ervaringen sodastream
zondag 16 april 2017 om 21:29
Ik ken het apparaat niet echt, maar het lijkt me dat er alleen gesuikerde drankjes uitkomen, dat lijkt me niet goed voor je lijn en je tanden. Ik zou gewoon af en toe wat frisdrank in huis halen als je er echt zin in hebt en niet zo'n apparaat kopen dat ook weer veel ruimte inneemt in je kast.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
zondag 16 april 2017 om 21:57
quote:Belle73 schreef op 16 april 2017 @ 21:29:
Ik ken het apparaat niet echt, maar het lijkt me dat er alleen gesuikerde drankjes uitkomen, dat lijkt me niet goed voor je lijn en je tanden. Ik zou gewoon af en toe wat frisdrank in huis halen als je er echt zin in hebt en niet zo'n apparaat kopen dat ook weer veel ruimte inneemt in je kast.Overduidelijk aangezien het een apparaat is om bubbeltjes aan water te geven = 0kcal = 0 suiker.
Ik ken het apparaat niet echt, maar het lijkt me dat er alleen gesuikerde drankjes uitkomen, dat lijkt me niet goed voor je lijn en je tanden. Ik zou gewoon af en toe wat frisdrank in huis halen als je er echt zin in hebt en niet zo'n apparaat kopen dat ook weer veel ruimte inneemt in je kast.Overduidelijk aangezien het een apparaat is om bubbeltjes aan water te geven = 0kcal = 0 suiker.
zondag 16 april 2017 om 22:01
Uitleg wanneer een uitzondering wel de regel bevestigt: een groep mensen had een uitje. .s avonds terug in het hotel wordt koffie aangeboden. Niemand neemt koffie, behalve meneer Jansen. De volgende dag blijkt dat iedereen goed geslapen heeft, behalve meneer Jansen. Meneer Jansen is de uitzondering die de regel bevestigt, namelijk de regel dat je van koffie op de late avond slecht slaapt.
Geinig hè
Geinig hè
anoniem_335401 wijzigde dit bericht op 16-04-2017 22:03
Reden: Deze wetenswaardigheid geheel off topic
Reden: Deze wetenswaardigheid geheel off topic
% gewijzigd
zondag 16 april 2017 om 22:18
quote:chocolol schreef op 16 april 2017 @ 21:57:
[...]
Overduidelijk aangezien het een apparaat is om bubbeltjes aan water te geven = 0kcal = 0 suiker.Ik dacht dat er ook allerlei smaakjes aan te pas kwamen, maar ik heb me er niet in verdiept. Ik zou in dat geval wel zeggen dat het milieuwinst oplevert, omdat je niet zoveel plastic flessen koopt.
[...]
Overduidelijk aangezien het een apparaat is om bubbeltjes aan water te geven = 0kcal = 0 suiker.Ik dacht dat er ook allerlei smaakjes aan te pas kwamen, maar ik heb me er niet in verdiept. Ik zou in dat geval wel zeggen dat het milieuwinst oplevert, omdat je niet zoveel plastic flessen koopt.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
maandag 17 april 2017 om 12:24
Ik zie hier een aantal keer milieuwinst voorbij komen, maar is dat bewezen of gewoon een aanname? Plastic flessen worden gerecycled. Zo'n apparaat moet natuurlijk ook gemaakt worden. Je moet het filter regelmatig vervangen. Het spul om bubbels te maken moet wel aangevuld worden. Hoe milieuvriendelijk is dat?
maandag 17 april 2017 om 15:29
Dank voor jullie reacties. Hier in dld word het veel gebruikt en in vrijwel elke supermarkt word alles wat je nodig hebt verkocht, het is dus niet zo dat je moeilijk aan de benodigde spullen kunt komen zoals een nieuwe zuurstoffles of smaakjes. Ik lees wel in verschillende reviews dat het beter zou zijn voor het milieu, of dat ook bewezen is durf ik niet te zeggen. Wat betreft de prijs; die ligt hier dus ook lager dan in nl (een set met een apparaat, 1 zuurstofding, 2 1 liter flessen, 2 halve liter flessen en 2 smaken frisdrank kost in nl bij bol 109 euro, hier kost dat normaal 79 euro en met de aanbieding die ik heb gezien 40 euro), ik betwijfel of het goedkoper is om een gebruikte op internet te kopen eerlijk gezegd.. maar goed, ik ga nog even verder twijfelen en reviews lezen