Proberen zwanger te worden - deel 3

10-11-2015 20:09 2179 berichten
Hier een forum van dames die zwanger proberen te worden. De meeste van ons zijn vanaf najaar 2014 bezig en dus al een poosje op weg. Daarom is iedereen welkom om mee te schrijven als je al minimaal 2 jaar aan het proberen bent zwanger te worden.

Lijkt het je leuk om mee te schrijven? We vinden het leuk als je je even voorstelt :-)
naam leeftijd ronde #kind NOD bijzonderheden
flipje2 29/41 ICSI1, tp5 eerste 15 aug? kan alleen zwanger worden via ICSI
3x mk (jun '16, dec '16, jul '17)
Praatje 34/42 58 eerste ? 1 mk (feb '15)
Gaat niet de mmm in
.
Peach1990 en Da4ntje jullie schrijven hier al een tijd niet meer mee, maar we hopen allemaal dat jullie wens ooit vervuld zal worden! :heart:

Yeah, hieronder de dames die zwanger zijn!
naam leeftijd #kind afspraken uitgerekend
Ylva 31/30 eerste afspraken 31 augustus '17
Unicorn32 34/32 eerste 24 november '17
.
Lieve Gadgetfreak, Proeliewoelie, Meivo, Miss94, Gurlie-1, Lisette_, Minilove, Suze27, Elliepie, Teacup, RianH, Mama_lin, Hil01, N89, Flower253, MissTiek2015, KimL en Bliss, jullie zijn inmiddels allemaal mama. Geniet van jullie kleintjes en kom af en toe nog eens langs om een update te geven.

Gebruikersnaam: Proberen2014-2015
Wachtwoord: Proberen
anoniem_227911 wijzigde dit bericht op 18-07-2017 17:18
42.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@flipje2; wat fijn dat het bms goed was! Weet je inmiddels meer?

@praatje; super goed dat je beter in je vel zit.

@hier; afgelopen dinsdag de uitslag gekregen van de bloedtest en ik ben zwanger!!! Ben nog steeds in een soort van shock en ieder bezoek aan het toilet vind ik eng en ik denk dat dat nog wel even gaat blijven Na bijna 3 jaar had ik dit bijna niet meer verwacht.

Dikke knuffel voor alle meiden op het wachtbankje en voor wie hem nog meer kan gebruiken natuurlijk
Unicorn JAAAAAA! Gefeliciteerd, en heel veel sterkte om de komende spannende tijd door te komen.

Lang leve IVF (het is het waard, vind je niet?).

Ik heb zondag weer een echo, dan wordt de beslissing (wel of niet ontdooien) definitief gemaakt.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Ik kom je nog een keer feliciteren unicorn. Yes!
Woooowwwww Unicorn ik zie nu je bericht!!

Waaaahhhhh jaaaaaa wat ontzettend goed en leuk en spannend ...

Wat moet jij je gek voelen... heb je zelf daarna ook een test gedaan? Voelde je iets?

Super blij voor jou!!!!!
Gadget hoe is het met jou? Groeit alles goed daar? Gaat t nog met werken? Hoe was de 20 weken echo?

Ylva leuk hoor een dochtertje wat is het dan opeens echt hè.. hoe voel jij je?

Flip ik volg je trouw! Duim voor je!

Praatje
@flipje en Suze; dank jullie wel!!

@flipje: worden spannende dagen voor jou ook! Ik ga voor je duimen voor goed nieuws zondag! Als zondag wordt besloten om door te gaan, wanneer is dan je tp? Of hoor je dat zondag?

Ik vond IVF een zwaar traject met al het prikken enzo maar het was het zeker waard Nu deze zenuwslopende weken doorkomen en ook proberen van ieder moment te genieten en het nieuws te laten landen en beseffen.

@Suze; het voelt nog heel onwerkelijk maar met de dag komt het nieuws meer en meer binnen. Ik ben nog in een soort van shock ofzo. Na bijna 3 jaar begon ik bang te worden dat het nooit zou gebeuren en de 1e mislukte poging had er keihard ingehakt. Ik was daar zo kapot van, dat ik dit bijna niet meer durfde te hopen. En toen kwam deze uitslag

Ik heb zelf de dag nadat ik de uitslag had gehoord, 2 testen gedaan; 1 gewone en 1 indicator test. Bij beiden knalde de uitslag binnen no time in beeld en ik bleef er maar naar staren hahaha Heel onwerkelijk allemaal maar ook stiekem een gevoel en een soort van opgelucht gevoel.

Hoe gaat het met jou en jullie kleine?

Ik vond het eerlijk gezegd wel spannend om mijn nieuws te delen omdat ik weet dat het ook hard binnen kan komen, maar dit forum voelt/voelde voor mij zo vertrouwd, dat ik me niet kon voorstellen dat ik het niet met jullie zou delen.
Dan is de tp de volgende dag, dus maandag.

En in de controle van zondag heb ik wel vertrouwen. Ze zei dat ze alleen de extra echo wilde inplannen vanwege de situatie van vorige maand, anders zou ze al meteen groen licht gegeven hebben.

Het ontdooien is het spannendste vind ik.
Wouw Unicorn! Van harte gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws!!
Everything happens for a reason
Ik vond het al bizar om na anderhalf jaar ineens een streepje te zien dus kan me niet eens voorstellen hoe jij je moet hebben gevoeld! Zoveel emoties die je dan voelt... Wanneer heb je de eerste echo gepland staan?

En natuurlijk moet je het hier laten weten! Het is en blijft een wonder!

Flip succes zondag en maandag. Hopelijk zet alles er goed uit en kan de tp maandag plaatsvinden.

Hier gaat t goed hoor. Dochter is alweer bijna 7 maanden. Het is een klein, actief, vrolijk en pittig ding
@flipje; is alles goed gegaan vandaag?! Ik hoop het!! Het ontdooien vond ik ook heel spannend. Eigenlijk bestaat het hele traject aan een aaneenschakeling van spannende momenten.

@Flower253; dank je wel!! Ben heel erg blij! Alleen nog een beetje in shock hahaha

@Suze27; het is nu een rollercoaster van emoties. Het besef komt wel meer maar totdat de eerste echo is geweest blijft ik het spannend vinden denk ik. 18 april staat de eerste echo gepland. Eerder kon niet omdat het zo druk is

Wat heerlijk dat het goed gaat met jullie kleine meid. Bijna 7 maanden alweer! Wat gaat het snel!!

Ik zie dat ik in de onderste tabel ben gezet! Super lief Dank je wel voor het aanpassen!
Hoi meiden!

Unicorn! Gefeliciteerd!! Helemaal geweldig! ben zo onwijs blij voor je! Hoe gaat het nu? Spannend 18 april de echo! Is dat met 7 weken?

Hier gaat alles goed. Alweer bijna 25 weken. Groeispurtje hier. Gek hoor zo'n buik. Moet er nog even aan wennen maar ik vind het super leuk. Klein druktemakertje binnenin. Heel gezellig. Druk bezig met alle dingen kopen. Veel hebben we nu in huis. De leveringen waren super snel! Dus nu ga ik me richten op welke kleuren en/of thema we willen. Dat is niet helemaal mijn ding dus even hulp inschakelen van m'n schoonzusje.

Flip, hoe is het bij jou gegaan vandaag?

Dikke kus allemaal!
Ik heb een embryo aan boord!

whaaaaaaa zoveel goed nieuws plots!!!! proficiat unicorn!!!! zooo blij voor jou dat het eindelijk gelukt is!

@gadget: amai, ook al 25 weken ver! dat gaat snel!!!

@flipje: hopelijk niet te veel slapeloze nachten! ik duim echt dat je nu vlotjes 40w haalt

@hier bijna een jaar voorbij, op 21/4 is dochter alweer 1 jaar het gaat veel te snel! ze loopt ondertussen al bijna en is helemaal geen baby meer
Ooo sommigen van jullie zijn alweer bijna toe aan de tweede leg! Hihi

Fijn Flipje dat je weer een tp hebt gehad! Ik duim voor je! Niet alleen dat hij blijft plakken maar ook dat hij dit keer bij jullie mag blijven.
Pffff tweede leg.... maar ja inderdaad... Flower is alweer een tijdje op weg.

Gelukkig maar dat niet iedereen zo erg in de shit zit, dat gun je ook niemand.

Hoop wel dat de zes uit de bovenste tabel nu ook eindelijk snel aan de beurt gaan zijn. Heb laatst wat geprobeerd te loepen, maar van sommigen is al lang geen activiteit meer geweest op viva. Hopelijk zijn die intussen gewoon allang zwanger.
hier nog lang geen tweede leg hoor... hooguit "proberen" vanaf het najaar ergens... maar we zien wel of/wanneer er een verrassing komt...

ik wacht nog tot jullie 6 (of toch op zn minst de actieve meiden) uit de bovenste tabel zijn

ah, flipje, telkens ik je verhaal verder lees, vind ik het nog steeds meer en meer wonderbaarlijk hoe jij hiermee om kan/gaat... ik vind je echt zo'n "straffe madam", zoals we in vlaanderen zeggen... . ik hoop nu echt dat het "derde keer, goede keer" is!
@MissTiek Is alleen maar mooi toch als de tweede zich wat sneller zou aandienen dan de eerste? Hoop dat het voor jullie bij voorzichtig proberen blijft en dat het dan al gewoon snel raak is. Deze "straffe dame" vind zichzelf niet zo stoer hoor... Je moet toch gewoon verder gaan. Alles om je heen gaat verder en daar word je haast vanzelf in mee gezogen.

@gadget Hoe ver ben jij nu? Juli duurt niet zo lang meer!

@Ylva, gaat bij jou ook zo hard! Weet je eigenlijk al wat het wordt? Een meisje!

Ik denk dat alleen praatje en ik hier nu nog meeschrijven?

NewSkies had zich hier afgemeld. Die zal ik dan maar uit de tabel halen.

Piano heeft hier in november voor het laatst iets gepost, Daantje in augustus.

Peach heeft al meer dan een jaar niet meer hier meegeschreven maar is nog wel actief op het forum.

@peach, Daantje, piano, als jullie op de achtergrond nog mee lezen, is alles goed met jullie?
Hooooi

unicorn wat een geweldig nieuws!!!!

echt waar van harte!

hoe gaat het nu met je...

oh wat een heerlijk gevoel, ook al begrijp ik heel goed je angst,

probeer het toch wat los te laten en lekker te genieten....

(enne het is toch gaaf om op dit forum je gevoel (het die dan ook is)

te kunnen delen.

lekker toch,

en je ziet al die lieve berichten terug komen)

Hey Flipje,

ja zo is iedereen weer anders in het maken van de keuzes he,

al vind ik het soms stiekem ook wel lastig, merk ik hoor

om mij heen mensen die wel met hulp (in welke vorm dan ook)

zwanger worden, (vorige week nog van een persoon die ik al lang ken,

meerdere keren in Nederland mislukt, nu in Dtsl is het wel gelukt,

ook een ander persoon in Dtsl geweest en onlangs bevallen,

schijnt daar iets verder te zijn dan hier in Ned)

ook hier op dit forum.

af en toe dan toch wel eens de gedachte,

wat is het bij ons, dat het tegenhoud?

en je hebt zoals je het zelf omschrijft,

een embryo aan boord, geweldig, en nu toch echt een goede 40 weken in zicht

ik duim keihard voor jullie

Dank je wel voor je knuffel Ylva

zo lief van jullie allemaal...

ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo heel erg actief meer ben

hier op dit forum dan dat ik in het begin geweest ben,

maar dat komt ook dat ik het hele gebeuren wel steeds meer naast mij neer kan leggen,

met natuurlijk nog wel de moeilijke momenten,

als je bij iemand bent die net zijn of haar kleinkind aan het vertroetelen is,

of als er in mijn omgeving een aankondiging komt van zwanger zijn.

maar de echte grote emotie zakt wat weg,

misschien dat dit juist ruimte geeft,

wat je zo vaak hoort, dat het dan wel lukt.....

of anders moet ik er toch aan beginnen te wennen

( ikzelf bijna 35 en mijn partner bijna 43)

dat wij altijd samen blijven en zelf maar leuke dingen moeten doen

op de momenten dat wij dat willen???

In ieder geval ben ik de natuur op dit moment eeuwig dankbaar

dat ik weer super lekker in mijn velletje zit

en dat heeft wel een dikke anderhalf jaar geduurd,

mijn schildklier doet weer lekker wat hij moet doen

na een schildklier ontsteking gehad te hebben,

wat kan een mens daar slecht van zijn.

nog wel 1x in de week naar fysio fittness om mijn

spierkrachten weer terug te krijgen

en verder weer lekker met de mountainbike de natuur in

om mijn conditie weer op te bouwen,

ben bijna weer mijzelf.

heeeeerlijk....

iedereen hele dikke knuffel...

geniet van het lente weertje

xxxx
Hallo Allemaal,

Even een klein kort berichtje van mij om te laten weten dat ik nog altijd meelees/leef met iedereen en nog steeds vreugde sprongetjes maak bji iedereen die zwanger is!

@Unicorn, wauw meis, super gefeliciteerd! Wat word je het gegund na 3 jaar!! En laat het maar snel 18 april zijn! Op naar een mooie echo met ene mooi kloppend hartje

@Praatje, toi toi toi meis, ook voor jou gaat je droom nog uitkomen..heb er bewondering voor dat jullie ervoor gekozen hebben om niet de mmm in te gaan!

@flipje, och meis wat een sterke, dappere dame ben je toch! Nu voor de 3e keer een tp gehad en oh wat duim ik hard dat dit allemaal goed gaat en dat er straks een heel gezond babietje in je armen word gelegd, ik gun het jullie zo!

Hier is de kleine man (vandaag precies) 10 maanden. En echt geen baby meer :hihi:! Hij kan zelf opstaan, aan de tafel of bank "lopen" en klets erop los...wat genieten van we de kleine man! Langzaam aan plannen we al zijn 1e verjaardag! Een 2e denken we nog even niet aan (wel heel erg welkom op den duur), eerst volop genieten van deze lieverd!

Dikke knuf voor jullie allemaal..ik duim zo hard!
Life is a party to be thrown
Hey kiml wat leuk van je te horen

En dat alles goed Gaat!

Tijd vliegt voorbij he ..

Unicorn Hoe was je echo?

Flipje hoe is het met jou?

Hier in afwachting ..

(Volgens de menstruatie app

Die ik dankzij de meiden op dit forum ben gaan ontdekken en waar ik heel erg blij mee ben )

Had ik donderdag ongesteld kunnen worden

Maar nog geen aankondiging daarvan is in beeld.

Maar ik voel me ook niet zwanger .Dus even rustig blijven .... en afwachten

Verder eigenlijk geen nieuws aan deze kant

Fijn weekend allemaal!
Nog steeds niets te bekennen van een menstruatie ¿¿¿¿¿¿¿¿
ooh, praatje! spannend!!! heb je al een testje gedaan?

ik duim hoor voor jou!
Ik durf nog niet te testen

Ben zo vaak in de maling genomen door mijn lichaam

En na zoveel jaar durf ik het ook niet te geloven

Begin wel het idee te krijgen dat ik af en toe "misselijk" ben ...

Zou het dan toch ...

Na zoveel jaar ...

Zonder artsen ...

Oh wat is dit erg ...
Onzekerheid..

Morgen is het een week dat ik ongesteld had "moeten" worden

Maar dat is nog niet het geval

Het af en toe misselijk is nog steeds aanwezig en verder eigenlijk niets

Morgenvroeg had ik willen testen

Omdat mijn man en ik dan samen zijn

Voordat hij moet werken

Maar nu begint er vanmiddag wat bruine uitscheiding te komen......

......

Ik weet hoeft niets te zeggen

Maar jullie snappen mijn onzekerheid

...

Ik weet het gewoon even niet.

Onze moeders onder ons

Wat voelden jullie de eerste prille week / Weken na het niet op komen dagen van de menstruatie

En alle anderen?

Hoe gaat het met jullie?

Liefs..
Hoi praatje.

De enige echte manier om erachter te komen in een test!

Ik voelde zeker de eerste week nog helemaal niks.

Ik hoop voor je dat de test positief is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven