RIP George Michael

26-12-2016 00:11 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goh lees net dat mijn jeugdliefde George Michael overleden is... Er is nog geen verdere info, de bbc heeft het 5 minuten geleden bekend gemaakt.

Eens Sallie. afgelopen herfst dacht ik nog; als hij naar nl komt voor een concert dan ga ik. Te laat.

Toevallig gisteren nog veel naar hem geluisterd. Ben echt bijna verslaafd aan het laatste deel van het Concert for Hope. Zulke mooie nummers en zo ontzettend goed gezongen, damn

Een van die nummers wil ik op videobeeld bij mijn begrafenis. Geluid en beeld; kan dat eigenlijk wel?
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:louise1 schreef op 30 maart 2017 @ 20:19:

Eens Sallie. afgelopen herfst dacht ik nog; als hij naar nl komt voor een concert dan ga ik. Te laat.

Toevallig gisteren nog veel naar hem geluisterd. Ben echt bijna verslaafd aan het laatste deel van het Concert for Hope. Zulke mooie nummers en zo ontzettend goed gezongen, damn

Een van die nummers wil ik op videobeeld bij mijn begrafenis. Geluid en beeld; kan dat eigenlijk wel?Volgens mij wel. Moet je wel de dvd aanschaffen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:louise1 schreef op 30 maart 2017 @ 20:19:

Een van die nummers wil ik op videobeeld bij mijn begrafenis. Geluid en beeld; kan dat eigenlijk wel?

Natuurlijk kan dat. Op een USB stick zetten en afgeven (wel op tijd dan he ????) bij je naasten. Dan kunnen zij m afgeven bij de begrafenisondernemer en hij/zij zorgt er vervolgens voor dat het op een beamer afgespeeld kan worden. Geen probleem!

Deze is erg mooi. Sowieso, maar voor zo'n dag zeker

https://youtu.be/jQCDPkN0we8
quote:sallie68 schreef op 30 maart 2017 @ 20:55:

[...]

Natuurlijk kan dat. Op een USB stick zetten en afgeven (wel op tijd dan he ????) bij je naasten. Dan kunnen zij m afgeven bij de begrafenisondernemer en hij/zij zorgt er vervolgens voor dat het op een beamer afgespeeld kan worden. Geen probleem!

Deze is erg mooi. Sowieso, maar voor zo'n dag zeker

https://youtu.be/jQCDPkN0we8Dat is 'm! Die wil ik op mijn begrafenis. Vind het zo mooi met het achtergrondkoor.
quote:louise1 schreef op 30 maart 2017 @ 21:50:

[...]

Dat is 'm! Die wil ik op mijn begrafenis. Vind het zo mooi met het achtergrondkoor.

Prachtig!

Deze vind ik ook zo mooi:

https://www.youtube.com/watch?v=YaGVUE2-jKM
Dit zijn de twee nummers die ik vaak luister. Zoo mooi. What a loss.
quote:louise1 schreef op 30 maart 2017 @ 21:50:

[...]

Dat is 'm! Die wil ik op mijn begrafenis. Vind het zo mooi met het achtergrondkoor.Dacht ik al. Is prachtig! Hoop voor jou dat t nog een hele tijd duurt voordat t "nodig" is.
quote:sallie68 schreef op 30 maart 2017 @ 22:11:

[...]

Dacht ik al. Is prachtig! Hoop voor jou dat t nog een hele tijd duurt voordat t "nodig" is.Haha???? dat hoop ik ook!
Al die vraagtekens is een mislukte smiley
Als ik eenmaal begin met live video's van George kijken op YouTube kan ik bijna niet meer stoppen...
quote:Aimee2017 schreef op 30 maart 2017 @ 22:37:

Als ik eenmaal begin met live video's van George kijken op YouTube kan ik bijna niet meer stoppen...Haha ... herkenbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven