Welk vloerkleed
zaterdag 25 maart 2017 om 21:13
Een lichte woonkamer met naturelle kleuren. Ik hou van rustige tinten en verschillende materialen. We hebben een prachtige eiken vloer en een enorme dokergrijs gemeleerde stoffen bank wat ik niet heel erg bij elkaar vind passen, en we willen een vloerkleed aanschaffen. Ik zoek inspiratie, maar ben ook benieuwd naar de prijzen en kwaliteit , ik had voorheen altijd goedkoper leenbakker aanbieding vloerkleedjes maar merkte dat dat plat liep, dus liever geen hoog polig of 1 van goede kwaliteit. Welke winkels moet ik vooral bezoeken, wat zijn jullie ervaringen met bv ikea of zit daar veel verschil in nog?
Ik heb katten, 2. Is wellicht nog het vermelden waard, er moet ook gestofzuigd worden
Ik heb katten, 2. Is wellicht nog het vermelden waard, er moet ook gestofzuigd worden
zaterdag 25 maart 2017 om 21:35
zaterdag 25 maart 2017 om 21:44
Calamitycat ik was net op een site voor sisal tapijt, maar zo veel keus en stiksels en kleuren joh niet te doen! Ik moet indd naar de winkel ja, ik ga de kwantum checken, maar zelfs dan vind ik het lastig denk ik, zal het staan?
Grof gevlochten kwam ik ook tegen maar lijkt mij stoffig worden (harig..)
Een binnen buiten tapijt, handig! Wat voor materiaal is dat?
Grof gevlochten kwam ik ook tegen maar lijkt mij stoffig worden (harig..)
Een binnen buiten tapijt, handig! Wat voor materiaal is dat?
zaterdag 25 maart 2017 om 21:54
Wij hebben een grote koeienhuid liggen. Poezen vinden poes vindt (moet nog steeds wennen ) er niks van. Past mi goed bij natuurlijke materialen en is makkelijk schoon te houden (vegen of stofzuigen). Ikea!
Aanvulling: dat heel grove materiaal (van dat hele dikke breisel) vind ik ook heel mooi maar is een ramp met kattenharen.
Aanvulling: dat heel grove materiaal (van dat hele dikke breisel) vind ik ook heel mooi maar is een ramp met kattenharen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
zaterdag 25 maart 2017 om 21:58
Ik merk niks qua stoffigheid en ik heb astma.. Die van Ikea is aardig grof, maar ik rag er ook altijd goed overheen met de stofzuiger. Kat wilde er in het begin nog weleens aan krabben maar dat is gewoon consistent op de krabpaal zetten.
En zoals Cc zegt hij is erg mooi. Ook fijn om met blote voeten over te lopen. (Cc nu kan ik niet meer normaal naar mijn kleed kijken hahaha)
En zoals Cc zegt hij is erg mooi. Ook fijn om met blote voeten over te lopen. (Cc nu kan ik niet meer normaal naar mijn kleed kijken hahaha)
zondag 26 maart 2017 om 18:55
quote:Tickel schreef op 26 maart 2017 @ 18:45:
Eiken, grijs en rustige tinten.
Ik denk dat zoiets er wel bij past.
[img]http://www.vloerkleden.nl/files/cache/4 ... _f2104.jpg[/img]Oei mooi zeg! Vloerkleden.nl dat ik die nog niet gevonden had hihi
Eiken, grijs en rustige tinten.
Ik denk dat zoiets er wel bij past.
[img]http://www.vloerkleden.nl/files/cache/4 ... _f2104.jpg[/img]Oei mooi zeg! Vloerkleden.nl dat ik die nog niet gevonden had hihi