Netflix offline kijken verdwenen

30-03-2017 10:48 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde net aan een vriendin laten zien hoe je op Netflix een serie kunt downloaden om later offline te kijken en zie nu plots dat de functie bij mij is verdwenen. In januari heb ik hem nog gebruikt, dus ik weet zeker dat het wel kon op deze telefoon. Op google kan ik ook niet vinden dat het eruit is gesloopt o.i.d. Weet iemand meer? Ik zou het wel fijn vinden om de functie terug te krijgen
Bij mij is hij er nog. Ben je wel met de WiFi verbonden?
Je kunt niet alles downloaden.
@Lady_Vintage: Ik zit wel op de wifi, dus dat is het helaas niet.

@nerdopviva: ik weet dat ik niet alles kan downloaden. Eerst stond er echter in mijn menubalk de optie 'Offline te bekijken' o.i.d. Dat staat er nu ook niet meer. En ik heb echt al tientallen series aangeklikt en nergens staat het icoontje downloaden meer.
Je kan niet alles downloaden. Dus de optie is er wel maar niet voor elke film en serie.
ik kan op mijn mobiel aan de linkerkant op van die streepjes drukken en dan staat er in het lijstje beschikbaar voor download en dan krijg je alle series en films die je kan downloaden en later kijken
Ik kan dat alleen op mijn tablets en telefoon en niet op de laptop op wifi.

Op de streepjes gaan staan en dan de optie: Beschikbaar voor download.

Net effe gechecked en werkt nog.
Je kan chatten met Netflix, ik heb een keer gehad dat mijn lijst ineens niet meer te zien was, weet niet meer hoe het zat maar was zo gefixt met hulp van Netflix zelf.
Misschien iets wat ik beter kon doen voordat ik het topic opende, maar heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en het doet het weer. Bedankt voor het meedenken in ieder geval! Wellicht hebben mensen die hetzelfde probleem hebben er uiteindelijk nog iets aan
Mag ik dan even meeliften in je topic?

Ik wil graag series downloaden voor offline gebruik maar las ergens dat als je naar een land gaat waar de rechten van die serie er niet zijn je dan deze serie daar niet kunt kijken. Hebben jullie enig idee?

Het gaat dan om kinderseries en Denemarken. Heb geen zin om hier eerst van alles te downloaden waarna blijkt dat de kinderen het daar niet kunnen zien. Kan er op netflix zelf niks over vinden.
Dat zou ik gewoon vragen in de Netflix chat.
quote:fryskefaam schreef op 30 maart 2017 @ 11:34:

Ik wil graag series downloaden voor offline gebruik maar las ergens dat als je naar een land gaat waar de rechten van die serie er niet zijn je dan deze serie daar niet kunt kijken. Hebben jullie enig idee?

Het gaat dan om kinderseries en Denemarken. Heb geen zin om hier eerst van alles te downloaden waarna blijkt dat de kinderen het daar niet kunnen zien. Kan er op netflix zelf niks over vinden.Je kunt wel de serie blijven bekijken als je zorgt dat je niet verbonden bent met internet op het moment dat je Netflix opstart. Netflix weet dan immers niet waar jij je bevind. Keerzijde je kan dan alleen je offline video's bekijken.
quote:fryskefaam schreef op 30 maart 2017 @ 11:34:

Het gaat dan om kinderseries en Denemarken. Heb geen zin om hier eerst van alles te downloaden waarna blijkt dat de kinderen het daar niet kunnen zien. Kan er op netflix zelf niks over vinden.

Ik zie het hier inderdaad staan:

"Zijn de gedownloade titels ook beschikbaar in het buitenland?

Gedownloade titels zijn in andere landen te bekijken wanneer deze titels in dit land ook in het aanbod staat. Wanneer in dit land de rechten van een titel niet beschikbaar is, dan is het ook niet mogelijk om de gedownloade versie te bekijken."

http://www.netflix-nederl ... en-downloaden-op-netflix/

Ik ben wel benieuwd hoe ze controleren of de rechten beschikbaar zijn als je offline bent.
Dus je kan ze vragen of de kinderseries die je wil downloaden ook in Denemarken in het aanbod staan.
Ik heb afgelopen januari kinderseries op de iPad gedownload en door zoon laten kijken in de auto naar en in Frankrijk. Dat ging gewoon, de iPad heeft geen verbinding met internet gehad in het buitenland dus misschien is dat de truc.

Overigens ging wel elk filmpje na het kijken "aftellen" en was dat filmpje dan nog maar 24u (kan ook 48u zijn) beschikbaar. Mijn zoontje is nog geen 2 dus ik liet hem gewoon vaker binnen de tijd dezelfde aflevering kijken.

Overigens denk ik dat als je in Denemarken opnieuw wil downloaden je dan geen Nederlands gesproken krijgt?
Klopt inderdaad. Ik had een serie in Bulgarije gedownload die in Nederland niet op Netflix staat. Zodra ik in Nederland verbinding kreeg, kon ik niet verder kijken. Daarvoor, onder meer in Duitsland, kon ik gewoon blijven kijken.
Damn! Zit een hoop van de Amerikaanse Netflix te downloaden wat wij nog niet hebben.
Klopt, als je eenmaal een keer verbinding hebt gemaakt met internet in het andere land dan werkt het dus niet meer (omdat je ip adres geregistreerd word)

@redbulletje, als je graag amerikaanse Netflix en dergelijke wil kijken dan ben je beter af om een VPN te gebruiken. Ik gebruik de VPN om in de usa ook nederlandse en britse dingen te bekijken..en toen wij in NL op vakantie waren gebruikten wij hem andersom om via HBO toch nog gewoon de nieuwe afleveringen van Game of Thrones te bekijken :)
Ik heb al verschillende keren VPN gehad maar na een tijdje werd ik elke keer geblokt door Netflix. Welke werkt wel probleemloos?
Het is voor mij overigens geen probleem met deze mobiel niet meer op internet te gaan na vertrek hier. Dan zet ik gewoon de wifi uit en met mn AT&T kaart kan ik toch niet online in Nederland.
fryskefaam schreef:
30-03-2017 11:34

Hangt van de rechten af. Ik was laatst in New York en wilde wat Netflix op m’n telefoon kijken en sommige series waren niet beschikbaar (Scandinavische), terwijl ik opeens een veel groter filmaanbod had. Het hangt er dus vanaf welke rechten jouw serie in het land heeft.

Terug in NL was alles weer normaal.
dwynwen schreef:
25-10-2017 23:55
Klopt, als je eenmaal een keer verbinding hebt gemaakt met internet in het andere land dan werkt het dus niet meer (omdat je ip adres geregistreerd word)
Klopt niet hoor. Je kunt gewoon je internet verbinding uitzetten en dan je gedownloade series kijken, ook wanneer je al een keer verbinding hebt gemaakt. Ik doe dat regelmatig, geen enkel probleem
redbulletje schreef:
26-10-2017 01:25
Ik heb al verschillende keren VPN gehad maar na een tijdje werd ik elke keer geblokt door Netflix. Welke werkt wel probleemloos?
Ik zal even met onze VPN proberen of het lukt, ik heb het namelijk nog niet met netflix geprobeerd, wel met in de usa uitzending gemist en dergelijke kijken.

qua internetverbinding..ik dacht echt dat het zo werkte ivm registreren ip adres

maar goed, als je heel veel content download, het blijft toch ook maar een aantal dagen beschikbaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven