Het centrale motiverende opruimtopic!

20-11-2008 11:53 102 berichten
Lijntopics, boodschappenlijstjestopic, fitnesstopics, het helpt allemaal om gemotiveerd te blijven. Structuur is niet mijn beste kant en een beetje sociale controle op het vivaforum helpt enorm.

Ik merk dat er best vaak mensen hier zijn die, net als ik, ook wat ordelijke uitdagingen hebben (het soort mensen die op de grond gaan liggen schrijven, omdat het bureau te vol is).

Ik dacht, laten we elkaar helpen.

Beschrijf hier je opruim en schoonmaakpogingen. Geef elkaar tips, steuntjes in de rug en schoppen onder konten. Wie doet er mee aan orderlijk 2009 in?
Alle reacties Link kopieren
quote:KittyKaren schreef op 19 januari 2009 @ 11:48:

Oh, vergeten bij te vermelden: Ik wil vanaf nu alles gestructureerd aanpakken. Alles op een vaste plek, op vaste tijden opruimen en schoonmaken en alles gewoon netjes houden.

En weggooien, veeeeeel weggooien!Dat zeg en denk ik ook altijd als ik alles weer eens opgeruimd heb... :S maar na 2 a 3 dagen kan ik weer helemaal opnieuw beginnen....
Alle reacties Link kopieren
ahha toch fijn om te horen dat het hier niet het enige huishouden is met dat probleem.

soms lijkt er geen einde aan te komen en als het dan eindelijk gelukt is kan je weer van vooraf aan beginnen.

gisteren en vandaag weer goed bezig geweest.

huiskamer is netjes, badkamer is gedaan. Bijkeuken kan ik ook weer in zonder te moeten springen over de zooi.

mijn strijk heb ik weggewerkt vandaag dus geef mezelf bij deze een schouderklopje

hmmm het bewijs dat als ik nu pas de pc aanzet ik veeeeeel meer doe op een dag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven