Eigen huisje

07-04-2017 12:11 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maak mezelf misschien wel herkenbaar zo, maar ach

Ik verwacht vandaag een telefoontje met het bericht of ik eindelijk m'n eigen huisje krijg (of niet)

Het is m'n eerste eigen plekje, en ben er zo ontzettend aan toe.

Dus vanwege de zenuwen probeer ik hier maar een beetje de tijd te doden. Kunnen jullie meeduimen voor goed nieuws?
Ik duim.
Zo herkenbaar. Er zullen vandaag wel meerderen mensen wachten op zo'n telefoontje.

TO; Wat leuk zeg. Het is altijd spannend je 1e keer op jezelf.
Bam!!!!
ik help je mee te hopen!
Ik duim ook mee
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Spannend! Ik duim voor je. Ik heb samen met mijn vriend afgelopen vrijdag contract getekend en sleutels ontvangen van ons eerste huisje dus ik begrijp je spanning!
Super leuk en spannend! Ik hoop met je mee.
Spannend! Ik duim met je mee.
Succes met wachten! Ik hoop mee op een goede afloop.
Ik hoop ook op een goede afloop TO, die spanning is zo killing altijd. Hopelijk bellen ze snel. Laat je t wel even weten?
Natuurlijk laat ik het weten!

Zit al de hele dag met een opgeladen telefoon, en hij ligt naast me
Spannend!! Weet nog goed hoe hooggespannen ik zat te wachten op 'het' telefoontje, nu 3 jaar geleden.... Sending good vibes your way!

Ondertussen, voor de afleiding, vertel eens iets over het droomhuisje? Als het niet te herkenbaar wordt of course...
Het is een grote studio, nieuwbouw. Het is nog in aanbouw allemaal. Heel centraal gelegen. Middenin de stad, hoog (4e verdieping geloof ik) dus mooi uitzicht. Is echt een droomplek voor me.
Wat spannend. Ik duim met je mee
En?
Ben ook heel benieuwd!

Wij zitten zelf ook midden in de spanning van een nieuw huis, dus weet hoe het is.
Ben niet gebeld helaas. Ik neem maandag zelf even contact met ze op. Zou sowieso gebeld worden, ook als het een 'nee' was. Dus ik kom er maandag op terug.
He wat balen dat ze niet even gebeld hebben. Zit je nog langer in spanning. Nou ja, geen nieuws is goed nieuws gaan we maar vanuit
quote:MsWhiskers schreef op 07 april 2017 @ 20:55:

Ben niet gebeld helaas. Ik neem maandag zelf even contact met ze op. Zou sowieso gebeld worden, ook als het een 'nee' was. Dus ik kom er maandag op terug.Oh wat balen zeg, met het weekend er zo tussen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven