Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol

donderdag 29 januari 2009 om 12:01
quote:Iseo schreef op 29 januari 2009 @ 00:08:
Ik heb Jannigje al efen niet gezien bij het vietsenhok?
Nau, Louche, dat sat so, ik stont daro bij dat vietsehok een beedje te staan en so, je kendatwel, leker riel ekst tege de muur aan geleunt, om spiegies naar te denke ofer watof ik hier gink sgreive. Wand ik kan juli wel fetelle, hut vald zoms nie mee om juli te follege hoor! Sekers nie foor soon toppik inbrekert als ik, ik bedoelt, juli kenne mekaars alemaal natuluk fan de hoet tod te rant en weer tereug, maar ik nie he, bedeolt ik. Maar wad bleekt nou, nou het bleekt dus nochal te vriese en toen was ik dus fastgefrore aan hut vietsehok en foordat ik weer los was, nou nou nou nou... ik sal juli de deet als maar bespare. Maar het leek veel op dat toppik wat je noemde Louche, ik was harstikker uitgerokke.
Ik heb Jannigje al efen niet gezien bij het vietsenhok?
Nau, Louche, dat sat so, ik stont daro bij dat vietsehok een beedje te staan en so, je kendatwel, leker riel ekst tege de muur aan geleunt, om spiegies naar te denke ofer watof ik hier gink sgreive. Wand ik kan juli wel fetelle, hut vald zoms nie mee om juli te follege hoor! Sekers nie foor soon toppik inbrekert als ik, ik bedoelt, juli kenne mekaars alemaal natuluk fan de hoet tod te rant en weer tereug, maar ik nie he, bedeolt ik. Maar wad bleekt nou, nou het bleekt dus nochal te vriese en toen was ik dus fastgefrore aan hut vietsehok en foordat ik weer los was, nou nou nou nou... ik sal juli de deet als maar bespare. Maar het leek veel op dat toppik wat je noemde Louche, ik was harstikker uitgerokke.
donderdag 29 januari 2009 om 12:12
Jannigje! zad je weer aan wulle keurege pale te likke?
Ik hebt hier ook nog wel een Havetto die der wat van kan van die Nederlaagse taal... paardeltjes kome der uit ze mondt. maar haasd in digtvorm he? Ik citar.
""""ik beging me vertrouw in haar kwijt te raken ... maar het moeilijk op het gevoel wat je hebt te ontschijfen ""
En so is dat! Ik ontsgijf mometeel me ijge gevoel ook naweliks!
Buhalve: vein Jannig, dajje tong weer is los ge koket watet. En vijn voor Margy dasse verkansje hebt!!!
groesjes, Li.
Ik hebt hier ook nog wel een Havetto die der wat van kan van die Nederlaagse taal... paardeltjes kome der uit ze mondt. maar haasd in digtvorm he? Ik citar.
""""ik beging me vertrouw in haar kwijt te raken ... maar het moeilijk op het gevoel wat je hebt te ontschijfen ""
En so is dat! Ik ontsgijf mometeel me ijge gevoel ook naweliks!
Buhalve: vein Jannig, dajje tong weer is los ge koket watet. En vijn voor Margy dasse verkansje hebt!!!
groesjes, Li.
donderdag 29 januari 2009 om 12:27
Ja, Liedewei, agteraf bekeke was dat niet so handug en hut was seker nod u prittie saait! kan ik je wel futelle.
Ennut errugste is nog wel dad ik er door ale consterpasie niet eens antoe gekome bent om een sinfole breidage te bedenke foor dit toppik, terweil hut daar alemal om begonge was...
* gaad teruch naar Fiet zun hok *
Ennut errugste is nog wel dad ik er door ale consterpasie niet eens antoe gekome bent om een sinfole breidage te bedenke foor dit toppik, terweil hut daar alemal om begonge was...
* gaad teruch naar Fiet zun hok *
donderdag 29 januari 2009 om 12:35
Lies, gefliesieteerd med se karjere fan Liesman
Babs ut tis tog wel een feif sterre aarransjement he? Dad je na je arbeit wel effe heel goet verwent worret?
Toos ut fordeel ist natulik wel dad juli nu wad goet te make hept. Misgien hebt Wen nog ins truuksies for un spesjal die eet.
Loes sanks for se tee, dad is tog altijt fein hoort
Marg, fein vakansje, wilt ik ook wel hoort. Gaad je nog wad doen?
Wallie, moed ik de inspekker weert tefor sgijn tovere? Waart ben je tog?
Jannigje, ut is kout he, kant me wel begreipe dad je nied meer in hed fietse hok staad.
mijn verfoers werktuig doed ze naam eer an, ut is opnieuw een werktuig, ut worret teit dad ie bezevt dad ik um so nied meer wilt. ben an ut soeke naar un andere.
Nog geen andere berigte hier fan die wijse menhir maart wel berigt fan se ondersocht. Ut ondersocht is af en se reus zult worret ons futteld. Ik bent maart begonne med de stretsj oever ding.
luv koekkie
Babs ut tis tog wel een feif sterre aarransjement he? Dad je na je arbeit wel effe heel goet verwent worret?
Toos ut fordeel ist natulik wel dad juli nu wad goet te make hept. Misgien hebt Wen nog ins truuksies for un spesjal die eet.
Loes sanks for se tee, dad is tog altijt fein hoort
Marg, fein vakansje, wilt ik ook wel hoort. Gaad je nog wad doen?
Wallie, moed ik de inspekker weert tefor sgijn tovere? Waart ben je tog?
Jannigje, ut is kout he, kant me wel begreipe dad je nied meer in hed fietse hok staad.
mijn verfoers werktuig doed ze naam eer an, ut is opnieuw een werktuig, ut worret teit dad ie bezevt dad ik um so nied meer wilt. ben an ut soeke naar un andere.
Nog geen andere berigte hier fan die wijse menhir maart wel berigt fan se ondersocht. Ut ondersocht is af en se reus zult worret ons futteld. Ik bent maart begonne med de stretsj oever ding.
luv koekkie

donderdag 29 januari 2009 om 13:19
dag mense is iedereen wer een beedje hergesteld van alle stretch of wort et aleen maar ergerder?
onze sv is nog steets stuk. eerst date ie het weer en toen kwam de dompteur en die hep hem nu defectief kepodt gemaakd a rosijn van honnen vijftig (150!) euros.
morge komter een niewe voor nog veel meer euros.
onze sv is nog steets stuk. eerst date ie het weer en toen kwam de dompteur en die hep hem nu defectief kepodt gemaakd a rosijn van honnen vijftig (150!) euros.
morge komter een niewe voor nog veel meer euros.
donderdag 29 januari 2009 om 19:23
Hoy Havenett'a's!
Ik ben hilden dag druc geveest met me toedeloeleisje en me roepdingen, warvan dr 1 (5) meende te kenne pubbere te speibelen. Da mot je tus niet mee aankommen bij een havette! Die de speibelkutsnt as geen en ander beheerd! Ik keek ta uitdenraad dubeel en dwas door/heen.
Volgende aai-tum op me toedeloeleissie is:
1. roepdingen na bed buzjoeren
2. hoomtrenen
3. doezen
4. havetteren!
Hoe vel ik vermouth tot het haventeren molukken wijs sal steigen tot plats 2 op de leis.
Afwast een knikken duf voor juli ammaal!
Ik ben hilden dag druc geveest met me toedeloeleisje en me roepdingen, warvan dr 1 (5) meende te kenne pubbere te speibelen. Da mot je tus niet mee aankommen bij een havette! Die de speibelkutsnt as geen en ander beheerd! Ik keek ta uitdenraad dubeel en dwas door/heen.
Volgende aai-tum op me toedeloeleissie is:
1. roepdingen na bed buzjoeren
2. hoomtrenen
3. doezen
4. havetteren!
Hoe vel ik vermouth tot het haventeren molukken wijs sal steigen tot plats 2 op de leis.
Afwast een knikken duf voor juli ammaal!
Ga in therapie!
donderdag 29 januari 2009 om 20:40
Aloha havettes,
Hiero alles onder ketrole en wijneg stretsch gelukkeg.
Goet plan Kajla om de roepdingen naar ze bet te bezjoeren. Dat gaat ik ook sow doen. En daar na gaat ik me kap laarze invette en poetse, van wege dat ik zaterdag een deet heb met onse enigste egte boerette havette
Daar wort ik helegaar froluk fan en hep er sin in ook nog eens.
Hiero alles onder ketrole en wijneg stretsch gelukkeg.
Goet plan Kajla om de roepdingen naar ze bet te bezjoeren. Dat gaat ik ook sow doen. En daar na gaat ik me kap laarze invette en poetse, van wege dat ik zaterdag een deet heb met onse enigste egte boerette havette
Daar wort ik helegaar froluk fan en hep er sin in ook nog eens.

donderdag 29 januari 2009 om 22:08
Ha Suabbien! Ik wort ook helegaar frolic van jouw! Je klingt so onfersorgt als een hulpbellend lammertje in de wij! En ik gaat helemaal med je mee, wand een dachje bij Lies op de boer d'r ei, dat willen we ammeláál wel! Zlim van je gedogt om je cup lazen nee te nemen. Je wil je uch!s purslot niet fiesmaken. Fugged je niet je ruberren hant sgoenen tot aan de oxskel mee te neemmen?
Ik maak mijn states meer Sorchen voor me roepding. Zij wort te slim for mijn (zal ze naar het FBTO gaan???? nee tog?). Seg se fun avend tegen me se seg se seg (oudof de bloe, moed je weten):
Mama, ik heb een boek van de Zint. Een Grod Boek warrof tot in staat wattie hut hele jaar heb gedaan met ze Pieten. En of tie niet staud is geweesd.
:rollertopdefloervanhetlaggen:
Koekkie dat clingd als goet niews, igg foddert de saak fruit, of nie zoms? Moeder noch gefingut worrden?
Sullen we die uitgerokken dame afnodugen voor havette te worden? Se ken so goed havettees, bekand net so goed as Jannigje! Spiek en/of de devvel, Janniglief, jij ben tog geen spel brekert? Hoe kom je deur af? Jij bend gewoon een aangeboren havetta! Hut zit aan je bloet!
Kaai Laai
Ik maak mijn states meer Sorchen voor me roepding. Zij wort te slim for mijn (zal ze naar het FBTO gaan???? nee tog?). Seg se fun avend tegen me se seg se seg (oudof de bloe, moed je weten):
Mama, ik heb een boek van de Zint. Een Grod Boek warrof tot in staat wattie hut hele jaar heb gedaan met ze Pieten. En of tie niet staud is geweesd.
:rollertopdefloervanhetlaggen:
Koekkie dat clingd als goet niews, igg foddert de saak fruit, of nie zoms? Moeder noch gefingut worrden?
Sullen we die uitgerokken dame afnodugen voor havette te worden? Se ken so goed havettees, bekand net so goed as Jannigje! Spiek en/of de devvel, Janniglief, jij ben tog geen spel brekert? Hoe kom je deur af? Jij bend gewoon een aangeboren havetta! Hut zit aan je bloet!
Kaai Laai
Ga in therapie!

donderdag 29 januari 2009 om 23:07
Em jou moe kekoep zidt tog alteidt goedt!?
Kai ik ben het idool ven je roep ding. wad een bijdeklau nigtje is dat tog. is het je grote of je klijne ding?
Ik ging is een paruutjes zonner leptop meneje zitte mens der gaadt een wireldt voorje opa!
Er stond een heule grote monitor zonner toese bot erges in de kamer en daar kon je een soort joetjoep op kijke alleen niet zo veel kijs, maar wel lek" over het DOEN/DENKE van de geriatie van de jare 80 (zeventig) die bang ware dat de BON zou valle op een van hullie. Werk schuin tyg erbij neit te vilme gewoon. En lator werre ze ammal nommal.
Zijn der hiero ook haventen die ban ware van de BON of die aan DOEN/DENKE dede?
graach 1 vesslag.
Kai ik ben het idool ven je roep ding. wad een bijdeklau nigtje is dat tog. is het je grote of je klijne ding?
Ik ging is een paruutjes zonner leptop meneje zitte mens der gaadt een wireldt voorje opa!
Er stond een heule grote monitor zonner toese bot erges in de kamer en daar kon je een soort joetjoep op kijke alleen niet zo veel kijs, maar wel lek" over het DOEN/DENKE van de geriatie van de jare 80 (zeventig) die bang ware dat de BON zou valle op een van hullie. Werk schuin tyg erbij neit te vilme gewoon. En lator werre ze ammal nommal.
Zijn der hiero ook haventen die ban ware van de BON of die aan DOEN/DENKE dede?
graach 1 vesslag.

donderdag 29 januari 2009 om 23:30
vrijdag 30 januari 2009 om 00:39
Hut was me klijne roepding, hut speivelende exen poire iid.
Em, as je over Ren-je-rotjeknooi mot vreus ik tog for je haai. Ik zouw voor de zeikeneit een haai netje om doen.
Ik heb noot aan doen/denke gedagt Liddl. Ik ben gewoon van huizuid een aangeboren op die mist! Een dagni gelaggen is een dagni gehuilt, zeg ik altijt! En warom het glas halfleeg drinken als je het weer vow ken sgenken? Agter de wolken sgijnt inmurs de zon te sgijnen!?
Kaj klimp ook in dr bed, hopenluk onvustort door mauwende roepdingen en roepende mauwdingen.
Goeie Snags!!
(ik laad hut ligt nog even aan for Loes)
Em, as je over Ren-je-rotjeknooi mot vreus ik tog for je haai. Ik zouw voor de zeikeneit een haai netje om doen.
Ik heb noot aan doen/denke gedagt Liddl. Ik ben gewoon van huizuid een aangeboren op die mist! Een dagni gelaggen is een dagni gehuilt, zeg ik altijt! En warom het glas halfleeg drinken als je het weer vow ken sgenken? Agter de wolken sgijnt inmurs de zon te sgijnen!?
Kaj klimp ook in dr bed, hopenluk onvustort door mauwende roepdingen en roepende mauwdingen.
Goeie Snags!!
(ik laad hut ligt nog even aan for Loes)
Ga in therapie!