het 'help elkaar' topic
donderdag 29 januari 2009 om 16:24
Ik heb wel eens langer met het idee gelopen om zo een topic te openen omdat ik zelf veel steun heb gekregen in moeilijke tijden van een hoop forummers in mijn topics. Niet alleen mentale steun, maar er werd zelfs aangeboden om naar me toe te komen om me te helpen op dat moment. Dat heeft mij wel heel erg geraakt en ik zie het vaker, dat aanbod op viva.
Er zijn best wel veel wel-willenden om iemand te helpen die er echt helemaal doorheen zit. Op welke wijze dan ook. Er zijn grenzen natuurlijk. Voor gezondheidsklachten is er een dokter, voor echte psychische hulp de psycholoog en voor onzedelijke vragen zijn er ook weer betaalde diensten te vinden via google.
Maar er zijn er zat die het niet meer overzien met het huishouden, met de kinderen, die onverwacht zwanger zijn en geen cent te makken hebben (ook ooit een topic over geweest waar men aan alle kanten wilde helpen met spullen ed)
Maar goed, indien er animo is voor zoiets, zou het topic een beetje vorm gegeven worden. Eigenlijk zoiets als het ruil-topic, een andere variant, het help elkaar topic.
Geen flauw idee of het gaat werken, maar ik doe een poging door het toch te openen.
Wat heb ik te bieden? Van alles wat ik zelf op dit nog niet weet. Het komt zoals het komt.
Er zijn best wel veel wel-willenden om iemand te helpen die er echt helemaal doorheen zit. Op welke wijze dan ook. Er zijn grenzen natuurlijk. Voor gezondheidsklachten is er een dokter, voor echte psychische hulp de psycholoog en voor onzedelijke vragen zijn er ook weer betaalde diensten te vinden via google.
Maar er zijn er zat die het niet meer overzien met het huishouden, met de kinderen, die onverwacht zwanger zijn en geen cent te makken hebben (ook ooit een topic over geweest waar men aan alle kanten wilde helpen met spullen ed)
Maar goed, indien er animo is voor zoiets, zou het topic een beetje vorm gegeven worden. Eigenlijk zoiets als het ruil-topic, een andere variant, het help elkaar topic.
Geen flauw idee of het gaat werken, maar ik doe een poging door het toch te openen.
Wat heb ik te bieden? Van alles wat ik zelf op dit nog niet weet. Het komt zoals het komt.
vrijdag 30 januari 2009 om 10:01
vrijdag 30 januari 2009 om 10:02
Ik bied aan:
- teksten controleren op stijl- en spelfouten
Ik ben te mailen op spijker.viva@gmail.com
- teksten controleren op stijl- en spelfouten
Ik ben te mailen op spijker.viva@gmail.com
I only get one shot at life - so I shoot to kill
vrijdag 30 januari 2009 om 10:20
Wat leuk! Ik schrijf hier weliswaar niet heel regelmatig, maar ook in bied me graag aan;
Lufthansa, regio 038
Biedt aan;
*Taarten, cakes, you name it, ik bak 't.
* Grafisch werk / verhuis-geboorte-whatever-kaartjes
* Interieur Advies
(i.v.m. zeer economische crisis op persoonlijk vlak kan ik alleen -helaas- niet zelf ingredienten en materiaal betalen)
Zoekt:
* een baan
Te mailen op: mennan_elan@hotmail.com
Lufthansa, regio 038
Biedt aan;
*Taarten, cakes, you name it, ik bak 't.
* Grafisch werk / verhuis-geboorte-whatever-kaartjes
* Interieur Advies
(i.v.m. zeer economische crisis op persoonlijk vlak kan ik alleen -helaas- niet zelf ingredienten en materiaal betalen)
Zoekt:
* een baan
Te mailen op: mennan_elan@hotmail.com
anoniem_59093 wijzigde dit bericht op 30-01-2009 10:23
Reden: e-mail toegevoegd
Reden: e-mail toegevoegd
% gewijzigd
vrijdag 30 januari 2009 om 10:38
Hey Zwieber, als nog wat typ-hulp nodig hebt... Ik ben ook secretaresse en kan best snel typen.
Je kan me mailen op artemis1980@live.nl.
Je kan me mailen op artemis1980@live.nl.
vrijdag 30 januari 2009 om 11:02
In de creative sector, als ontwerper. Ben me rot aan het zoeken, maar er is gewoon niks. Ben nu op het punt dat eigenlijk alles wel goed is, zodat ik in elk geval weer zelf geld kan gaan verdienen. Voor een baan in mijn sector wil ik best flink reizen (Amsterdam is geen enkel probleem bijv.), maar als het een schoonmaak- of winkel baantje aankomt, dan liever in de 038-regio. (zwolle-kampen)
vrijdag 30 januari 2009 om 11:37
Zwieber, ik kan heel best typen en ook in 't Engels. Redigeren moet je wel zelf doen s.v.p. Mailadres in mijn profiel.
Mijn verdere talenten zijn wat diffuus, of wat gewoontjes. Moe'k nog even over nadenken dus.
Marahbloem, zou het lukken om op een konijn te passen van 17 tot 24 augustus in Breda? 't Is wel een heel klein en heel stil soort hond natuurlijk.
Mijn verdere talenten zijn wat diffuus, of wat gewoontjes. Moe'k nog even over nadenken dus.
Marahbloem, zou het lukken om op een konijn te passen van 17 tot 24 augustus in Breda? 't Is wel een heel klein en heel stil soort hond natuurlijk.
vrijdag 30 januari 2009 om 11:39
vrijdag 30 januari 2009 om 11:40
quote:mamzelle schreef op 30 januari 2009 @ 11:37:
Zwieber, ik kan heel best typen en ook in 't Engels. Redigeren moet je wel zelf doen s.v.p. Mailadres in mijn profiel.
Marahbloem, zou het lukken om op een konijn te passen van 17 tot 24 augustus in Breda? 't Is wel een heel klein en heel stil soort hond natuurlijk.Oh super! Ik mail je zo even.
Marahbloem, zou het lukken om op een konijn te passen van 17 tot 24 augustus in Breda? 't Is wel een heel klein en heel stil soort hond natuurlijk.Oh super! Ik mail je zo even.
vrijdag 30 januari 2009 om 11:41
vrijdag 30 januari 2009 om 11:43
vrijdag 30 januari 2009 om 11:44