Maak elkaar blij!!!

28-01-2009 01:26 387 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, mooi! Eindelijk weer toestemming voor dit topic.

Met de komst van dit forum verdween mijn (duh, mijn best lopende topic ooit ) naar het prikbord. Echter, in navolging op de ruiltopics mag dit dus weer.

Heb je zegels, spaarpunten, voetbalplaatjes, kortingcoupons of wil je ze?

Geef het hier aan, help elkaar aan vol plakboek, volle spaarkaart of een D.E. servies.

Het is te laat voor de C1000-zegels die ik over heb.

De AH voetbalplaatjes houd ik al apart voor Dreamer.

Vul verder aan/in wat je kwijt wilt of kunt gebruiken en maak elkaar dus blij! Kleine moeite, soms groot plezier!
thee wijzigde dit bericht op 28-01-2009 01:51
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
grin Shining, nu moeten we uitkijken hoor! Kunnen het niet TE vaak met elkaar eens zijn !
Nee, dat zou alleen maar verdacht worden, nietwaar?
Zo helpt het ene topic het andere. Fijn zo!

Voorheen kregen wildvreemden mijn zegeltjes, nu worden dat de wildvreemde formummers. Succes ermee.
Da's tof Hanke! Ik neem ook altijd alles aan. Altijd wel iemand blij mee te maken.
Ik heb nog die voetbalkaartjes Hollands Helden. Ofzoiets:)

Als je wilt stuur me een privebericht maar heb ze ook op Marktplaats staan als 'gratis'.
hiero: een super lieve kerel inruil voor een wat stouter type!

ruilen betekent danook niet huilen!

garantie tot de voordeur
Ik heb nog voetbal plaatsjes van de AH en kaarshoudersjes van ikea (zie onder, maar dan geel oranje, rood en paars).

mail even als je ze wilt hebben

linndaatje@hotmail.com
Alleen wil ik nu heel graag de titel veranderen in iets wat duidelijk maakt dat het een ruiltopic is voor zegels e.d.
wij doen vrijwel altijd boodschappen bij de appie en krijgen dus geregeld van die stomme voetbalplaatjes. Iemand interesse? want bij mij gaan ze altijd op vakantie richting vuilnisbak.
Leuk en nuttig topic
quote:kaatje_85 schreef op 28 januari 2009 @ 08:35:

wij doen vrijwel altijd boodschappen bij de appie en krijgen dus geregeld van die stomme voetbalplaatjes. Iemand interesse? want bij mij gaan ze altijd op vakantie richting vuilnisbak.

Jaaaaaaaaaaaaaa! Heel, heel graag! Onze zoon is net 6 en kan eindelijk geheel zelfstandig dit soort dingen doen, dus zit druk te plakken in zijn album. Hij heeft er erg veel lol in en ik zou hem dan ook graag blij maken met de plaatjes.

Wat zou je ervoor terug willen? Ik doe bij de Hoogvliet boodschappen en die hebben de pannen-zegels nu.
Wat leuk!

Wij hebben van die super Kras zegels van de Dekamarkt, waar we ook altijd aan meedoen.

Dubbele hebben? (heb ze nog niet, maar ga ze dan apart houden)
quote:whopper schreef op 28 januari 2009 @ 09:17:

[...]

Jaaaaaaaaaaaaaa! Heel, heel graag! Onze zoon is net 6 en kan eindelijk geheel zelfstandig dit soort dingen doen, dus zit druk te plakken in zijn album. Hij heeft er erg veel lol in en ik zou hem dan ook graag blij maken met de plaatjes.

Wat zou je ervoor terug willen? Ik doe bij de Hoogvliet boodschappen en die hebben de pannen-zegels nu.Whopper mail me even je adres, dan spaar ik wat van die pakjes op voor je zoon en dan stuur ik ze naar je op. Hoef er niks voor terug. sweet_dream65 apendinges hotmail.com
Ik wil eigenlijk altijd spontaan een heel onbekend iemand een bloemetje sturen, maar toch durf ik dat nooit. Hahaha, stom he?!
De titel lijkt mij prima zoals deze is of is dit de nieuwe titel?

Meiden, succes met elkaar aanbieden, ruilen, whatever.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Als er iemand zijn pakketzegels van de Em-te niet hoeft houdt ik me aanbevolen!

Mijn voetbalplaatjes van de AH houdt ik al voor iemand apart.
Heeft iemand toevallig zegeltjes van de Pipoos liggen? Ik heb AH voetbalplaatjes te ruil jennipher_vivaforum@hotmail.com
anoniem_17318 wijzigde dit bericht op 28-01-2009 12:10
Reden: e-mailadres toevoegen
% gewijzigd
Als er iemand de zegels van de sanders niet wil houd ik mij aanbevolen! (die van het muziekkwartier). Roep maar wat je er voor terug wilt!
Ik heb het ook op het ruiltopic gezet, maar ik heb even een brutaal vraagje dus (copy/paste);

Ik kom momenteel veel op de kinderafdeling van een revalidatiecentrum. Daar zitten een heleboel jongetjes die heel erg blij worden van de voetbalplaatjes van Albert Heijn. Omdat ik dat zo leuk vindt om die ventjes net wat extra's te geven enzo (onder het mom van ze zitten daar al niet voor hun lol), zoek ik de voetbalplaatjes die mensen over hebben.

Wie ze naar mij op zou willen sturen, zou heel erg leuk zijn!!!!

marels_@live.nl

En sorry voor het onbeschaamde oproepje, maar ik vind het gewoon zo leuk voor die jochies.
668, the neighbour of the Beast
Schaam je niet Marels. Zo heb ik in de bloeitijd van dit topic heel wat DE-zegels voor de liefhebbers' neuzen weggekaapt voor een goed doel. Liep als een trein en ik heb heel wat verdrietige kindjes blij kunnen maken met een Nijntje beker of bord en het gezin wat deze kindjes opving met een koffiezetter.

Alsnog dikke zoenen voor de mensen die daar toen aan meehielpen!

Ik kom niet vaak bij de AH, maar ik zal het in de gaten houden. En andere zegels ook!

Gaaf Thee, dat het weer hier mag! Ik zet hem in mijn favo's.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ja, leuk is dat he!!

Er zit daar nu familie van mij, en ik kom daar zeker elke week.

Er zit daar ook een jochie van negen, hele kamer vol met voetbalposters enzo. Die wordt gewoon helemaal springerig gelukkig als je weer voetbalplaatjes hebt!

Echt zo leuk, vooral omdat die kids het al niet makkelijk hebben natuurlijk!!
668, the neighbour of the Beast
Superinitiatief van je Marels en zeker hoort ook dat soort 'spaarders' hier. Hoop dat je er zo nog wat extra bemachtigt!

Poez, spaar jij de DE-punten niet meer voor dat doel?
Thee, ik doe het nog wel, maar een beetje low profile. Ik zamel nog wel in, maar geef nu door.

De coördinatie doe ik niet meer zelf. Ik deed het voor één gezin die ik zelf kende, maar de toestroom van donaties was groot, zodat er toen een opvanggezin bijkwam, en nog één.

Op een gegeven moment waren er meerdere gezinnen (vier in totaal) die er van profiteerden en toen werd het voor mij wat lastig om de spil nog te zijn. Ik ben ook maar een single mom met een bijna fulltime job.

Het werd ook minder persoonlijk toen er gezinnen bijkwamen die ik eigenlijk niet kende. Gelukkig nam een fanatiek spaarder het van me over en daar gaan mijn zegels nu nog steeds naar toe.

Af en toe krijg ik nog steeds envelopjes van forummers! Jouw topic is een enorme boost geweest toentertijd. Het loopt nu een stuk minder hard, maar DE-zegel-donaties zijn nog steeds welkom!

Het gezin waar ik het voor deed is gestopt met pleegkinderen opvangen, maar er zijn nu nog twee gezinnen die af en toe Nijntje-items krijgen voor hun pleegkinders.

Voor mensen die DE-zegels kwijt willen:

Dit gaat over gezinnen die tijdelijk kinderen opvangen waar het thuis even niet goed mee gaat. Het oorspronkelijke doel was, om de kinderen allemaal een eigen bord of kop mee te geven uit het Nijntje-servies van Douwe Egberts, met hun naam erop. Die mochten ze dus mee nemen als ze uit het pleeggezin weggingen. Het idee erachter kwam van één pleeggezin, die met het bordje of de kop uit wilden drukken dat er hoe dan ook, altijd een plaatsje aan tafel zou zijn voor deze kinderen. Eigen bordje meenemen en je mag zo weer aanschuiven.
oh that purrrrrrrrrfect feeling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven