Waaruit bestaat jouw dagelijks make-up?
donderdag 7 juni 2007 om 21:51
Nou ik heb ook een aardig ritueel en ga zeker niet zonder een make upje de deur uit! Komt ie hoor................;
- elecinacreme op bepaalde plekjes
- factor 50
- vochtinbrengende creme
- foundation/bronzer
- poedertje
- (soms oogpotlood, oogschaduw ligt aan m`n bui)
- mascara
- wenkbrauw potlood
- lipglosje
Maar ben er al erg getraind in dus 10/15 minuutjes en het zit erop! Maar ik zou het liefst weinig tot niets opsmeren maar heb geen mooi gezichtje dus vind het zelf nodig.....
- elecinacreme op bepaalde plekjes
- factor 50
- vochtinbrengende creme
- foundation/bronzer
- poedertje
- (soms oogpotlood, oogschaduw ligt aan m`n bui)
- mascara
- wenkbrauw potlood
- lipglosje
Maar ben er al erg getraind in dus 10/15 minuutjes en het zit erop! Maar ik zou het liefst weinig tot niets opsmeren maar heb geen mooi gezichtje dus vind het zelf nodig.....
vrijdag 8 juni 2007 om 16:05
De volgende stappen doorloop ik iedere ochtend:
-Met lotion mijn huid reinigen en daarna dagcreme (allebei van Vichy).
-Camoufleerstif op eventuele puistjes of vlekjes.
-Zwarte oogschaduw op mijn bovenooglid/
-Zwart oogpotlood onder mijn ogen.
-Over mijn oogpotlood een dun waasje blauw/grijze oogscaduw.
-Lippenstif.
Verder een lekker geurtje op, mijn haar doen en ik ben klaar.
Fijn weekend iedereen!
-Met lotion mijn huid reinigen en daarna dagcreme (allebei van Vichy).
-Camoufleerstif op eventuele puistjes of vlekjes.
-Zwarte oogschaduw op mijn bovenooglid/
-Zwart oogpotlood onder mijn ogen.
-Over mijn oogpotlood een dun waasje blauw/grijze oogscaduw.
-Lippenstif.
Verder een lekker geurtje op, mijn haar doen en ik ben klaar.
Fijn weekend iedereen!
vrijdag 8 juni 2007 om 17:29
quote:
Ik gebruik helaas bijna geen makeup meer. Ik ben sinds een tijd allergisch voor makeup, met de raarste reacties, ontzettende pijn overgaand in hoofdpijn, ontstoken en gezwollen oogleden noem maar op.
Ik ben ook allergisch voor de reguliere make up. Geen hoofdpijn maar wel gezwolle oogleden en plekken in m'n gezicht. Ik gebruik nu minerale make up, zie topic de ideale foundation, en heb nergens last meer van!! Voor mij is dit echt DE uitkomst, misschien is het ook wat voor jou?? Ik wil je best een proefje sturen hoor! Ik wete immers hoe naar het is om niet meer te kunnen tutten;)
Ik gebruik helaas bijna geen makeup meer. Ik ben sinds een tijd allergisch voor makeup, met de raarste reacties, ontzettende pijn overgaand in hoofdpijn, ontstoken en gezwollen oogleden noem maar op.
Ik ben ook allergisch voor de reguliere make up. Geen hoofdpijn maar wel gezwolle oogleden en plekken in m'n gezicht. Ik gebruik nu minerale make up, zie topic de ideale foundation, en heb nergens last meer van!! Voor mij is dit echt DE uitkomst, misschien is het ook wat voor jou?? Ik wil je best een proefje sturen hoor! Ik wete immers hoe naar het is om niet meer te kunnen tutten;)