Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
*Doet ut ligt aan*
De komende teit is ik un beedjuh druk damus, dus ik weenie hoe fak ik her kan sgrijfe. Maar ik denkt wel an jullie!
Alle reacties Link kopieren
Mogguh Ha van de Vettes, hep jullie lecker gesnurukt?

Ik hep christenafont buite de deur gegete met Summer 73 en Ildiko van hut vorem. Errug gesellig. Ildiko siet ik onregelmaatig maar Sumer hat ik maar 1 (vier) x later gesien. Hut was egt suuper leuk weer.

Sabientje, ik hep de koeije al ekstra opgepoetst for juh besoek. Se staan te glime en te glanse waar of dadt je bei staat. Ik hep sin ook in de koa afont. Ik hoorde al dat er errugs anders ook een koa veesje is dus dadt hut onwaarsgeinluk niet zo druk wort as de vorigste keer, en dadt is potvurdikemus mooi, wandt de vorigste keer was hut te druk.

Nou liefe Ha van de Vetes, ik gaat weer renne voor me karjere. Tot laters.
Hallo Havettekes.

Ik begint mee even sorrie te zegge. Ik lees alle vuhale, ook in ut KK, mar ik heb hemaal geen tekst of enuzjie, dus jullie merke daar weinug van. Mar ik vingert egt vor lullie!

Vumorgen een goet gepraatsel gehad mee een gemeente-meneer: misgien, heul misgien, kan ik tog hullup gaan krijge in me huishouwe, ofwel door een pussoons gebonde budsjet, ofwel in natura. As ik een empatiese pussoon krijg, die ook vin da Joop (die al ruim 12 (20) jaar alles moet doen) te lang te veul over belast is, dan kan ut lukke. Fingere mar weer.
Ik finger voor je Babs! En voor Joop ook tuurleik!

Ik hebt een Rus op bezoek en hei wil maar nie weg. Kweenie welke hut is, maar ik zit al 3 (vier) dage elk halluf uur op de weesee. En nauw begint ik te verkreukele ensoo, dus gaat ik de Oo-er-esse van hut roepding inpikke.

Tender lof en ker foor julie alemaal!
Och Harrie, wat een rot-Rus! Ut klink as Nicolai, bah. Goet Oo-er-esse en immodiumme hor, anders droog je hemaal op.

Veel sterks.
Hallo liefe havette leedies,

Die Russe sijn wel errug hartnekerig. Daar moete wu iets op vurzinne. Harrie, ik wens je fan een harde beter schaap.

Babs ik vinger voor twee(3) foor jouw en Joop dat jullij hullep krijgen die je toe komt ende ver dient. Nu gaat ik me dagelukse hoom treenen doen, sowdat ik sater dag strak fan lijst en leven bij Annelies akte du presans kan geve.

Vanavont heb ik een groot ver jaar dags veest die nee. Dus foor mij wort hut weer een evenerent wiekent fol met doel loze aktievitijten en nutte loze bezigheiden.

Tender lof & ker foor alle Havetten en jammer dat ik te majo ketsup was om naar Toos te swaaien. maar ik doe hut lekker tog.
goeiesmidderz lieve havettes,

Babsie, ik fingut voor jouw en Jop tot je de welles vuddiende huppel in de house huid ding krijche!

Ik ben een biedje deprie, voel mij ijge nie lekker en ook heel erch sieluch
Ga in therapie!
oggot Kailie tog... :rueze huck:

tisnie makkluk, istwel?

Har der rus vinnik ook een rodt zack!

vedder vinger ik ook. voor bepsie dus.

en nu moed ik slape.
O ja, die rus was ik noch fugete een rod sgob te fuckopen. Bij deze! :rodtopsgop:

nee tis nie altei makkeluk nie

ik gaad ook slape. truztuh!
Ga in therapie!
Lievvies,

Hier ook een Rus. Zaadje 2 is een bitje opcheknapd maar ick gloof dat ik um nu hep. Ick sit hier noch steets in me piejamaha en ick ben ook nie fan plan om me aan te kleje fuddaag.

Caj, sulle we zame fuddrietug sitte wese?

Feel pluzier did wiekijnt Subbientje, ut klink heel gesellich, daar wor ick dan wel weer un beedje frooluck fan!

Later, mijsjes!
Jiehoe!!!

Zie KK!

zie KK
ent ik fingert hoor, se heele dagt al
hou zee vor Loezje!!
Jiehoe, en weer een Havette suksefe koogel door de kerruk!

Loes, ge bend een topputje!

Louche, mijt, wad ben ik tros op jouw!

(ook de gerroetjes en geveeliersieteert van me hub!)
Haaalooo, hoe is hut dan. Ik sie al dat ik naar de kk mot. Dadt ga ik so dus maar es doen.

Maar niedt voordad ik hep gesegt dat furdaag me proevteit afliept en dadt me lijdend geefende sei: je hep onsettent hard gewerukt de afgeloope weke en ik sie dadt je heel veel in je snicker hep.

Med andere woorde: ik mach bleive

Nu schnell naar de kk.
Ik mis sofeel nu dadt of ik een niewe karjere hep. Ik weet helegaar niet wadt er allemaal in jullie ze leefe afspeeldt. Ik moet eg eens de kk doorspidte, maar waneer.

Ik denk dadt ik saturdach Sabine maar om un updeet fra:ag.
Hoe?? Say!!! for Loesje!!

En nouw even gau lesen wavor en of tot het is voor wat tot ik hoop tot het is!
Ga in therapie!
Liesje ook gevisiteert tot je jou voorproev tijd heb over staan!! De buiten is binnen!
Ga in therapie!
ik is er weer, was even vragtwagen spotten enso

liesje en loesje hieperdepiep hoeraaaaa in de gloriaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
:puke:

A.t.w.t.:

Hoitte abent PARRTIE bij de havetas!!!
Ga in therapie!
for een parrtie ben ik alteid op de moet.
partie, ik gaat de beelies effe kout sette, mot ik nu weer mein hete broek en gefaarlijke hakkuh aan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven