Welke luier?
zaterdag 18 maart 2017 om 06:57
Mijn zoontje (15 maanden) droeg altijd pampers baby dry maat 6 voor de nacht, maar hij lekt nu continu door.. we hebben ook al de luierbroekjes van de lidl in maat 6 geprobeerd, hiermee lekt hij niet zo erg door maar hij lekt nog steeds wel tot en met zijn pyjama door.
Welke luiers zouden de oplossing kunnen bieden? Of heeft er iemand andere tips?
Hij slaapt nu van 19.30 tot 6, dan wordt hij wakker van zijn natte pak
Welke luiers zouden de oplossing kunnen bieden? Of heeft er iemand andere tips?
Hij slaapt nu van 19.30 tot 6, dan wordt hij wakker van zijn natte pak
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
zaterdag 18 maart 2017 om 08:56
Hier ook altijd Pampers baby dry gehad..totdat ze vernieuwd zijn. Constant doorgelekte luiers 's ochtends. Heb daarom die van van het kruidvat toch nog een kans gegeven en sindsdien blijft ze weer droog! Gewoon in dezelfde maat.
Ik heb voor mijn dochter van bijna 2 maat 5. Volgens de gewichtsaanduiding is dat nog veel te groot, maar ze sluiten goed aan en nemen dus ook genoeg vocht op. Kleinere luiers zorgen hier voor doorlekken.
Ik heb voor mijn dochter van bijna 2 maat 5. Volgens de gewichtsaanduiding is dat nog veel te groot, maar ze sluiten goed aan en nemen dus ook genoeg vocht op. Kleinere luiers zorgen hier voor doorlekken.
zaterdag 18 maart 2017 om 09:33
zaterdag 18 maart 2017 om 09:41
quote:saar78 schreef op 18 maart 2017 @ 08:28:
Wij gebruikten bij ernstig doorlekken (inderdaad fases) het plastic luierbroekje van de Hema over de luier. Werkte echt goed. Is een plastic met badstof broekje met verstelbare drukknoopjes. Het is wel wat jaren geleden, maar wellicht zijn ze nog verkrijgbaar.Luierbroekje is een goed idee. Er zijn zat soorten online te koop.
Wij gebruikten bij ernstig doorlekken (inderdaad fases) het plastic luierbroekje van de Hema over de luier. Werkte echt goed. Is een plastic met badstof broekje met verstelbare drukknoopjes. Het is wel wat jaren geleden, maar wellicht zijn ze nog verkrijgbaar.Luierbroekje is een goed idee. Er zijn zat soorten online te koop.
•
zaterdag 18 maart 2017 om 10:13
Voor het slapen verschonen gaan we proberen, bedankt voor alle tips!
Zoontje is wat steviger, dus de luiers van de aldi gaan dan juist niet goed passen gok ik, als die bij een dun kindje goed passen
Zoontje is wat steviger, dus de luiers van de aldi gaan dan juist niet goed passen gok ik, als die bij een dun kindje goed passen
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
zaterdag 18 maart 2017 om 10:25
Wij hadden exact hetzelfde probleem met mijn zoontje van nu net een jaar. Verschonen als wij naar bed gingen vond ik helemaal niets, dus wij hebben een tijdje twee luiers over elkaar gedaan, wat ook niet hielp. Sinds kort alleen een 5 voor de nacht en dat gaat goed. Hij krijgt nog een aantal nachtvoedingen (borstvoeding), dus dat draagt natuurlijk ook bij aan de volle luiers.
Frustrerend wel, dat herken ik helemaal. Hopelijk vind je iets dat voor jullie werkt.
Frustrerend wel, dat herken ik helemaal. Hopelijk vind je iets dat voor jullie werkt.
zaterdag 18 maart 2017 om 11:32
quote:04012016 schreef op 18 maart 2017 @ 10:13:
Zoontje is wat steviger, dus de luiers van de aldi gaan dan juist niet goed passen gok ik, als die bij een dun kindje goed passenDochter was als baby best bol, Aldi zat prima. Er zit genoeg rek in die luiers
Zoontje is wat steviger, dus de luiers van de aldi gaan dan juist niet goed passen gok ik, als die bij een dun kindje goed passenDochter was als baby best bol, Aldi zat prima. Er zit genoeg rek in die luiers