Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
goeie smorreges

sow, wee derrom parrtie, pasd goet bei me stemmings hoort.

enne lekkers ontbeit, ik znoepd wel med Loes mee, lekker gesond en frizz. Enne sins jesterdee foelt ik me wel minztes 10 kiezeloos ligter, nou nog in ut eggie

ut is kout buiten maart ik heb nu herlikse senzeejo med appelentaard, kant ik juli ook blei maaken
Weer partie vanaaf?!

Jonges ik ben geen 20 (veertig) meer, hebbe julie me walle vandaag al be keken:

Koekkie veel geciteerd met de meter vorysa 10 kg verlies.

Sabien en Annelies veel pleysier met kowawen.

En Harrie ge feliciflap met je niewe tantjes!

Ik ga so na de trein en die trein gaat na Baps as het een beetje mee zit.
Geev je baps een dikke van me.
oow lekkah lekkah die vrijt sgotel! Met een koppetje Jules Der Ans, helek!

Weren patty? Zjonge kan ik het wel bei bene op me Ellefen Tiete's pootjes? We perbere hudt fenavondt wel en anders lig ik gewwon in de Launch hoek.

Ik heb heul orrusteg gel sapen vennagt, met alderlij krampe en op 1 (tweeeen zestig) moment was ik er vanover Tijgt! dat de beebie deraan kwam. Maar foggens mij heedt het ""Oever Weje""" wadt weke ken aanhouwe. Maar spanet nieteplus!!

wenx july een goed dagje! Hier wort kij en kij hat getoedeloet feddag met hulp van me madruh en me padruh en me hombruh en me ehh gritacosa. En der komt 1 frietding eh patatasfritascosa chucrut mangare. Es muy rico, chucrut! Pero naturalmente, todas havietas eso saban.

Gottt sta me bei ik ben helegaar raarrr in me hooft en begin in monden te oude hoere?!
Geen onbesorghijt Lied, ik futel het wel vor de andere havettas:

Liederlei gaat verdaag had an de slacht (wamee = ongekent!) maár met huppel van vermilje leedden. En haar frietding komp sjuurkol eetten.

We kenne for jouw natuurluk ook een hak mad tusen twee (5) paal dans palen inspannen?!
Ga in therapie!
buddankt voor de taal slag kaj. Jei kon hud dus wel begreipen?

Ik frees met grote frese dat ik mometteel te zwaar ben vorom in een mad te bleive hange. Of hudt moedt egt van outen tieke sisal of kookos mad gemaakt zein en dan moed Marg van de roep dinge werk een taakkkel stele om mijn erin te takkelen.

Mesgien kune julie een tau aan een katte rol om hudt wiel van je hoom trener binde? en mijn er zo in hijze?

Ik denk al metal dat hut vijliger is mij op een ero bed in de hoek te potsulere.
Ik chaat es bedenke wadt of dadt ik Sabiene ga af sgotele vanaafont. Ik denck dadt hut tortiejaas worde. Lekker met gerapsde kaas van de ofen.

Sabientje lus je dadt?
owja, in de tortiejaas doe ik dan kitnieboone, maijs, paaprika chips, tom toms, uije en knoflook. Lus je dadt allemaal wel?
jonges wat ere julie tog buitel lans! Pas op tot er geen roeda in zit?!
wie zoed is kreig lekkahs wie staut is de roeda!

Hoe is het met je sv, em? je was zo vruch weg gitser avont?
Lied! Je koptem dur weer moy in!

Life sgat, maak jij je hooie moofje nouw maar niet druk ! Jij gaad vanavert gewoon legge en wij kartelen je wel omhooch! En ik sal sorge tot er iemant neug tuer genog blijv foor je weer omlaag te kartelen. En tot je verdient word met alle dran kies tie je wil. En hap pies ook.

Tot Tiel, Ja!as. Dat klink goet. Ik heb ook nog twee (5) overeipe affekaten leggen die ik graach is te leif wil gaan! De tot tiel ja/s, toe maten, ui, kremfres, geprapste kas, en zelvs krijdemuks heb ik ok in huis!

Da hoor nutulluk wel een koe-bah liebresse bij!
Ga in therapie!
Ik ben wir truch van sgoot bappen doen. Ik heb 5 (10) vlesse beeilies geskort Loes, vol/ledig bille logies.
Ga in therapie!
Ik ga muself eens naar de keuke begeefe. Sabientje moedt natuuluk wel lecker ete voorgesgotelt krijge. Zeeker nu se enigsins moe is van hut feesje van chister. De boev.
Sow, ik ben weer truch uit de kurken. Ik most / wouw formorgen een chluut vrije én (of) virgentariese maal tijt voorberijden. Dat val noch nie tegen. Maar het is cehlukt tus bij dese roep ik:

CHLUUT VRIJ!

FOR DE HELE POD!
Ga in therapie!
Hoesoo wil je Chluut vrij koken Cal? Hep je een allegriese reejaaktie op Clute? Wadt zijn chlute psies?
Nee hut is vorme bersoek tot ik kryg met een chluuten tolerand roepding. Chluuten is een enziem en is geem mir fout!

Ik hoev nie chluuten frei te quoken ma rik vongut tog leuk om een zoepje in mukkar te flensen. En ik gaa dook nog chluuten freie braunies bakken! Omda dikkert niet so leuk ving for het roepding as sij alltijt wad anders te eetten krijch as de resdt. So ken ze gewong met de Pod me-jeten!
Ga in therapie!
Wadt ben je tog een suupahsgat. Vinnik eg hoor

Ik sit nu te wagte op Sabien en vrient. Ik ben benuwd. Hep er net nog aan de teelefoon gehat, en se klonk heel anders dan ik dachd. Veel meisjusagtiger dan ik dachd. Grappich he?

Ik hep furdaag heele moije plante voor in de huiskaamer gekogt. 2 kaktusse, un sortemet van palum, maar dan niet met een cokekosnoot. Hij heb dunne stamme met pluime. Heel leuk.

En een plantje die wel van een andure plantneet leikt te kome. Allemaal dunne spriedjes (zowals gras) met een gouwt bolletje bofe-op. Errug cheinig.
Egd gouwt Liesje???? Vouw! Ken je geen platje goergelen? ik word sow nies chirurg nouw!

Hoelant begind ons vestje ijgerluk? Ik hong even zlinners op!!

Ga in therapie!
Zak alfasd een musiekie opsette?

1 (5) fan me vaaforyte:

http://nl.youtube.com/watch?v=IkLJd9p8Xgc

Loes, komp je fanaafont wel???

Eed smaakuluk Subbien en Liesy!
Zo hé, da was zekers wel duur dan met da goudt. Ik ben onde weg truc na huis van bei baps & joop & de boekesteuntjes. As ik gek toep dan komp tot van de spellshag op de ei foon.
Hoe wassut bei en med Babs, Em?

Babs, komp je noch veeste fanaaf?
sooooo ik hebt me kater eruit geslape hoor

dag liefe dames
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Heee Marrugje! Heppie hoovtpein? Dan moed je noch een beeliedje neme, chaat ut fasselluf ofer!
Da was kei-leuk ( ik kan al braboos goedt he). En babs ze roepdinge hebbe een spel met een print6 in een roze rees oto!
Da klingk goet Em. Dus assik naar Babs cha, kan ik mein roepdinge ook meeneme wand die hauwe ook wel fan rese!

Nog efe een (heul vaut) Liedje maar wel egt een Havette-song:

http://nl.youtube.com/watch?v=7SQgyWvOb9w

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven