Bikini verkleurd

21-03-2017 08:11 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een zwart wit gestreepte bikini van het merk Seafolly, vorig jaar gekocht.

Nu is het witte helemaal verkleurd naar beige (de buitenste laag, de vulling eronder is nog spierwit. Doordat de verkleurde laag doorzichtig is zie je het verschil zo erg), waarschijnlijk door zon, zee en strand. Met de reguliere was krijg ik het niet weg, dus ik zoek tips om het weer mooi te krijgen.

Heb de bikini pas 1 vakantie aangehad en hij was iets te duur om hem weg te doen.

Anyone?
https://www.google.nl/sea ... w=360&bih=512&dpr=2#imgrc=FIU7pQpRJDwATM:

Betreft deze!

Edit: dan krijg je alle zoekresultaten. Het gaat om de coast to coast hipster en bandeau top. Voor de beeldvorming.
Ik ben bang dat je dat niet weg krijgt en je hem toch weg moet gooien.
Gezien het merk zou ik contact opnemen met de klantenservice ofzo. Voor het geld dat zij tellen voor hun badmode mag het wel ietsje langer meegaan dan één jaar, zelfs als je elke dag in het zwembad zou liggen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik zou ook de klantenservice bellen.

Heb zelf een zwart/wit badpak vannSeafolly en die na jaren nog steeds spierwit ( het witte gedeelte dan he ;))
Heb je je bikini iedere avond na het zonnen uitgespoeld?
Klinkt als verkleuring van zonnebrandcreme. Ik heb dat ook in witte bikini, wit petje, witte zonnebril is echt gewoon balen ben ik bang.
Chloor.
Ja braaf uitgespoeld na gebruik. Denk ook van de zonnebrand.

Chloor dacht ik ook aan, maar durf het niet op iets wat niet volledig wit is.

Zal eens kijken of ik het merk kan mailen.

Balen zeg!
Ik heb niet naar je plaatje gekeken maar ik heb het een keer met een combi van groen en crème kleurig gehad. Ik had de bikini in water gelegd om ff uit te spoelen, net ff te lang laten weken waardoor de groene kleur in het crème was gesproken heel zonde wel een leer momentje.
Bedenk me net dat je ook Vanish eens kan proberen? Maakt wit ook heel mooi wit. Misschien even testen op een klein stukje?
Vanish zal ik eens kopen. Volgende vakantie is pas in september dus heb tijd zat om dingen te proberen. Bedankt voor het meedenken in ieder geval!
Denk meteen aan zonnebrandcremevlekken. En die gaan er niet uit.
Misschien te warm gewassen?

Wit nylon verkleurd naar creme of grijs als je hem te warm wast.
Heb hem alleen met de hand gewassen dus dat zal het niet zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven