zara
maandag 11 juni 2007 om 00:00
Zara begint bijna altijd op donderdag met de uitverkoop, en ALS ze uitverkoop hebben dan gooien ze ook de hele collectie in de sale.
Ik denk persoonlijk dat we nog eventjes moeten wachten op de sale van Zara tot begin juli ongeveer, want ze willen nu met de zomer nog zoveel mogelijk verkopen natuurlijk.
x La
Ik denk persoonlijk dat we nog eventjes moeten wachten op de sale van Zara tot begin juli ongeveer, want ze willen nu met de zomer nog zoveel mogelijk verkopen natuurlijk.
x La
maandag 11 juni 2007 om 00:43
quote:
Zara begint bijna altijd op donderdag met de uitverkoop, en ALS ze uitverkoop hebben dan gooien ze ook de hele collectie in de sale.
x La Thnx Lala!!
x La Thnx Lala!!
vrijdag 15 juni 2007 om 22:55
zondag 17 juni 2007 om 19:17
maandag 18 juni 2007 om 11:41
quote:
Hallo ,
ben net terug van een weekje mallorca....en daar een zara winkel bezocht...wat een leuke kleding geweldig..mijn vraag is ik woon in het noorden en vroeg mij af waar nog meer zara winkels zijn....Amsterdam is net even te ver weg...
gr Dyta
Als ik het me goed herinner zit er in Groningen ook een Zara. Maar je kan op hun site alle winkels zien!
Hallo ,
ben net terug van een weekje mallorca....en daar een zara winkel bezocht...wat een leuke kleding geweldig..mijn vraag is ik woon in het noorden en vroeg mij af waar nog meer zara winkels zijn....Amsterdam is net even te ver weg...
gr Dyta
Als ik het me goed herinner zit er in Groningen ook een Zara. Maar je kan op hun site alle winkels zien!
maandag 18 juni 2007 om 21:32
Almere,Apeldoorn we komen al in de richting......liefs nog iets dichter bij....
Volgens mij kan je in Almere ook leuk winkelen of heb ik dat mis.
In Groningen zit geen Zara dat weet ik zeker....
Alvast bedankt voor het mee denken.
Toch zie ik in bepaalde winkels al dat de uitverkoop is begonnen ..
groetjes Dyta
Volgens mij kan je in Almere ook leuk winkelen of heb ik dat mis.
In Groningen zit geen Zara dat weet ik zeker....
Alvast bedankt voor het mee denken.
Toch zie ik in bepaalde winkels al dat de uitverkoop is begonnen ..
groetjes Dyta
begin de dag met een lach