Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
zaterdag 31 januari 2009 om 10:29
goeie smorreges
sow, wee derrom parrtie, pasd goet bei me stemmings hoort.
enne lekkers ontbeit, ik znoepd wel med Loes mee, lekker gesond en frizz. Enne sins jesterdee foelt ik me wel minztes 10 kiezeloos ligter, nou nog in ut eggie
ut is kout buiten maart ik heb nu herlikse senzeejo med appelentaard, kant ik juli ook blei maaken
sow, wee derrom parrtie, pasd goet bei me stemmings hoort.
enne lekkers ontbeit, ik znoepd wel med Loes mee, lekker gesond en frizz. Enne sins jesterdee foelt ik me wel minztes 10 kiezeloos ligter, nou nog in ut eggie
ut is kout buiten maart ik heb nu herlikse senzeejo med appelentaard, kant ik juli ook blei maaken

zaterdag 31 januari 2009 om 10:44
Weer partie vanaaf?!
Jonges ik ben geen 20 (veertig) meer, hebbe julie me walle vandaag al be keken:
Koekkie veel geciteerd met de meter vorysa 10 kg verlies.
Sabien en Annelies veel pleysier met kowawen.
En Harrie ge feliciflap met je niewe tantjes!
Ik ga so na de trein en die trein gaat na Baps as het een beetje mee zit.
Jonges ik ben geen 20 (veertig) meer, hebbe julie me walle vandaag al be keken:
Koekkie veel geciteerd met de meter vorysa 10 kg verlies.
Sabien en Annelies veel pleysier met kowawen.
En Harrie ge feliciflap met je niewe tantjes!
Ik ga so na de trein en die trein gaat na Baps as het een beetje mee zit.
zaterdag 31 januari 2009 om 11:02
oow lekkah lekkah die vrijt sgotel! Met een koppetje Jules Der Ans, helek!
Weren patty? Zjonge kan ik het wel bei bene op me Ellefen Tiete's pootjes? We perbere hudt fenavondt wel en anders lig ik gewwon in de Launch hoek.
Ik heb heul orrusteg gel sapen vennagt, met alderlij krampe en op 1 (tweeeen zestig) moment was ik er vanover Tijgt! dat de beebie deraan kwam. Maar foggens mij heedt het ""Oever Weje""" wadt weke ken aanhouwe. Maar spanet nieteplus!!
wenx july een goed dagje! Hier wort kij en kij hat getoedeloet feddag met hulp van me madruh en me padruh en me hombruh en me ehh gritacosa. En der komt 1 frietding eh patatasfritascosa chucrut mangare. Es muy rico, chucrut! Pero naturalmente, todas havietas eso saban.
Gottt sta me bei ik ben helegaar raarrr in me hooft en begin in monden te oude hoere?!
Weren patty? Zjonge kan ik het wel bei bene op me Ellefen Tiete's pootjes? We perbere hudt fenavondt wel en anders lig ik gewwon in de Launch hoek.
Ik heb heul orrusteg gel sapen vennagt, met alderlij krampe en op 1 (tweeeen zestig) moment was ik er vanover Tijgt! dat de beebie deraan kwam. Maar foggens mij heedt het ""Oever Weje""" wadt weke ken aanhouwe. Maar spanet nieteplus!!
wenx july een goed dagje! Hier wort kij en kij hat getoedeloet feddag met hulp van me madruh en me padruh en me hombruh en me ehh gritacosa. En der komt 1 frietding eh patatasfritascosa chucrut mangare. Es muy rico, chucrut! Pero naturalmente, todas havietas eso saban.
Gottt sta me bei ik ben helegaar raarrr in me hooft en begin in monden te oude hoere?!
zaterdag 31 januari 2009 om 11:14
Geen onbesorghijt Lied, ik futel het wel vor de andere havettas:
Liederlei gaat verdaag had an de slacht (wamee = ongekent!) maár met huppel van vermilje leedden. En haar frietding komp sjuurkol eetten.
We kenne for jouw natuurluk ook een hak mad tusen twee (5) paal dans palen inspannen?!
Liederlei gaat verdaag had an de slacht (wamee = ongekent!) maár met huppel van vermilje leedden. En haar frietding komp sjuurkol eetten.
We kenne for jouw natuurluk ook een hak mad tusen twee (5) paal dans palen inspannen?!
Ga in therapie!
zaterdag 31 januari 2009 om 11:17
buddankt voor de taal slag kaj. Jei kon hud dus wel begreipen?
Ik frees met grote frese dat ik mometteel te zwaar ben vorom in een mad te bleive hange. Of hudt moedt egt van outen tieke sisal of kookos mad gemaakt zein en dan moed Marg van de roep dinge werk een taakkkel stele om mijn erin te takkelen.
Mesgien kune julie een tau aan een katte rol om hudt wiel van je hoom trener binde? en mijn er zo in hijze?
Ik denk al metal dat hut vijliger is mij op een ero bed in de hoek te potsulere.
Ik frees met grote frese dat ik mometteel te zwaar ben vorom in een mad te bleive hange. Of hudt moedt egt van outen tieke sisal of kookos mad gemaakt zein en dan moed Marg van de roep dinge werk een taakkkel stele om mijn erin te takkelen.
Mesgien kune julie een tau aan een katte rol om hudt wiel van je hoom trener binde? en mijn er zo in hijze?
Ik denk al metal dat hut vijliger is mij op een ero bed in de hoek te potsulere.

zaterdag 31 januari 2009 om 12:01
Lied! Je koptem dur weer moy in!
Life sgat, maak jij je hooie moofje nouw maar niet druk ! Jij gaad vanavert gewoon legge en wij kartelen je wel omhooch! En ik sal sorge tot er iemant neug tuer genog blijv foor je weer omlaag te kartelen. En tot je verdient word met alle dran kies tie je wil. En hap pies ook.
Tot Tiel, Ja!as. Dat klink goet. Ik heb ook nog twee (5) overeipe affekaten leggen die ik graach is te leif wil gaan! De tot tiel ja/s, toe maten, ui, kremfres, geprapste kas, en zelvs krijdemuks heb ik ok in huis!
Da hoor nutulluk wel een koe-bah liebresse bij!
Life sgat, maak jij je hooie moofje nouw maar niet druk ! Jij gaad vanavert gewoon legge en wij kartelen je wel omhooch! En ik sal sorge tot er iemant neug tuer genog blijv foor je weer omlaag te kartelen. En tot je verdient word met alle dran kies tie je wil. En hap pies ook.
Tot Tiel, Ja!as. Dat klink goet. Ik heb ook nog twee (5) overeipe affekaten leggen die ik graach is te leif wil gaan! De tot tiel ja/s, toe maten, ui, kremfres, geprapste kas, en zelvs krijdemuks heb ik ok in huis!
Da hoor nutulluk wel een koe-bah liebresse bij!
Ga in therapie!
zaterdag 31 januari 2009 om 19:32
Nee hut is vorme bersoek tot ik kryg met een chluuten tolerand roepding. Chluuten is een enziem en is geem mir fout!
Ik hoev nie chluuten frei te quoken ma rik vongut tog leuk om een zoepje in mukkar te flensen. En ik gaa dook nog chluuten freie braunies bakken! Omda dikkert niet so leuk ving for het roepding as sij alltijt wad anders te eetten krijch as de resdt. So ken ze gewong met de Pod me-jeten!
Ik hoev nie chluuten frei te quoken ma rik vongut tog leuk om een zoepje in mukkar te flensen. En ik gaa dook nog chluuten freie braunies bakken! Omda dikkert niet so leuk ving for het roepding as sij alltijt wad anders te eetten krijch as de resdt. So ken ze gewong met de Pod me-jeten!
Ga in therapie!
zaterdag 31 januari 2009 om 19:38
Wadt ben je tog een suupahsgat. Vinnik eg hoor
Ik sit nu te wagte op Sabien en vrient. Ik ben benuwd. Hep er net nog aan de teelefoon gehat, en se klonk heel anders dan ik dachd. Veel meisjusagtiger dan ik dachd. Grappich he?
Ik hep furdaag heele moije plante voor in de huiskaamer gekogt. 2 kaktusse, un sortemet van palum, maar dan niet met een cokekosnoot. Hij heb dunne stamme met pluime. Heel leuk.
En een plantje die wel van een andure plantneet leikt te kome. Allemaal dunne spriedjes (zowals gras) met een gouwt bolletje bofe-op. Errug cheinig.
Ik sit nu te wagte op Sabien en vrient. Ik ben benuwd. Hep er net nog aan de teelefoon gehat, en se klonk heel anders dan ik dachd. Veel meisjusagtiger dan ik dachd. Grappich he?
Ik hep furdaag heele moije plante voor in de huiskaamer gekogt. 2 kaktusse, un sortemet van palum, maar dan niet met een cokekosnoot. Hij heb dunne stamme met pluime. Heel leuk.
En een plantje die wel van een andure plantneet leikt te kome. Allemaal dunne spriedjes (zowals gras) met een gouwt bolletje bofe-op. Errug cheinig.
zaterdag 31 januari 2009 om 20:27
Zak alfasd een musiekie opsette?
1 (5) fan me vaaforyte:
http://nl.youtube.com/watch?v=IkLJd9p8Xgc
Loes, komp je fanaafont wel???
Eed smaakuluk Subbien en Liesy!
1 (5) fan me vaaforyte:
http://nl.youtube.com/watch?v=IkLJd9p8Xgc
Loes, komp je fanaafont wel???
Eed smaakuluk Subbien en Liesy!

zaterdag 31 januari 2009 om 20:56
Da klingk goet Em. Dus assik naar Babs cha, kan ik mein roepdinge ook meeneme wand die hauwe ook wel fan rese!
Nog efe een (heul vaut) Liedje maar wel egt een Havette-song:
http://nl.youtube.com/watch?v=7SQgyWvOb9w
Nog efe een (heul vaut) Liedje maar wel egt een Havette-song:
http://nl.youtube.com/watch?v=7SQgyWvOb9w