Knikkers

01-04-2017 14:43 98 berichten
Hallo allemaal,

Tijdens de grote voorjaarsschoonmaak heb ik op zolder twee schoenendozen vol met knikkers gevonden en daar wil ik vanaf.

Kan ik ze in de vuilnisbak gooien of kan ik ze ook storten in de glascontainer.

Liefs van Roelie
Ik kan er nog steeds met mijn verstand niet bij. Knikkers! Weggooien...

Ik hechtte er zoveel waarde aan vroeger, aan die lieve lieve olielampjes, chineesjes, candy's, gewoontjes, smurfjes en al nog meer.
Iedereen trapt er nog in ook!

Goeie grap h&r!
quote:Enmascarar schreef op 01 april 2017 @ 15:22:

Goeie grap h&r!If so, wat is er dan precies grappig aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 01 april 2017 @ 15:20:

Ik hechtte er zoveel waarde aan vroeger, aan die lieve lieve olielampjes, chineesjes, candy's, gewoontjes, smurfjes en al nog meer. Ik snap er ook niks van. Waarom niet gewoon uitdelen aan een paar kinderen?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Zonde hè, ik kan er ook niet over uit. Knikkers zijn nou typisch van die dingen die nooit verslijten en waar je altijd wel iemand blij mee kunt maken. Zeker nu, in het voorjaar, als kinderen weer massaal gaan knikkeren.
quote:Enmascarar schreef op 01 april 2017 @ 15:22:

Goeie grap h&r!Zo'n reactie kun je inderdaad verwachten van iemand die op het Vivaforum komt vragen hoe ze haar man in de maling kan nemen.
Is het een 1 april grap? Ik ben er helemaal ingetrapt hoor.
1 april
Grappen zijn leuk,spullen weggooien niet....zie er de grap in ieder geval niet van in
quote:Tr0tter schreef op 01 april 2017 @ 15:23:

Zonde hè, ik kan er ook niet over uit. Knikkers zijn nou typisch van die dingen die nooit verslijten en waar je altijd wel iemand blij mee kunt maken. Zeker nu, in het voorjaar, als kinderen weer massaal gaan knikkeren.Stond van de week in de rij voor de kassa, een klein meisje voor me helemaal blij met een zakje knikkers die ze van eigen zakgeld ging kopen .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
TO is toch gewoon een puppet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lamis schreef op 01 april 2017 @ 15:42:

TO is toch gewoon een puppet?Dat sowieso.
quote:NYC schreef op 01 april 2017 @ 15:10:

Wat voor kwaliteit meubels koop jij in vredesnaam dat het na zes jaar rijp is voor de stort???Nou inderdaad zeg. Als mij dat overkomt ben ik daar goed ziek van. De eethoek uit de keuken van mijn ouders heeft al zes kleuren gehad en staat nu te wachten op het eerste kleinkind dat op kamers gaat.
quote:sssssst schreef op 01 april 2017 @ 16:05:

[...]

Nou inderdaad zeg. Als mij dat overkomt ben ik daar goed ziek van. De eethoek uit de keuken van mijn ouders heeft al zes kleuren gehad en staat nu te wachten op het eerste kleinkind dat op kamers gaat.Hier gebeurt dat ook met kasten en bedden. De echte antieke dure kasten blijven in dezelfde staat, maar andere meubels van oma's worden geschilderd en hergebruikt. Ik slaap bijvoorbeeld in de houten twijfelaar van mijn moeders oma. Dat bed heeft volgens mij al 4 verschillende kleuren gehad, maar is nog steeds in goede staat.
Ik zet dat soort spul op de weggeefhoek op Facebook. Ben jij er van af en je hoeft er weinig moeite voor te doen.

En anders, in de glasbak, als de knikkers overwegend wit zijn, in het witte gat.

Ik hechtte er zoveel waarde aan vroeger, aan die lieve lieve olielampjes, chineesjes, candy's, gewoontjes, smurfjes en al nog meer.leuk dat jij al die namen nog kent. was ik allang weer vergeten.
1 april grap hoop ik, anders volstrekt asociaal gedrag. Zoveel kinderen die je er een plezier mee zou kunnen doen voor heel weinig moeite.
Hoe gaat het met Gré?
quote:Tr0tter schreef op 01 april 2017 @ 15:26:

[...]

Zo'n reactie kun je inderdaad verwachten van iemand die op het Vivaforum komt vragen hoe ze haar man in de maling kan nemen.

Goh, sympathiek ben jij zeg...

Moet jij niet ergens weer "gestaft" gaan roepen??
quote:Enmascarar schreef op 01 april 2017 @ 16:18:

Moet jij niet ergens weer "gestaft" gaan roepen??Nogmaals een dan maar...
Hier mogen knikkers niet in de glasbak. Is gehard glas ofzo. Moeten apart naar de kringloop .
Knikkers weggooien??? Het zal wel een 1 april grap zijn knikkers zijn nostalgisch dus die bewaar je net als meubels van zes jaar oud.
quote:Henk-en-Roelie schreef op 01 april 2017 @ 15:02:

Oh nee, hoor, alles gaat hier weg ook oud meubilair gaat naar de stort als het vervangen is, dat is eens in de zes jaar. De knikkers wil ik nog wel in de glasbak gooien zodat het weer gebruikt kan worden wegens het miljeu. Dat ga ik zo maar doen, steeds een handje vol knikkers in de glasbak gooien.

Moet ik ze dan in het witte, bruine of groene gat gooien ?Koekoek
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Ik hechtte er zoveel waarde aan vroeger, aan die lieve lieve olielampjes, chineesjes, candy's, gewoontjes, smurfjes en al nog meer.We hebben een generatiekloof, bij mij waren het bonken, stuiters en duppies.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven