Zoute popcorn vind ik een goede!
Chips.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een bekertje vol met M&M's zou ik niet doen, dat is echt vrij veel. Ik zou gaan voor popcorn, lekker en niet al te ongezond
quote:Rb30 schreef op 17 maart 2017 @ 17:12:

Dank jullie voor de reacties! Me dochtertje vond m&m's een goed idee .Het is mijn dochtertje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Rb30 schreef op 17 maart 2017 @ 17:12:

Dank jullie voor de reacties! Me dochtertje vond m&m's een goed idee .En wat denk je dat de juf van jouw dochtertje daar van vindt? (Hier toch echt voorkeur voor iets gezonders)
Popcorn is bij mijn peuter en kleuter een.groot succes (en bij ouders en leerkrachten ook). Een.beker m&ms zou ik echt niet fijn vinden als traktatie voor een 6-jarige. Dat krijgen ze thuis echt niet in een dergelijke hoeveelheid. Een doosje smarties lijkt me echt ruim voldoende en liever iets anders dan chocolade of snoep.
Hangt er ook maar vanaf hoe groot die beker is.

En ze hoeven hem niet in 1 keer op te eten. Laat ze er een aantal opeten op 't moment zelf en de rest meenemen naar huis.
je heb ook van die hele grote smarties.. Sneller vol maar toch lekker..
OT: Vanaf welke leeftijd kan popcorn? En maak je dat zelf (dus zonder of met weinig zout/suiker)? *sorry TO*.
quote:Nouschi schreef op 17 maart 2017 @ 18:36:

[...]

Het is mijn dochtertje.Het was toch de dochter van TO?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Verkeerde link.
quote:Odille schreef op 17 maart 2017 @ 19:57:

OT: Vanaf welke leeftijd kan popcorn? En maak je dat zelf (dus zonder of met weinig zout/suiker)? *sorry TO*.Kan voor peuters al (3jr). Zonder zout of andere smaakjes. We maakten het zelf als traktatie op de psz. Fijne is dat bijna alle kinderen het mogen hebben, ook die met allergieën en geloofsovertuigingen ^^
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 17 maart 2017 @ 20:00:

[...]

Het was toch de dochter van TO? Nietus!
quote:Labalade schreef op 17 maart 2017 @ 20:07:

[...]

Kan voor peuters al (3jr). Zonder zout of andere smaakjes. We maakten het zelf als traktatie op de psz. Fijne is dat bijna alle kinderen het mogen hebben, ook die met allergieën en geloofsovertuigingen ^^Dank je! Zoon wordt 3 en ik was nog aan het nadenken over een vulling voor zandbak vormpjes. Popcorn klinkt goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven