Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol

dinsdag 27 januari 2009 om 21:31
Haaai lievffeurts!
Em, heb jiju ook al sv purbleme? Ik hadt ze ook en ik was noc tuis me een siek roepding ook tot oven matugge ramp. Kon ik nie eens opvewammeren op me kuttoor. Ma ik begrijp tot die leyke man immuddils is geaarreveert? Maakt er maren genzelge lan-ge avent van!
Liederly, die cream dood modje me nog states uit leggen. Duist?? Al sla je me vliegge op me kop!?
Nouw lees ik tus túh laad bij for tot ik wisd doddik most fingere, marrik dogt fan morge: dings dach finger dach! tus gefingert is er weldeege!
Me roepding zee ned een leuk gadigd, wat of tot ik graarne met juli wil deelle (futtaalt op ze havettes):
dat rijmp
rijmp
nie
Gawaldeg tog?! Dijdeleuk een digter "s" in een halve uierdop!
Loessie ik ben totaalos in de onderdruk van je lev tot je zomer for een klas me middelbare jongerre je sgeur optrek! Tus jij ken nouw die Adrie Naliene van Liedelief?
Bapsie hoest met jou? Al klagekomen van de teullustelling van de qkuisz? Heb de kuttendompteur je niet te swaar onderhander "genoommen"? Andurs kom ik dur gewoon op dr eendeback slaan hoor!!!
Margie heb fuckaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaansie jiejiejie! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur A!
Koekkie hebbie je ruch al losgefrickt? Nordik kandklots wokken hulpd vast ook om te verspanne!
slief!
Kaai
Em, heb jiju ook al sv purbleme? Ik hadt ze ook en ik was noc tuis me een siek roepding ook tot oven matugge ramp. Kon ik nie eens opvewammeren op me kuttoor. Ma ik begrijp tot die leyke man immuddils is geaarreveert? Maakt er maren genzelge lan-ge avent van!
Liederly, die cream dood modje me nog states uit leggen. Duist?? Al sla je me vliegge op me kop!?
Nouw lees ik tus túh laad bij for tot ik wisd doddik most fingere, marrik dogt fan morge: dings dach finger dach! tus gefingert is er weldeege!
Me roepding zee ned een leuk gadigd, wat of tot ik graarne met juli wil deelle (futtaalt op ze havettes):
dat rijmp
rijmp
nie
Gawaldeg tog?! Dijdeleuk een digter "s" in een halve uierdop!
Loessie ik ben totaalos in de onderdruk van je lev tot je zomer for een klas me middelbare jongerre je sgeur optrek! Tus jij ken nouw die Adrie Naliene van Liedelief?
Bapsie hoest met jou? Al klagekomen van de teullustelling van de qkuisz? Heb de kuttendompteur je niet te swaar onderhander "genoommen"? Andurs kom ik dur gewoon op dr eendeback slaan hoor!!!
Margie heb fuckaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaansie jiejiejie! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur A!
Koekkie hebbie je ruch al losgefrickt? Nordik kandklots wokken hulpd vast ook om te verspanne!
slief!
Kaai
Ga in therapie!
dinsdag 27 januari 2009 om 21:45
Kaj, ik odde break me karjere wel weer is om je te invo meren over hudt sneij flack van Bijbalze Geziendenis en Pupjoeler Kultjer. Hiero mijt ik hoop dad dit je mendtale roest geeft na al die dache! :
Marg: ferkansje, wat lek! Watgajederandoen?
Loes: R.U.G.S ..P.E.K !!! En iededaad: ook Adrie N?
Baps: is er gesnoeit door je doktur of wat was de afspraak?
Em: mog je de kabbel trij van je zeeuw man aan? Heb hum een haryge bots kast?
Koek: de sgijne zekere mesaasje stafe te bestaan tege peinege spyere die fulligting brenge!
Marg: ferkansje, wat lek! Watgajederandoen?
Loes: R.U.G.S ..P.E.K !!! En iededaad: ook Adrie N?
Baps: is er gesnoeit door je doktur of wat was de afspraak?
Em: mog je de kabbel trij van je zeeuw man aan? Heb hum een haryge bots kast?
Koek: de sgijne zekere mesaasje stafe te bestaan tege peinege spyere die fulligting brenge!

woensdag 28 januari 2009 om 00:14
Braak me de bak niet open over echte likken fun pligteringen Lied En wattattegaad hebben hun altijt wel een seks kus "tot ze kooppuuin hebbe" "druck op de karjere" en zee terra.
Kajla ken vort ist in luttulle daggen/nagten weer is rutzuch gan slappen!
Slap slekkers!
sP Loesje-jo, toe jij hut ligt uit zow?
Kajla ken vort ist in luttulle daggen/nagten weer is rutzuch gan slappen!
Slap slekkers!
sP Loesje-jo, toe jij hut ligt uit zow?
Ga in therapie!

woensdag 28 januari 2009 om 01:19
Marg, heb je fekantieplannen? Eerst maar es uitrussen van alle werkdruks. Maar gefliesteert en genieter van!
Toos, nog wakker? Even een knuf voor een goet doorgestaan op een pittege dag met de kantoorlinker enso.
Emma, hebbiedie werkende man van ze werk weg lekker indebed stee?
Wadtister eigenluk gebeurt met die ene (1½) man en ze regeboog jas?
Laaps lekker ook Kajla en Roel en Lied en Baps en Sab en Wen en Koek en Wallie en Lies en HarHar
Ik doezo ut ligt wel uit.
Eerst nog een vilm, ik ga kijke:
(geen idee wadtut betekent, is Franstaleg?)
Depuis qu'Otar est parti.
Toos, nog wakker? Even een knuf voor een goet doorgestaan op een pittege dag met de kantoorlinker enso.
Emma, hebbiedie werkende man van ze werk weg lekker indebed stee?
Wadtister eigenluk gebeurt met die ene (1½) man en ze regeboog jas?
Laaps lekker ook Kajla en Roel en Lied en Baps en Sab en Wen en Koek en Wallie en Lies en HarHar
Ik doezo ut ligt wel uit.
Eerst nog een vilm, ik ga kijke:
(geen idee wadtut betekent, is Franstaleg?)
Depuis qu'Otar est parti.
woensdag 28 januari 2009 om 07:18
Choedemorge liefuh ha veters,
Mannelies hep as het goedt is een niewe karjere Hij is al has ticke un teitje besig voor te zoeken naar een andere baan omdat ze baas van nu een lul is.
Vamiddach gaadt ie ze kont ract overteekene. Jeeeh.
Margje, einde luk fuckantie. Whoehoe wadt fein meit.
Alle andere meidten, ik vint hullie nog steets heel liev en wout dat ik wad meer teit voor julie hat. Kompt wel weer goet. In de mientaim, plies doont forket aboud mie.
Mannelies hep as het goedt is een niewe karjere Hij is al has ticke un teitje besig voor te zoeken naar een andere baan omdat ze baas van nu een lul is.
Vamiddach gaadt ie ze kont ract overteekene. Jeeeh.
Margje, einde luk fuckantie. Whoehoe wadt fein meit.
Alle andere meidten, ik vint hullie nog steets heel liev en wout dat ik wad meer teit voor julie hat. Kompt wel weer goet. In de mientaim, plies doont forket aboud mie.
woensdag 28 januari 2009 om 09:47
Goeiemogeles!
Lieve Lies, ik vingut juisd altijt zo fein tot jij ons hier goeiemogelens komp wensen Geviezeflapt met de Mannelies ze niewe karjere!!
Loes ik kan vloiesaam frans, hut betekund: zins dat otar wech is. Die gozur met die cream dood is aan de is me lietten verkogt, ze brur kwam hum nettelad uit de put hellepe! Jezit, ik raak hoelangermeer fut rouwt met de Bijbal! Het lykent wel of ik hiero anut door leren ben
Roetsig geslappen heb ik helemaaal nied! Me mauwding kwam me wakermakken toena kon ik de slaap nie meer bij de horens vatten Of tog wel, wand ik hurrinder mij tot ik droomde tot ik med iemant aan de televoon was en zij : kijk!? hut blitsemt, sie je dat? Hij trek hemel door de lugt! Kijk hij komp hierheen. Ho. Hij gaad naar die berque imme voorteun! Oh! De berqq flieg in de brant!
Het was besd een enge dromm! Zouttie nog wat dipere gang der agter zitten? Imant? (NSB ik héb geen berqq in me forteun!)
Lieve Lies, ik vingut juisd altijt zo fein tot jij ons hier goeiemogelens komp wensen Geviezeflapt met de Mannelies ze niewe karjere!!
Loes ik kan vloiesaam frans, hut betekund: zins dat otar wech is. Die gozur met die cream dood is aan de is me lietten verkogt, ze brur kwam hum nettelad uit de put hellepe! Jezit, ik raak hoelangermeer fut rouwt met de Bijbal! Het lykent wel of ik hiero anut door leren ben
Roetsig geslappen heb ik helemaaal nied! Me mauwding kwam me wakermakken toena kon ik de slaap nie meer bij de horens vatten Of tog wel, wand ik hurrinder mij tot ik droomde tot ik med iemant aan de televoon was en zij : kijk!? hut blitsemt, sie je dat? Hij trek hemel door de lugt! Kijk hij komp hierheen. Ho. Hij gaad naar die berque imme voorteun! Oh! De berqq flieg in de brant!
Het was besd een enge dromm! Zouttie nog wat dipere gang der agter zitten? Imant? (NSB ik héb geen berqq in me forteun!)
Ga in therapie!

woensdag 28 januari 2009 om 16:14
woensdag 28 januari 2009 om 16:27
wadden elande en fuddried op zo een doorgeweekte dag...
knuvel voor Baps en Knuvel voor Toosje. En ook voor Wen, en ook voor Sebien, en ook voor Roelina, en ook voor Kaj, en ook voor Loes, en ook voor Har, en ook voor Koekie, en ook voor Annelies, en ook voor Margje, en ook voor Emma, en ook voor Wallie en nettulek ook voor Jetje!
knuvel voor Baps en Knuvel voor Toosje. En ook voor Wen, en ook voor Sebien, en ook voor Roelina, en ook voor Kaj, en ook voor Loes, en ook voor Har, en ook voor Koekie, en ook voor Annelies, en ook voor Margje, en ook voor Emma, en ook voor Wallie en nettulek ook voor Jetje!
woensdag 28 januari 2009 om 16:32